Master de proiectare a experienței utilizatorilor
Victoria University of Wellington
Informatie cheie
Locația campusului
Wellington, Noua Zeelandă
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 - 1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
NZD 59.650 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru programul complet
Introducere
Toate cursurile noastre sunt oferite online în acest moment pentru studenții internaționali din cauza închiderii frontierei pandemiei COVID-19 din Noua Zeelandă.
Wellington sau Auckland
Masterul în Design Experiență Utilizator este oferit de Școala de Inovare în Design din Wellington. Este predat folosind o abordare cu livrare duală, ceea ce înseamnă că materialele didactice, atelierele și cursurile sunt disponibile online și personal. Programul se bazează în Wellington, dar este oferit și în campusul nostru din Auckland (strada Kitchener).
O serie de abilități
Proiectarea experienței utilizatorului (UX) se concentrează pe modul în care oamenii interacționează cu produsele și serviciile. Aceste experiențe ar putea fi pe un ecran, cum ar fi un site web sau o aplicație, sau într-un spațiu fizic, cum ar fi căutarea de drumuri într-un muzeu. Și acestea pot fi un amestec de amândouă și destul de complexe. Luați în considerare experiența călătoriei: cercetarea, apoi rezervarea unui zbor online, înregistrarea, îmbarcarea în zbor, zborul, aterizarea, colectarea bagajelor și părăsirea aeroportului.
Proiectanții UX îndeplinesc o serie de sarcini: înțeleg și încadrează problemele prin cercetarea și analiza utilizatorilor; interpretează constatările și prioritizează opțiunile; dezvoltă concepte pentru rezolvarea problemelor și rafinează aceste concepte prin testare înainte și după ce experiența este lansată pentru uz public.
Designerii UX sunt cercetători calificați, gânditori critici și creativi, comunicatori eficienți și realizează o varietate de rezultate de proiectare.
Proiecte la Wellington ICT. Foto / Furnizat
Gradul de conversie
Master of User Experience Design (MUXD) este un masterat de 12 luni, cu 180 de puncte. Este un grad de conversie destinat profesioniștilor din industrie și absolvenți recent, nu trebuie să aveți o diplomă de licență în proiectare pentru a aplica. Recent, studenții noștri au venit dintr-o serie de domenii, inclusiv design grafic, jurnalism, publicitate, informatică, inginerie software, predare, politici guvernamentale, arhitectură, psihologie, design industrial și antropologie. Gradul se bazează pe abilitățile dezvoltate în timpul carierelor profesionale și al studiilor universitare.
Absolvenții MUXD lucrează în prezent în Noua Zeelandă și la nivel internațional ca designeri de produse digitale, designeri UX / UI, cercetători UX și designeri de servicii.
Durata și volumul de muncă
Programul începe în luna iulie a fiecărui an. Veți finaliza masteratul într-un an de studiu cu normă întreagă pe trei trimestre: iulie-octombrie, noiembrie-februarie și martie-iunie.
Studiind cu normă întreagă, vă puteți aștepta la o sarcină de lucru de 30 până la 45 de ore pe săptămână pentru o mare parte a anului.
Este posibil și studiul cu jumătate de normă pe parcursul a doi ani. Contactați directorul programului MUXD pentru mai multe informații.
Curriculum
Ce vei studia
MUXD este un program de master cu normă întreagă, cu 180 de puncte, care începe în iulie (trimestrul doi). De obicei, veți finaliza această calificare în trei trimestre consecutive de peste 12 luni.
Trimestrul doi (iulie până în octombrie)
- Mātauranga Design—SIDN 412 (15 puncte)
Implicați-vă cu toi (creativitatea maori) și mātauranga (înțelegerea maorii) în producția de design cultural atât vizual, cât și material, care onorează locul și trecutul nostru în Aotearoa Noua Zeelandă. Ghidat de protocoalele și cunoștințele tradiționale maori, veți învăța cum să înțelegeți și să interacționați cu simbolurile și strategiile vizual-spațiale maori în moduri adecvate din punct de vedere cultural.
- Practică de design grafic - MDDN 413 (15 puncte)
Explorați și utilizați elemente de design grafic, software și strategii pentru a construi un corp de lucrări de design. Analizați modalități de a vă valorifica experiența personală și fundalul unic. Prin cercetări, exerciții și proiecte, veți dezvolta stăpânire tehnică, abilități formale de design grafic și abilități independente de cercetare care vă vor ajuta să exprimați o identitate vizuală unică.
- Practică de proiectare a experienței utilizatorului—MDDN 417 (30 de puncte)
În acest curs, studenții își dezvoltă abilități în procesele de proiectare ale utilizatorilor de bază, cum ar fi încadrarea problemelor, cercetarea și analiza calitativă, tehnicile de vizualizare, proiectarea interacțiunii și prototiparea. Elevii sunt familiarizați cu proiectarea pentru accesibilitate și etica în proiectare și vor folosi instrumente și tehnici standard din industrie.
Trimestrul trei (noiembrie până în februarie)
- Advanced User Experience Studio—MDDN 416 (30 de puncte)
În acest curs, studenții vor analiza și concepe concepte, tehnici și strategii de proiectare a experienței utilizatorului. Elevii vor explora o serie de procese de proiectare diferite, cadre, metode de cercetare, tehnici de prototipare și rezultate de proiectare.
opţionale
Elevii urmează unul dintre următoarele două cursuri.
MDDN 402 se concentrează pe abilitățile și procesele de proiectare comune în proiectarea produselor software ca serviciu, precum și a site-urilor web și aplicațiilor complexe.
MDDN 415 se concentrează pe reprezentarea vizuală și comunicarea datelor complexe și a altor informații.
- Design produs digital—MDDN 402 (30 de puncte)
În acest curs, studenții vor explora și implementa metodele actuale de proiectare a produselor digitale pentru software, site-uri web complexe și aplicații. Cursul va pune accent pe designul de interacțiune complexă, dezvoltarea sistemelor de proiectare, interrelația dintre cercetarea în proiectare și prototiparea rapidă. Studenții vor fi, de asemenea, introduși în mediile de producție digitală, cum ar fi dezvoltarea Agile.
- Practică de proiectare a informațiilor—MDDN 415 (30 de puncte)
Examinați cele mai bune practici pentru proiectarea cu informații. Acest curs subliniază importanța cercetării, înțelegerea datelor în contextul său și anticiparea publicului vizat. Veți învăța tehnici și concepte legate de achiziția și modelarea datelor și veți dezvolta moduri inovatoare de afișare a informațiilor prin diferite medii.
Primul trimestru (martie-iunie)
- Proiectul Capstone privind experiența utilizatorului—MDDN 502 (60 de puncte)
În acest curs, studenții aplică cunoștințele și abilitățile dezvoltate în cursurile de nivel 400 unui proiect supravegheat cu o organizație externă sau unui proiect personal definit de ei. Elevii se vor concentra pe extinderea tuturor abilităților lor, cu accent deosebit pe proiectarea proceselor și comunicarea cu părțile interesate. Lucrările elevilor sunt de natură experimentală, dar sunt practice și utile. Elevii aplică atât abordări analitice, cât și creative pentru rezolvarea problemelor, alături de o practică de proiectare reflexivă.
Durata și volumul de muncă
Master of User Experience Design este de obicei finalizat în 12 luni de studiu cu normă întreagă, repartizate pe trei trimestre: iulie până în octombrie, noiembrie până în februarie și martie până în iunie.
Studiind cu normă întreagă, vă puteți aștepta la o sarcină de lucru de 30 până la 45 de ore pe săptămână pentru o mare parte a anului.
Este posibil și studiul cu jumătate de normă pe parcursul a doi ani. Contactați directorul programului MUXD pentru mai multe informații.
Burse și finanțare
Puteți căuta burse pe baza nivelului de studiu, a domeniului și a mediului.