Master Strategic Marketing
University of Surrey
Informatie cheie
Locația campusului
Guildford, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 22.000 / per year *
Termen limită de aplicare
01 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* pentru studenții de peste mări | 13.900 GBP pentru studenții din Marea Britanie
Introducere
De ce să alegeți acest curs
Creativ, orientat către client, analitic, practic sau mai mult: indiferent de specialitatea de marketing la care aspirați, MSc Strategic Marketing își propune să vă echipeze cu conceptele fundamentale, modelele, instrumentele digitale și procesele care sunt necesare pentru obținerea unui avantaj competitiv durabil în piata de desfacere.
Veți dobândi cunoștințe și abilități cuprinzătoare strategice, de marketing digital și de social media, care vă vor oferi o înțelegere avansată a principiilor de marketing contemporane. Abilitățile de marketing digital și strategic sunt vitale pentru marketing într-o lume bazată pe date, iar acest curs vă va oferi cunoștințele și abilitățile de care aveți nevoie pentru a lua decizii informate de marketing în lumea dinamică a marketingului de astăzi. Te vei dezvolta ca un profesionist de marketing agil și antreprenorial și vei fi un atu pentru viitorii angajatori.
În calitate de student la Master în Marketing Strategic, veți avea sediul la Surrey Business School și veți face parte dintr-o comunitate vibrantă concentrată pe îmbunătățirea practicilor de afaceri și pe crearea unor schimbări durabile și pozitive.
Școala este renumită pentru:
- Predare și cercetare de clasă mondială
- Accent puternic pe antreprenoriat și întreprindere
- Comunitate vibrantă și diversă
- Perspective excelente de carieră.
Ce veți studia
La Surrey Business School, punem accent pe inovație și leadership și oferim o abordare aprofundată și practică a predării. MSc Marketing Strategic se bazează pe punctele forte de cercetare și pe capacitățile de predare stabilite ale Departamentului de Marketing, care vă va dota cu atributele, modurile de gândire și comportamentul unui profesionist de marketing contemporan.
Studenții vor învăța tehnici avansate de analiză adoptate de organizația de conducere pentru a evalua și gestiona experiența în serviciul clienți.
Vă vom scoate în evidență creativitatea și abilitățile de rezolvare a problemelor și vă vom dezvolta abilitățile de marketer de succes. Vă vom învăța care sunt „intro-urile” și „ieșirile” strategiilor, proceselor și tehnicilor de marketing. Veți afla, de asemenea, despre comunicare, marketing digital și social media, cercetare de marketing și funcții de orientare către clienți.
Veți studia o serie de concepte de bază din alte discipline de management, inclusiv managementul inovației. Puteți personaliza cursul nostru pentru a se potrivi aspirațiilor dvs. de carieră, alegând dintre module opționale distincte, care acoperă diferite subiecte, cum ar fi strategia globală, analiza de marketing și multe altele.
Recunoaștere profesională
MSc - Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business (AACSB)
Acreditat de Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).
MSc - Chartered Institute of Marketing (CIM)
Acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a obține calificări CIM prin Graduate Gateway.
Admitere
Curriculum
Structura anului universitar
Veți studia cursul nostru timp de două semestre. Există, de asemenea, un modul de disertație pe Pathways .
module
Modulele enumerate sunt orientative, reflectând informațiile disponibile la momentul publicării. Vă rugăm să rețineți că modulele pot fi supuse disponibilității de predare, cererii elevilor și / sau a nivelurilor de clasă.
Universitatea operează un cadru de creditare pentru toate programele predate pe baza unui tarif de 15 credite. Modulele pot fi fie de 15, 30, 45, 75 sau 120 de credite și, în plus, pentru unele disertații de master, 90 de credite.
Structura programelor noastre urmărește obiective educaționale clare, adaptate fiecărui program. Acestea sunt prezentate în specificațiile programului, care includ detalii suplimentare, precum rezultatele învățării:
Anul 1 (normă întreagă)
- Cercetare de piata
- Servicii de marketing
- Marketing strategic
- Marketingul durabilității
- Contabilitate și finanțe pentru afaceri
- Creativitate și inovare
- Strategia globală
- Comunicații integrate și de marketing digital
- Analiza marketingului
- Perspective asupra comportamentului consumatorului
- Social Media Marketing
- Dizertație în Marketing
Anul 1 (Normă întreagă cu studii în străinătate)
- Cercetare de piata
- Servicii de marketing
- Marketing strategic
- Marketingul durabilității
- Contabilitate și finanțe
- Creativitate și inovare
- Strategia globală
- Comunicații integrate și de marketing digital
- Analiza marketingului
- Perspective asupra comportamentului consumatorului
- Social Media Marketing
- A studia in strainatate
- Dizertație în Marketing
Anul 1 (part-time)
- Servicii de marketing
- Marketing strategic
- Comunicații integrate și de marketing digital
- Perspective asupra comportamentului consumatorului
Anul 2 (part-time)
- Cercetare de piata
- Marketingul durabilității
- Contabilitate și finanțe pentru afaceri
- Creativitate și inovare
- Strategia globală
- Analiza marketingului
- Social Media Marketing
- Dizertație în Marketing
orar
Orarul cursurilor este disponibil în mod normal cu o lună înainte de începerea semestrului.
Studenții noi își vor primi programul personalizat în Săptămâna de bun venit și în semestrele următoare, cu două săptămâni înainte de începerea semestrului.
Vă rugăm să rețineți că, deși depunem toate eforturile pentru a ne asigura că orarele sunt cât mai prietenoase cu studenții, predarea programată poate avea loc în orice zi a săptămânii (de luni până vineri). După-amiaza de miercuri sunt în mod normal rezervate activităților sportive și culturale. Cursurile cu fracțiune de normă sunt programate în mod normal una sau două zile pe săptămână, detalii despre care pot fi obținute de la Academic Hive.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Oferim informații despre carieră, sfaturi și îndrumare tuturor studenților în timp ce studiază cu noi, care este extinsă pentru absolvenții noștri timp de trei ani după părăsirea Universității.
94% dintre studenții noștri postuniversitari de la Surrey Business School merg la angajare sau la studii ulterioare (Graduate Outcomes 2023, HESA).
Unii dintre absolvenții noștri s-au angajat în cariere în următoarele roluri:
- Director de marketing
- Manager de marketing digital
- Strategist de marketing și brand
- Manager de marcă și produs
- Manager de marketing de conținut
- Manager Conturi
- Consultant de management.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.