Master International Management Industries De Lux
TBS Education
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 - 12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.500 / per year
Termen limită de aplicare
15 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Prezentare generală a programului
Piața luxului este în tranziție și își dezvoltă constant practicile de marketing, ceea ce înseamnă că studenții trebuie să adopte o abordare de marketing sectorială atunci când își desfășoară activitatea în această industrie. Master of Science in Luxury Industries Marketing and Management (L2M) va instrui directori competenți care înțeleg provocările din spatele internaționalizării unui brand și digitalizare atât în abordarea de marketing, cât și în distribuție. Programul L2M îi va învăța pe elevi cum să proiecteze o strategie de marketing care să evidențieze oferta de valoare pentru bunuri sau servicii de lux, precum și să combine noile perspective și abordări ale consumatorilor pentru a optimiza tendințele în sectorul luxului. Elevii vor fi rugați să lanseze soluții de distribuție care să optimizeze comerțul electronic, urmând noile tendințe ale consumatorilor de mâine.
Elevii vor învăța, de asemenea, cum să stabilească o strategie de distribuție adecvată, care să se adapteze noului consumator, și vor fi provocați să cupleze calitatea relațiilor individuale tradiționale și marketingul experimental cu metode de marketing masiv riguroase și rentabile.
Pe măsură ce cheltuielile consumatorilor pentru bunurile și serviciile de lux din America de Nord, China, India, Brazilia și Rusia vor continua să crească, brandurile de lux vor trebui să se extindă la nivel global, ducând la evoluția imaginilor de marcă și crearea unui portofoliu inovator. Programul MSc va ajuta elevii să înțeleagă provocările și complexitatea noilor modele de afaceri rezultate din achiziții și noi parteneriate.
Cu campusul său situat în inima Parisului, studenții vor descifra universul care alcătuiește mărci precum Hermes, YSL și Louis Vuitton. Trăind și studiind la Paris, studenții vor înțelege istoria luxului și impactul acestuia asupra Parisului. Acasă la cele mai mari grupuri de piață de lux LVMH și Kering, Paris reprezintă luxul în toată splendoarea sa.
- Durata: 12 luni
- Campus: Paris
- Limba: engleză
- Mod: Full-time
- Certificare: CGE
- Taxe de școlarizare: 18000 €
- Taxe de aplicare: 100 €
- Aport: septembrie 2023
- Termen limită: 15 iulie 2023
Puncte forte
- În ciuda crizei financiare, în sectorul de lux există o creștere globală de 3-4%. Creșterea acestui sector aduce cu el un ecosistem de locuri de muncă și oportunități.
- Programul L2M acoperă luxul de lux și luxul de masă; prin relația de marketing și unul-la-unu, elevii vor învăța cum să treacă de la orientarea produsului către orientarea către client.
- Integrarea în grupul SM2, în care studenții învață cum să analizeze produsele și serviciile pe o anumită piață, să comunice consumatorilor informații relevante despre produse și servicii, cum să distribuie produsele sau să ofere servicii pe o anumită piață și cum să planifice și să dezvolte concepte de produse sau servicii cu cadrul de modele noi de afaceri.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Programul MSc International Luxury Industries Management adoptă o abordare operațională în pedagogia sa. După cum sugerează și numele, programul urmează o abordare triplă care se concentrează pe lux, marketing și management.
Master and Management in Industriile de Lux marketing și management este compus din următoarele elemente:
- Cursuri de educație generală în management multicultural, strategie de afaceri, leadership și resurse umane, control financiar și marketing internațional.
- Cursuri de marketing specializate predate de academicieni în domeniile Marketing inovațional, Comportament pentru consumatori, Marketing relațional și Analiza datelor.
- Cursuri de specialitate predate de profesioniști în domeniile de lux, piețe de lux, noi modele de afaceri în strategia de marketing și comunicare de lux și de lux.
- Opțiuni care au loc la Paris
lectorii
- Facultatea permanentă de TBS care își cuplează metodologia de predare cu cercetările actuale.
- Profesioniști din industrie care lucrează în design textil, arhitectură de marcă, publicitate interculturală, management intercultural și în tendințe de tendință, re-branding de lux, cu experiență în LVMH, Kering, Richemont, Hermes, Chanel și L'Oreal.
- Profesori invitați din universități de top din Franța și din străinătate.
Cursuri
- Piețe de lux și consumatori
- Strategie de marketing și comunicare în industriile de lux
- Dezvoltare internațională de afaceri
- Gestionarea operațiunilor de afaceri la nivel global
- Gestionarea oamenilor la nivel global
- Crearea unei experiențe de lux prin retail
- Lux 2.0 și marketing bazat pe date
- Metode de cercetare și dinamică asupra comportamentului consumatorului
Rezultatul programului
Obiective
- Stabilirea unei oferte valorice relevante, luând în considerare specificul industriilor de lux: modelul „fast fast”, importanța povestirii în comunicarea pe canale mai orizontale (inclusiv social media), evoluția semnificativă a punctului de vânzare în mixul final.
- Înțelegerea evoluțiilor din economia globală și specificul pieței de lux în funcție de tipul de produse (modă și accesorii, parfumuri și cosmetice, high-couture, turism de lux, lux de înaltă calitate, precum iahturi și automobile).
- Dobândirea de expertiză cu privire la provocările de astăzi și de mâine specifice pieței de lux, cu o înțelegere a actorilor din sector și a ecosistemului său; gestionarea noilor tehnologii adecvate pentru internaționalizarea și digitalizarea pieței de lux.
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Pentru a ajuta studenții noștri financiar, oferim următoarele reduceri pentru programele noastre de masterat. Vă rugăm să rețineți că reducerile și ofertele de sprijin financiar sunt exclusive și nu pot fi combinate împreună.
Reducere anticipată
Puteți obține o reducere de 10% la taxele de școlarizare dacă aplicați și plătiți înainte de 31 decembrie. Vă rugăm să rețineți că aceasta este singura reducere care poate fi cumulată cu altele.
Reducere Universitatea Parteneră
Studenții de la universitățile partenere TBS și/sau studenții care au petrecut un semestru într-un campus TBS ca parte a unui program de schimb primesc o reducere de 10% la taxa de școlarizare.
Reducere pentru frați
Dacă aveți un frate sau o soră care este înscris în prezent într-un program TBS , veți primi o reducere de 15% la taxele de școlarizare.
Reducere speciala
Puteți obține această reducere de 15% pe baza excelenței notelor și a profilului general. (limitat)
Reducere de cupluri
Dacă sunteți căsătorit/aveți un copil împreună și ambii aplică pentru un program TBS pentru același an, veți primi o reducere de 20% la taxele de școlarizare ale unuia dintre programe.
Reducere de excelență
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți >610 scor GMAT sau >75% GPA; 7.0 IELTS; o performanță grozavă în timpul interviului. (limitat)
Reducere de impact
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți un proiect puternic de mediu/umanitar/CSR și un dosar academic bun. (limitat)
Burse externe
Un număr de asociații franceze acordă, de asemenea, burse studenților internaționali care studiază în Franța:
Bursa Eiffel
Programul de burse de excelență Eiffel este gestionat de Ministerul francez al Europei și al Afacerilor Externe pentru a permite instituțiilor de învățământ superior franceze să atragă studenți străini de top pentru a se înscrie la cursuri franceze de masterat și doctorat .
Procesul de aplicare pentru bursa Eiffel este extrem de selectiv. Studenții candidați trebuie să nu fie francezi și să aibă mai puțin de 25 de ani, în timp ce trebuie să dovedească rezultate academice excelente. Această bursă poate acorda până la 1.000 EUR pe lună candidaților de succes.
Informații despre bursele Campus France
Studenții internaționali care doresc să studieze în Franța pot aplica și pentru o selecție de burse naționale. Pentru mai multe informații contactați Campus France .
Oportunități de carieră
- Manager de produs
- Manager Marketing / Comunicare
- Analist marketing
- Cercetător al pieței
- Manager de Cercetare de Piață
- Brand Manager
- Director de marketing
- Manager de comunitate
- Manager web de strategie
- Manager de categorii
Studenți ideali
Profilul studenților
- Studenți în afaceri, management, științe umane sau arte.
- Studenții motivați să urmeze o carieră în marketing sau management cu un interes sau dorință de a lucra în industria luxului.