Marketing și comunicare, master
IIHEM International Institute Higher Education
Informatie cheie
Locația campusului
Rabat, Maroc
Limbi Străine
Franceză, Avestan
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Marketingul este procesul de planificare și executare a oricărei strategii care vizează proiectarea, stabilirea prețurilor, promovarea și distribuirea bunurilor, serviciilor și ideilor pentru a crea schimburi care să satisfacă consumatorii și întreprinderile.
Specialitatea de marketing se referă la studierea factorilor (demografici, economici, sociali, tehnologici, de mediu și culturali) care afectează cererea de bunuri de consum, echipamente și servicii, permițând dezvoltarea unor proceduri și politici adecvate pentru a satisface această cerere.
Această specialitate îi pregătește pe laureați pentru cariere ca manager de publicitate, manager de promoții, manager de marketing, manager de relații publice, manager de vânzări.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Program de master în marketing digital și analiză
- Joensuu, Finlanda
- Kuopio, Finlanda
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa
Master în marketing digital
- 463, Singapore