MSc Fashion & Business de lux
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 19.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
MSc Fashion & Luxury Business vă oferă cursuri de management și cursuri specializate în modă.
În timp ce moda este un segment dinamic, în continuă schimbare și în creștere rapidă a industriei luxului, acest program își propune să producă absolvenți cu cunoștințe avansate și o gamă largă de abilități de management în industria modei, care evoluează mereu.
Conexiunea dintre Sup de Luxe și sector este de a asigura o fuziune perfectă între management, artă, măiestrie și știință, care este esența modei.
Galerie
Admitere
Curriculum
Programul primul an:
- Etică și responsabilitate socială corporativă
- Ecosistemul antreprenorial
- Finanțe corporative
- Diagnostic strategic
- Managementul sistemului de informații și al proiectului
- Auto-actualizare
- Finanțe internaționale și managementul riscurilor
- Teza de final de studii
- Dezvoltarea carierei
- Digitalizarea lumii internaționale de lux
- Organizarea unui eveniment global de lux
- Strategie de marketing
- Merchandising
- Plan de comunicare
- Drept avansat pentru organizațiile internaționale
Programul al doilea an:
- Înțelegerea peisajului global al industriei de lux
- Stăpânirea modelelor de afaceri în modă și afaceri de lux
- Gestionarea problemelor legale și de reglementare în afaceri de lux
- Înțelegerea sociologiei și a istoriei modei
- Definirea strategiei Fashion & Luxury Branding
- Gestionarea finanțelor și performanței corporative în industria modei și a luxului
- Gestionarea marketingului digital și a comerțului electronic în domeniul modei
- Limba franceză ca limbă străină
- Dezvoltarea personală și a carierei
- Seminar
- Metode de cercetare
- Proiectarea strategiilor de marketing pentru modă și lux
- Stăpânirea specificităților produsului de modă (de lux)
- Gestionarea comunicării și a evenimentelor cheie din industria modei
- Gestionarea unui punct de vânzare Fashion într-o perspectivă multicanal
- Gestionarea lanțului de aprovizionare și aprovizionare în industria modei
Rezultatul programului
Obiectivele acestui program sunt de a permite studenților să:
- demonstrați gândirea creativă originală și autonomia în dezvoltarea ideilor de proiect atunci când răspundeți la nevoile în schimbare ale industriei modei
- să fie echipat pentru a face față tehnologiilor existente și emergente în industria modei internaționale de astăzi
- să înțelegeți dezvoltarea de marcă de specialitate și practicile de afaceri la nivel global
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Management în modă, îmbrăcăminte și lux
- Dubai, Emiratele Arabe Unite