MASTER ÎN MARKETING TURISTIC
Universidad del Mar-Campus Huatulco
Informatie cheie
Locația campusului
Bahias De Huatulco International Airport, Mexic
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
La finalizarea masterului, absolventul va deține cunoștințele, instrumentele și metodologia pentru a direcționa cu succes marketingul oricărei organizații din sectorul turistic: hoteluri, restaurante, agenții de turism, consultanțe, instituții ale administrației publice etc. Veți cunoaște principalele tehnici de analiză a pieței turismului, proiectarea produselor satisfăcătoare pentru piața menționată și comunicarea acesteia cu privire la existența unor astfel de produse, diferențându-le de concurență, precum și desfășurarea unor activități de cercetare în domeniul marketingului turistic.
OBIECTIVE
Absolvenții noștri au toate competențele (cunoștințe, abilități și atitudini) pentru a proiecta și gestiona produse turistice competitive la nivel național și internațional, pe baza nevoilor și dorințelor pieței lor țintă, respectând și protejând condițiile culturale și de mediu ale spații în care se dezvoltă.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master TQM - Managementul Calității Turismului - ediția a 52-a
- Rome, Italia
- Milan, Italia
Master în Turism și Managementul Ospitalității
- Barcelona, Spania
Master în turism și managementul ospitalității
- Barcelona, Spania
- Munich, Germania