MA în managementul comunicării
The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Washington, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 59.294 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
Introducere
Master of Arts în managementul comunicării - singurul grad de acest gen în zona metropolitană DC - pregătește studenții să planifice, să implementeze, să monitorizeze și să revizuiască mesajele și procesele de comunicare în cadrul și între organizații. Studenții absolvă cu abilități solicitate și un avantaj competitiv în domeniul în creștere al managementului comunicațiilor.
Cursurile explorează modul în care oamenii se informează, se influențează și se convingă reciproc. Programul interdisciplinar este conceput pentru a satisface nevoile unui grup divers de studenți, cu cursuri care includ negociere interculturală, persuasiune, leadership politic bazat pe principii, strategie de afaceri internaționale și management și negociere a conflictelor.
Admitere
Burse și finanțare
Colegiul Columbian de Arte și Științe (CCAS) oferă oportunități de finanțare în toate programele de doctorat și master. Aceste premii diferă în funcție de nivel și de program. Studenților doctoranzi li se oferă de obicei pachete complete de finanțare (școlarizare completă, bursă de viață și asistenta absolventă). CCAS oferă premii de școlarizare parțială bazate pe merit pentru mulți dintre studenții admiși la programele noastre de doctorat și master; unele dintre aceste programe oferă, de asemenea, asistenta absolventă, precum și mici premii de bursă.
Curriculum
Trebuie îndeplinite următoarele cerințe
Cerințele generale menționate în cadrul Colegiului Columbian de Arte și Științe, Programe de absolvire.
Opțiune pentru teză - 30 de credite, inclusiv 15 credite în cursurile obligatorii, 6 credite în teză și 9 credite în cursuri opționale, dintre care cel puțin 3 credite trebuie să fie într-un curs COMM; opțiune fără teză - 30 de credite, inclusiv 15 credite în cursuri obligatorii și 15 credite în cursuri opționale, dintre care cel puțin 6 credite trebuie să fie în cursuri COMM.
Necesar
- COMM 6150 Persuasiune sau ORSC 6224 Persuasiune și negociere
- COMM 6100 Teoria comunicării
- COMM 6110 Metode de cercetare în comunicare
- COMM 6171 Comunicare profesională
- COMM 6190 Comunicare Leadership
- Necesar pentru studenții la teză
- Teza de cercetare COMM 6999 (luat de două ori pentru un total de 6 credite)
Opțiuni
9 credite pentru studenții la teză și 15 credite pentru studenții care nu fac teză, selectate dintre următoarele:
- ANTH 6506 Subiecte în antropologie medicală
- COMM 6165 Rețele organizaționale și de comunicații
- COMM 6172 Comunicare în sănătate
- COMM 6174 Comunicare interculturală
- COMM 6179 Comunicare sexuală
- COMM 6189 Negociere interculturală
- COMM 6196 Studiu independent
- COMM 6242 Comunicarea organizațională și managementul conflictelor sau ORSC 6242 Comunicarea organizațională și managementul conflictelor
- DNSC 6247 Organizare, management și conducere
- Subiecte speciale DNSC 6290 (Strategia de comunicare în managementul proiectelor)
- EDUC 6530 Intercultural Campus Leadership
- HOL 6704 Conducere în organizații
- IAFF 6171 Introducere în Rezolvarea Conflictelor
- IBUS 6201 Marketing internațional
- IBUS 6401 International Business Strategy
- Echipe de conducere MGT 6210
- MGT 6215 Managementul conflictelor și negocieri
- ORSC 6212 Probleme curente în testarea și selecția personalului
- ORSC 6214 Sisteme de instruire și evaluare a performanței personalului
- ORSC 6243 Seminar: Leadership in Complex Organizations
- PMGT 6402 Comunicații politice aplicate
- PMGT 6404 Conducere politică bazată pe principii
- PSYC 8243 Seminar: Psihologia leadershipului în organizații
- PSYC 8248 Aplicații de cercetare pentru intervenția și schimbarea organizațională
- PUBH 6247 Metode epidemiologice I: Proiectarea Studiilor de Sănătate
- PUBH 6431 Strategii și abilități de comunicare în sănătate globală
- PUBH 6500 Planificarea și implementarea programelor de promovare a sănătății
- Evaluarea programului PUBH 6501
- PUBH 6503 Introducere în comunicarea și marketingul în domeniul sănătății publice
- PUBH 6570 Comunicare avansată în domeniul sănătății publice: teorie și practică
- SMPA 6202 Efecte media, Opinie Publică și Persuasiune
- SMPA 6204 Comunicare politică strategică
Rezultatul programului
Absolvenții programelor de comunicare sunt foarte căutați de angajatori în roluri inclusiv manageri de proiect, specialiști în mărci, cercetători de piață și directori de marketing și dezvoltare. Studenții din programul de masterat învață să:
- Analizați și dezvoltați strategii pentru a îmbunătăți funcțiile de management al comunicării în contexte interculturale, organizaționale, publice și de sănătate
- Activați gândirea critică și abilitățile strategice de comunicare orală și scrisă, aplicabile în mai multe contexte de comunicare
- Planifică, implementează și facilitează în mod activ instruirea și intervențiile legate de managementul comunicării către indivizi, grupuri și organizații în diverse contexte
- Pregătiți-vă pentru admiterea la programe de doctorat în comunicare și discipline conexe (cum ar fi afaceri internaționale, științe organizaționale și sănătate publică)
Obiective
Absolvenții sunt bine echipați pentru a excela la patru obiective de management al comunicării:
- Conducere eficientă și etică
- Flux eficient de comunicații esențiale
- Aliniere puternică a contextului și a strategiilor de comunicare
- Atingerea sporită a obiectivelor colective
Oportunități de carieră
GW oferă diplome de master și certificate profesionale, de la programe în chimie verde, CSI și terapie prin artă până la politici publice, știința datelor și psihologie clinică.