MA Luxury Brand Strategy & Business
Conde Nast College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 29.950 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
30 Sep 2024
* cu TVA
Alăturați-vă nouă pentru evenimente de informare online
Vezi datele disponibile
Introducere
MA Luxury Brand Strategy & Business este un program specializat care vă va prezenta branduri de lux, modele strategice și de afaceri specifice industriei luxului.
Programul oferă studenților din medii și discipline variate oportunitatea de a fi introdus în industria luxului la nivel postuniversitar, utilizând și perfecționând abilitățile dvs. transferabile existente, obținând în același timp cunoștințe valoroase în conformitate cu aspirațiile carierei dvs. de a lucra în industria luxului.
Obiectivele programului
Scopul principal al programului este de a vă oferi oportunități de a deveni practicieni eficienți în afaceri și comunicare de lux, pentru a putea înțelege modelele de afaceri și canalele de comunicare utilizate de mărcile de lux și modalitățile prin care aceste modele de afaceri și canalele de comunicare pot fi utilizate cel mai creativ și eficient prin implementarea unor soluții strategice eficiente.
Programul își propune să se asigure că la finalizarea cursului puteți demonstra:
- Conștientizarea critică a problemelor actuale și a dezvoltărilor din industriile de lux
- Aplicarea eficientă a abilităților de gândire critică
- Cunoașterea și înțelegerea responsabilității, integrității și eticii profesionale și de afaceri
- Abilitatea de a reflecta asupra propriului progres ca student și practicant profesionist
Obiectivul este de a sprijini o tranziție eficientă de la studiu la ocupare, conectând clar subiectele teoretice și studiile academice la practica industrială contemporană.
Vă veți familiariza cu abordările de învățare pe tot parcursul vieții, care vă vor permite să continuați să vă avansați cunoștințele și înțelegerea și să dezvoltați noi abilități la un nivel înalt după absolvire.
Programul va combina cercetarea independentă cu conținut academic predat și discuții / cursuri de masterat de la profesioniști de top din industrie. Va fi oferit suport tehnic pentru a sprijini și dezvolta abilități în suita creativă Adobe, îmbunătățind comunicarea creativă și schimbul de idei.
Programul programului
Săptămâna de introducere online | 7 decembrie 2020 - 11 decembrie 2020 |
Termen de iarnă (termen 1) | 11 ianuarie 2021 - 19 martie 2021 |
Săptămâna lecturii | 22 martie 2021 - 26 martie 2021 |
Vacanta de Paste | 29 martie 2021 - 09 aprilie 2021 |
Termen de primăvară (termenul 2) | 12 aprilie 2021 - 18 iunie 2021 |
Excursie la New York (opțional) / Săptămâna lecturii | 21 iunie 2021 - 25 iunie 2021 |
Termen de vară (termenul 3) | 28 iunie 2021 - 03 septembrie 2021 |
Destinație de plasare opțională | 06 septembrie 2021 - 08 octombrie 2021 |
Termen de toamnă (termenul 4) | 11 octombrie 2021 - 17 decembrie 2021 |
Termenul se încheie | 17 decembrie 2021 |
Structura cursului
Programul este structurat în patru termene de 10 săptămâni. Primii trei sunt predate, iar termenul final este dedicat studiului independent pentru a finaliza proiectele finale și o teză.
Structura programului
Termenul 1 | Comunicare de marcă și strategie de marketing | Cercetare critică: înțelegerea publicului |
Termenul 2 | Afacerea luxului | Cercetare critică: înțelegerea publicului |
Termenul 3 | Luxury Innovation & Futures: Live Luxury Project | Proiect final de masterat |
Termenul 4 | Proiect final de masterat | Proiect final de masterat |
Primul termen al acestui nou program de masterat explorează cercetarea publicului și investighează schimbările în cultura luxului, facilitând în același timp dezvoltarea abilităților de branding, marketing și comunicare. Cunoștințele și abilitățile dobândite vor sprijini și vor susține studiul continuu, oferind context valoros și conștientizare a industriei luxului.
Al doilea termen își propune să angajeze aptitudinile fiecărui student pentru gândirea în afaceri și pentru previziunea industriei - li se cere să investigheze o afacere de lux, punând la îndoială ce model de afaceri folosesc și cum și-au pivotat modelul pentru a se adapta cerințelor consumatorilor globali.
Al treilea termen dezvoltă abilități de colaborare și ingeniozitate odată cu introducerea unui proiect axat pe industrie și, de asemenea, examinează și explorează unele dintre problemele complexe cu care se confruntă industria luxului în orice moment. Un element cheie al experienței de învățare este ca fiecare student să-și pună la îndoială propriul rol potențial în industria luxului și să reflecteze asupra a ceea ce și cum pot avea un impact pozitiv sau o contribuție prin domeniul de specialitate ales.
Ultimul termen consolidează aspectele cheie ale studiului anterior, permițând în același timp studentului să-și dezvolte propriile teme, idei și afaceri de lux, branding sau concepte de marketing în sectorul de lux ales. Proiectul final de masterat oferă o oportunitate pentru student să prezinte un corp de muncă susținut de o teză care demonstrează capacitatea lor academică, gândirea independentă și priceperea creativă.
Cerințe de intrare
Salutăm solicitanții dintr-o mare varietate de domenii și medii profesionale, dar cu un interes real în industria luxului.
Cerințele standard de intrare pentru acest curs sunt o diplomă de onoare BA, de preferință la 2: 2 sau mai sus, sau o calificare echivalentă UE / internațională. Solicitanții trebuie să aibă vârsta de 18 ani sau mai mult în prima zi a cursului.
Acreditarea învățării anterioare experimentale (APEL)
Solicitanții excepționali care nu îndeplinesc cerințele standard de intrare pot fi încă luați în considerare prin intermediul APEL dacă pot demonstra pe larg abilitățile și capacitățile necesare pentru studiul academic la nivel postuniversitar. Uneori experiența este la fel de benefică ca ceea ce se învață într-o clasă. Echipele de admitere și academice vor lua în considerare aplicațiile care prezintă punctele tari excepționale și dovezi alternative, care pot include:
- Experiență de muncă
- Cursuri neacreditate
- Citirea și cercetarea extensivă
- O declarație personală genială, relevantă și credibilă
- O referință academică sau profesională extrem de puternică
- Sau o combinație a acestora.
Fiecare cerere va fi luată în considerare pe propria sa merită, deși nu putem oferi oricărui solicitant o ofertă.
Limba engleză
Nivelul IELTS 6.5 sau mai mare sau echivalent Test securizat de limbă engleză (SELT) Informații complete pot fi găsite pe pagina noastră de studenți internaționali.
Criterii de selecție
Selectăm solicitanții în funcție de capacitatea potențială și actuală în următoarele domenii:
- Demonstrarea unei identități personale puternice
- Potențialul de a beneficia de curs
- Abilitati excelente de comunicare
- Dovada motivației și angajamentului
Cariere
Colegiul de modă și design Condé Nast se concentrează puternic pe pregătirea pentru industrie.
Cursul va explora oportunități de carieră distincte în industriile de lux, atrăgând o serie de studenți din medii diferite. În ultimii ani, evoluțiile tehnologice au generat noi oportunități în sector și cursul se va concentra asupra gândirii globale și viitoare.
Accentul AM este, de asemenea, relevant pentru o gamă din ce în ce mai largă de oportunități de locuri de muncă, determinată de creșterea în sectoarele luxului și experienței de lux.
Cursul se va baza pe expertiza Condé Nast Publications și a rețelei sale mai largi de parteneri din industrie în materie de modă și lux.
Studenții vor fi sprijiniți să se angajeze cu profesioniști relevanți și organizații din industria modei și a luxului.
Programul principal se concentrează pe mărcile și întreprinderile de lux care creează și vând produse și servicii de lux (de exemplu, pe agenții de publicitate Condé, mai degrabă decât pe crearea de conținut din reviste).
Dezvoltarea personală și profesională a studenților este un accent constant pe tot parcursul cursului și este esențială în procesul de asigurare a plasamentelor și de identificare a viitoarelor cariere în industria luxului.
Servicii de carieră
Studenții de la acest curs vor avea, de asemenea, acces la serviciile noastre de carieră, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Testarea punctelor forte
- Editarea CV-ului
- Mock Interviuri
- Planificarea carierei
Plata taxei de curs
Pentru a confirma și a asigura un loc pe acest curs, studenții vor fi rugați să plătească un depozit în valoare de 1.200 de lire sterline, în momentul primirii unei oferte de la noi.
Studenții din Regatul Unit / UE pot plăti taxa de școlarizare în rate pe tot parcursul anului.
Studenții internaționali li se va cere să plătească taxa de curs în întregime înainte de sosirea la Colegiu și înainte de eliberarea CAS.
De ce să studiezi cu Colegiul Condé Nast?
Vei studia acest curs cu singurul furnizor de educație vestimentară din Marea Britanie care operează din interiorul industriei modei. Acest mediu excepțional vă oferă o perspectivă unică asupra comunicării vestimentare sub toate formele și activitățile industriilor creative, precum și accesul la numeroși experți fără egal în domeniile lor.
Cu vorbitori invitați săptămânal dintr-o gamă largă de profesii din industria modei și a creației, veți învăța direct de la cei mai buni din industrie.
Campusul tău
Colegiul Condé Nast este situat într-o clădire de ultimă generație în inima Soho, centrul creativ și cultural din Londra. Zona găzduiește numeroase case de film, modă și media, oferind oportunități de neegalat pentru rețele profesionale și experiențe culturale. Colegiul se află la 10 minute de mers pe jos de sediul Condé Nast International, precum și de Vogue House, pe care studenții noștri le pot experimenta prin vizite sau activități online, ca parte a expunerii lor la lumea profesională.
Cine predă la Colegiul de modă Condé Nast?
Specialist în comunicare, mass-media și scriere, Johannes Reponen este directorul de programe al cursului nostru MA Fashion Media Strategy. Anterior, el a condus diplomele de masterat la London College of Fashion, scrie pentru o serie de publicații de modă și design și lucrează cu clienți internaționali în perspectivă viitoare. Cu diplome BA și MA în comunicare și critică, Johannes își finalizează în prezent diploma de cercetare doctorală.
Pe parcursul cursului dvs., veți fi, de asemenea, învățați de o serie de cadre didactice, precum și de clienți din industrie și de lectori vizitați.
Lectorii vizitatori și vorbitorii invitați includ:
- Osman Ahmed, asociat editorial principal la The Business of Fashion
- Georgia Murray, editor de modă la Refinery29
- Nova Dando, director de creație
- Aled John, șeful dezvoltării afacerilor la Condé Nast International
- Paul Nesbitt, șeful cercetării audienței la Condé Nast International
- Dr. Kate Nelson Cel mai bun, savant de modă și media
- Marcus Agerman Ross, fondator și editor al Jocks & Nerds
Studenții de pe curs au, de asemenea, acces la programul de conferințe din întreaga industrie care are loc o dată pe săptămână. Vorbitorii precedenți includ Victoria Beckham, Suzy Menkes și Becky Smith pentru a numi câteva.
Oportunități de carieră
Suntem dedicați să dăm putere studenților noștri să exceleze în lumea modei. Recunoaștem că o carieră înfloritoare în acest domeniu dinamic necesită mai mult decât cunoștințe academice; necesită abilități practice, îndrumări și oportunități. Pe parcursul călătoriei dumneavoastră educaționale cu noi, vă vom oferi o gamă largă de opțiuni de asistență în carieră adaptate nevoilor dumneavoastră.
Acest program conține module, experiențe și oportunități concepute meticulos pentru a vă dota cu abilitățile esențiale, cunoștințele și practica cruciale pentru o carieră de succes în modă, de la dezvoltarea personală la practica profesională.
Cursul va explora oportunități distincte de carieră în industriile de lux, atrăgând o gamă largă de studenți din medii diferite. În ultimii ani, evoluțiile tehnologice au generat noi oportunități în sector, iar programul se va concentra pe gândirea globală și viitoare. Accentul acestui MA este, de asemenea, relevant pentru o gamă din ce în ce mai largă de oportunități de muncă determinate de creșterea în sectoarele de lux și experiență de lux. Programul se concentrează principal pe mărcile de lux și pe companiile care creează și vând produse și servicii de lux (de exemplu, pe agenții de publicitate Condé Nast, mai degrabă decât pe crearea de conținut de reviste).
Cursul este potrivit pentru cei care doresc să urmeze următoarele cariere:
- Lucrați pentru un brand de lux într-o poziție de sediu central legată de marketing, PR, promovare sau comunicare
- Începeți propria afacere de lux
- Lucrați pentru o publicație media de lux în departamentul de comunicare, vânzări, marketing
- Lucrați pentru o agenție de creație, de PR sau de branding care oferă servicii mărcilor de lux.
În cadrul conținutului cursului, vor exista multe elemente și activități de dezvoltare profesională și profesională disponibile pentru dvs., inclusiv:
- Panelul de carieră al absolvenților în timpul săptămânii de introducere
- Ateliere multiple axate pe carieră până la ultimul trimestru
- Ziua Carierei la sfârșitul cursului
Veți avea, de asemenea, acces la serviciile noastre de carieră, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Testarea punctelor forte
- Editare CV și scrisori de intenție
- Mock Interviuri
- Tutorial opțional 1-2-1 cu consultantul nostru în carieră
Studenții care au absolvit programele noastre de învățământ superior au continuat să lucreze la: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times și multe altele.
Curriculum
Programul este structurat în patru termene de 10 săptămâni. Primele trei sunt predate, iar termenul final este dedicat studiului independent pentru a finaliza proiectele finale și o teză. Structura programului constă din module care sunt partajate în toate programele Fashion Business, care se concentrează pe abilitățile de cercetare și pe dezvoltarea conștientizării critice a problemelor actuale, precum și a evoluțiilor din industriile modei, mass-media și de lux, împreună cu module specifice programului care vă permit să obțineți abilități tehnice și practice aliniate cu obiectivele dvs. de carieră.
Primul termen al acestui nou program de masterat va explora cercetarea publicului și va investiga schimbările în cultura luxului, facilitând totodată dezvoltarea abilităților de branding, marketing și comunicare. Cunoștințele și abilitățile dobândite vor sprijini și susține studiul în continuare, oferind un context valoros și conștientizarea industriei de lux.
Al doilea termen vă va implica aptitudinile pentru gândirea în afaceri și previziunea industriei - vi se va cere să investigați o afacere de lux, întrebându-vă ce model de afaceri folosesc și cum și-au orientat modelul pentru a se adapta la cerințele globale ale consumatorilor.
Al treilea termen va dezvolta abilități de colaborare și ingeniozitate odată cu introducerea unui proiect axat pe industrie și, de asemenea, va examina și explora unele dintre problemele complexe cu care se confruntă industria de lux la un moment dat. Un element cheie al experienței de învățare este să vă puneți la îndoială propriul potențial rol în industria de lux și să reflectați asupra a ceea ce și cum puteți avea un impact sau o contribuție pozitivă prin domeniul de specialitate ales.
Termenul final va consolida aspectele cheie ale studiului anterior, permițându-vă în același timp să vă dezvoltați propriile teme, idei și concepte de afaceri de lux, de branding sau de marketing în sectorul de lux ales.
Proiectul final de masterat vă va oferi o oportunitate de a prezenta un corp de lucrări susținut de o teză care vă demonstrează capacitatea academică, gândirea independentă și priceperea creativă.