Design de comunicare și strategii creative de MA
HMKW
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Berlin, Germania
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 - 6 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 850 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxe part-time: 449 EUR lunar
Introducere
Proiectarea comunicării de MA și strategiile creative este un program care se dovedește în viitor. Oferă competențe cheie așteptate de la șefii creativi în funcții de conducere, concentrându-se pe producția estetică în publicitate, marketing și comunicare vizuală. Scopul este să stăpânească întregul proces de creare a valorii orientat atât pe design, cât și în teorie și în practică.
Caracteristici
Integrarea teoriei și practicii proiectării:
- cele mai recente evoluții în cercetarea și analiza designului și creativității
- proiecte practice și direcții de artă
Tip | Full-time sau part-time |
grad | Master of Arts (MA) |
Locație | Berlin, Köln, Frankfurt (Main) |
Limba | Germană (Campus Köln: MA Kommunikationsdesign und Kreative Strategien), engleză (Campus Berlin, Köln și Frankfurt) (Lucrarea scrisă poate fi transmisă în orice limbă la alegere) |
Taxe de școlarizare | Full-time: 670, - € lunar | Part-time: 449, - € lunar |
Durată | Cu normă întreagă: 4 semestre | Part-time: 6 semestre |
Admitere
Curriculum
Module
Module generale: Drept media, Managementul activelor media, Psihologia media, Managementul intercultural
Module specifice de exemplu: Gândire critică și creativă, Design și cercetare socială, Procese de design creative, Tehnologia publicității, Managementul designului, Leadership creativ
Galerie
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Capacitatea de a îndeplini rolurile și responsabilitățile asociate cu poziția de Art Director și cu alte funcții de conducere deținute de talente creative, în cadrul convergenței tot mai mari a presei tipărite, online, difuzate și mobile.
Taxa de școlarizare a programului
Studenți ideali
Candidați ideali
Candidați: Absolvenți ai programelor de studii creative, în special cei care s-au specializat în design sau arte plastice
Locuri de muncă țintă: designer (independenți sau angajat), director de artă, designer de comunicare, director de creație
Oportunități de carieră
Locuri de muncă țintă: designer (independenți sau angajat), director de artă, designer de comunicare, director de creație