științe absolvent de învățământ: teorie, practică și evaluarea predării

Generalități

Programul de descriere

  • Studii Durata (ani): 1.5 ani
  • Titlu Studiu: Științe ale Educației: teorie, practică și de predare Evaluare (MEd, 1,5 ani sau 3 semestre)
  • Studii Titlu Nivel: Masterat (Studii doilea ciclu)
  • Limba de predare: Greacă
  • Studii de proces: prezență completă / parțială
  • Credite minime: 30
  • Credite minime europene (ECTS): 90

Descrierea programului

scop

Scopul programului este dublu. Pe de o parte, ajuta elevul să dobândească cunoștințe profunde în domeniul de specializare, prin (a) monitorizarea de cursuri educationale la un nivel avansat, (b) studia literatura de specialitate, și (c) interacțiunea cu Facultatea și alți studenți. Pe de altă parte, programul are ca scop promovarea abilități de cercetare prin intermediul (a) monitorizarea cursuri specifice de cercetare cantitative și calitative, (b) investigații la scară mică în diferite cursuri și / sau elaborarea de Master tezei de doctorat, și (c) participarea la seminarii / conferințe conținut de cercetare. În general, obiectivul general al programului este de a ajuta elevul să devină un gânditor și om de știință educator independent.

obiective

  1. Pentru a promova și de calitate suport de predare prin analiza ipotezelor sociologice, filosofice și psihologice cu privire la organizarea, desfășurarea și evaluarea de predare.
  2. Pentru a contribui la modernizarea de predare, de îndrumare și exercitarea rol consultativ, atât în ​​programele de dezvoltare la nivelul școlii și în ceea ce privește organizarea, desfășurarea și evaluarea de predare.
  3. Aprofundarea rezultatelor cercetării, precum și aspecte metodologice legate de organizarea și desfășurarea de predare.
  4. Pentru a utiliza cea mai recentă tehnologie în scopuri de predare și învățare.
  5. Aprofundarea probleme de expertiză, de fabricație realizări eseuri, analiza și documentarea rezultatelor învățării și monitorizarea progresului academic al studentilor.
  6. Aplicați-o varietate de tehnici pentru observarea sistematică și evaluarea de predare.
  7. Aprofunda cunoștințele cu privire la aspectele, legate de orientare și a personalului de dezvoltare pedagogică.
  8. Exercita rolul de "catalizator" pentru predare de calitate, cultura școală și viziunea școlii și dezvoltarea de unitatea școlară în ansamblu.
  9. Pentru a examina critic rezultatele cercetării educaționale și implicațiile lor în munca zilnică unitate școlară și organizeze propriul lor efort de cercetare.

perspectivele de carieră

Absolvenții programului au următoarele opțiuni:

  1. 9.1 Pentru a căuta funcție de conducere la nivelul școlii (de exemplu, Manager, Assistant Manager) și / sau de Ministerul Educației și Culturii (de exemplu, Inspector).
  2. 9.2 Pentru a lucra în calitate de formatori de la Institutul Pedagogic.
  3. 9.3 înțeleg poziția academic la o instituție de învățământ superior.

Accesul la studii suplimentare

Absolvenții programului pot continua studiile de doctorat.

Rezultatele învățării

  1. Aprofundarea literatura de bază de direcție.
  2. Înțeleagă conceptele de bază, principii și modele de direcție și care au ales să transfere aceste cunoștințe în contextul școlar.
  3. Examinați rezultatele cercetării în mod critic de direcție și implicațiile acestora la problemele cu care se confruntă unitatea școlară și sistemul educațional.
  4. Pentru a identifica problemele în cercetare la nivel de unitate școlară și de sistem și planul de a le rezolva.
  5. Pentru a analiza critic problemele educaționale prin examinarea dimensiunilor și a planului sociologice, psihologice și filosofice acțiune pentru a le rezolva.
  6. Să presupunem roluri de conducere asociate cu direcția de a îmbunătăți practicile existente sau introducerea unor proceduri noi.
  7. Pentru a ajuta la modernizarea practicilor în orientarea, de exemplu, administrația școlii, calitatea predării, educația incluzivă.
  8. Se aplică abilitățile dobândite pentru a rezolva problemele de zi cu zi, de ex evaluarea elevilor / sistem / programe, de planificare și de luare a deciziilor, comunicarea cu publicul intern și extern, coaching, training si dezvoltare.
  9. Exploit capitalul uman în inovare și introducerea de noi practici și proceduri.
  10. Pentru a acționa ca agenți ai schimbării și inovației și să sprijine eforturile de îmbunătățire.
Ultima actualizare August 2017

Despre facultate

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Citește mai puţin