Istituto Marangoni

Introducere

Citește Descrierea Oficială

În fiecare an, peste două mii de studenţi din întreaga lume se întâlnesc la Istituto Marangoni să urmărească un vis comun: moda. Aici puteti gasi tinere talente competenţă, profesionalism şi experienţă îndelungată, în scopul de a deveni profesionisti de conducere în sectorul lor.

&nbsp

Trei campusuri care oferă cursuri de moda din Milano, Paris şi Londra, 92 diferitelor ţări de origine pentru aproximativ 2.400 de studenţi total: acestea sunt doar câteva dintre numerele care reprezintă Istituto Marangoni în sectorul educaţional. Aceasta diversitate este parte din faptul că creative, fundamental şi indispensabil creuzet pentru formarea de noi talente, cu o abordare cosmopolit.

&nbsp

&nbsp

Istituto Marangoni

&nbsp

Istituto Marangoni a fost fondată în Milano, în 1935, ca Institutul artistic de articole de îmbrăcăminte Marangoni. De atunci, ideea din spatele obiectivele urmărite de către Institutul a fost întotdeauna formarea de profesionişti şi tehnicieni cu înaltă calificare pentru sistemul de moda.

&nbsp

A lungul anilor, acest obiectiv a rămas neschimbat, dar a crescut Institutul, împreună cu o creştere de moda italiana, actualizarea în mod constant programele sale de formare. Prin viziunea noastra de pionierat, acest mod cel mai vechi italian schoolhas fost întotdeauna capabil să răspundă rapid la cerinţele pieţei forţei de muncă, de formare a tinerelor talente prin cursuri de moda sale.

&nbsp

In zilele noastre Istituto Marangoni, cu sediul în Milano, Paris şi Londra, permite studenţilor săi să înveţe de moda în cazul în care cea mai mare designerii de lucru, în cazul în care gustul devine internaţional şi în cazul în care cele mai bune oportunităţi de locuri de muncă sunt, prin programe care oferă specializate în toate domeniile de moda: creativ, organizatoric şi comercială.

&nbsp

În 2007, Institutul a devenit parte a Educaţiei Corporation Cariera, o companie americană specializată în domeniul educaţiei, cu sediul principal în Chicago, care a fost întotdeauna angajamentul de a atinge excelenta pentru a asigura o carieră de succes pentru studenţii săi.

&nbsp

Fondată în 1994, Corporaţia Educaţiei Cariera a cunoscut o dezvoltare rapidă, rapid, atingând obiectivul urmărit, şi anume, să fie considerate la nivel mondial ca fiind unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul educaţiei, asamblare împreună sub logo-ul său doar cele mai bune scoli europene si americane de operare în domeniul sănătăţii, de afaceri, şi Art & Design.

&nbsp

&nbsp

Internaţional

&nbsp

Introducerea Istituto Marangoni înseamnă a fi parte dintr-o comunitate specială în cazul în care link-ul de moda comună rămâne mereu în toate formele sale.

&nbsp

Avem peste 2.400 de elevi din 92 de ţări din întreaga lume. Fiecare dintre ele cu propriile lor interese unic, stiluri şi de cunoştinţe. Studiind la Istituto Marangoni înseamnă cu adevărat să devină o parte a contextului student cel mai internaţional din lume şi a putea să profite de contextul cultural diferit de fiecare elev.

&nbsp

Istituto are trei campusuri de prestigiu din cele trei capitale ale modei din lume: în Milano, în celebra "patrulaterul" de la Paris, în Avenue Raymond Poincaré, foarte aproape de Trocadéro, şi în Londra, în East End se răcească şi se edgy.

&nbsp

Prin intermediul unor cursuri sale specializate în modă şi designthe Istituto Marangoni oferă tuturor studenţilor posibilitatea unică de a absorbi, să înţeleagă şi să studieze idei creative şi inspiraţie de la panorama multe multilaterală a modei europene în aceste trei contexte diferite.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză

Vedea MA » Vezi programe de masterat »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Curs Postuniversitar - Management De Proiectare

Campus Cu normă întreagă October 2016 Italia Milano

Cursul articulează pe trei axe construit în jurul unui set de unități axate pe afaceri, design și cercetare. Acesta oferă înțelegere a procesului de proiectare și instrumentele creativitatea necesare pentru a dezvolta produse și servicii din cadrul multidisciplinare [+]

Cursul articulează pe trei axe construit în jurul unui set de unități axate pe afaceri, design și cercetare. Acesta oferă înțelegere a procesului de proiectare și instrumentele creativitatea necesare pentru a dezvolta produse și servicii din cadrul bazate pe inovație multidisciplinare contexte de afaceri din domeniul design vestimentar de lux și de lux. Participanții se angajeze în proiecte inter și multidisciplinare care combina conștientizare design și cunoștințe de afaceri, care necesită o înțelegere de modele de management, management de proiect, creativitate și de conducere. Participanții la curs trenuri în metode de cercetare în design și management pentru a oferi o mai buna intelegere a problemelor de proiectare și de management, precum și ca o bază prin care să se dezvolte o temă de cercetare care vor fi explorate și abordate în proiectul lor tezei. Companiile recunosc din ce în ce valoarea de proiectare și modul în care designerii gândesc ca un activ strategic ca o alternativă necesară pentru metodele tradiționale de gestionare și abordări. Administratori de design cu proiectare și de management abilități duble sunt inca rare pe piață și, desigur acest master va oferi participanților un avantaj competitiv. De obicei, managerii de design integra companii la diferite niveluri și în diferite unități, dar în mod natural ar putea lucra cu sau în cercetare și departamente D, dezvoltare de produse, marketing, strategie de brand pentru a dezvolta un inovației și creativității abordare de design bazate în întreaga companie. Rezultatele învățării - Se aplică teoria și practica de contexte complexe, afaceri la nivel mondial de management; - Se aplică un design gândire metodologie pentru a stimula inovarea într-un context de afaceri condus prin gândire integratoare, învățarea experiențială și empatie; - Să identifice și să analizeze problemele complexe și de a demonstra capacitățile de rezolvare a problemelor în proiecte multidisciplinare echipa de conducere; - Să demonstreze abilități avansate în managementul de proiect și de conducere de control și team building pentru condus de design companii comerciale din cadrul mișcare rapidă și de schimbare contexte globale; - Aplicarea unor metode de creativitate în generarea de noi produse și servicii prin intermediul abordări interactive, centrate pe utilizator si design sistemică. Teme de curs - Modele de management - teoria design - management de proiect - practica de proiectare - creativitate și de conducere - practică de design avansat - metode de cercetare și a tezei Milano - Limba: ro - zece/5/2015-06/3/2016 [-]

De Master în Management De Vânzare Cu Amănuntul De Moda

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Adresat candidaților care au studii universitare de licență anterior în economie, marketing, design vestimentar sau similar, sau experiență relevantă de muncă dovedită. Programul de studiu este conceput pentru a stabili rolul ... [+]

Adresat candidaților care au studii universitare de licență anterior în economie, marketing, design vestimentar sau similar, sau experiență relevantă de muncă dovedită. Programul de studiu este conceput pentru a stabili rolul specialistului în gestionarea unui magazin, de la nava amiral la un butic individ, prin dezvoltarea de expertiză în domeniile de comercializare cu amănuntul, managementul resurselor umane și managementul categorie de moda. La sfârșitul cursului, participanții vor fi capabili să înțeleagă valorile de brand și de a le transfera la consumator, ceea ce face procesul de cumpărare o experiență unică și de neuitat, astfel încât acestea vor avea credința clientului și loialitatea la punctul de vânzare. Studiul de dezvoltare a resurselor umane, in-store de comunicare și integrare de IT din magazin sunt fundamentale pentru intelegerea rolului actual al managerului de vânzare cu amănuntul și sunt viitorul profesiei. Prin intermediul cursului participanții curriculum va dezvolta cunoștințele necesare pentru analiza economică a unui magazin, asigurându-se că ei pot înțelege indicatorii bugetare și de monitorizare care măsoară performanța de magazin, de-vanzare-pe categorii indicatorii de cross-selling, rotație stoc și analiză a acoperirii. Cursul va permite, de asemenea, participantul să înțeleagă ce strategii de promovare și care loialitatea să întreprindă, în scopul de a îmbunătăți satisfacția clienților și experiența de shopping a cumpărătorului. Analiza de comunicare în magazin va permite, de asemenea, participanților să înțeleagă modul în care strategiile traditionale pot completa cele care se bazează pe inovație tehnologică, în scopul de a dezvolta mai multă interactivitate și implicare a consumatorilor. Învățare Rezultate • Abilitatea de a evalua datele economice ale magazinului și au strategii de îmbunătățire a rentabilității sale; • Elaborarea unor politici inovatoare de marketing de vânzare cu amănuntul și să definească strategii eficiente pentru managementul relatiilor cu clientii, evaluarea motivația consumatorilor, concurenților, valorile de brand și influențe culturale; • Plan nou forme de in-store experiență de shopping, care combină aplicații de business intelligence la schimbarea obiceiurilor sociale ale consumului de pe piața de lux si de moda; • Aplicați și defini toate aspectele legate de comunicare de retail, de culoare multisenzoriale, lumina, miros și propuneri de sunet, precum și ca design-suport, pentru managementul de evenimente in-store; • Gestionarea magazin personalului cu conducerea necesară și prin punerea în aplicare a politicilor de motivare și stimulare utile în acest scop; • Selectați și definirea indicatorilor care măsoară eficiența prin valoarea generata in magazin, analizând variațiile sezoniere și tendințe în industria modei; • planul strategic achizițiile de noi colecții de modă cu cumpărătorii fiind conștienți de tendințe și politica de valori și a proceselor logistice în / din magazin. Programul • Activitatea de retail • managementul de marketing de moda • management de vânzare cu amănuntul • aspect contemporan, în mod • Puterea de comunicare în POS • metodele de cercetare Oportunități de Managerul de vânzare cu amănuntul de moda este o figură cheie în lanțul de distribuție și este responsabilă pentru gestionarea logistica de distribuire a produsului. Managerii de retail de moda sunt profesioniști bine instruiți în industria modei și trebuie să fie mereu atent la tendințele în colecții. Ei trebuie să aibă, de asemenea, abilități de negociere și de rezolvare a problemelor și abilități sociale la cel mai înalt nivel, în scopul de a interacționa în mod constructiv cu atât clienții și departamentul de resurse umane din magazin. Managerul de vânzare cu amănuntul de moda poate lucra în magazin pilot, magazine, showroom-uri si buticuri, atât în ​​single-brand și multi-brand. Ele pot gestiona dezvoltarea rețelei de retail de o companie sau pentru a administra internaționalizarea acesteia. [-]

Maestru în Corporate Finance și Control De Gestiune Pentru Industria Modei Si De Lux

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Dedicată candidații executive care pot avea o diplomă de licență în administrarea afacerilor în managementul de marketing, economie, modă sau o alternativă similară cu experiență în muncă dovedită. [+]

Master în Corporate Finance și control de gestiune pentru industria modei & Lux cursul Dedicată candidații executive care pot avea o diplomă de licență în administrarea afacerilor în managementul de marketing, economie, modă sau o alternativă similară cu experiență în muncă dovedită. Gradul Acest Master Universitatea este conceput pentru a instrui manageri de corporate finance și controlere specializate în sectorul de lux, figura care face parte din consiliul de administrație și sprijină companiile în procesele de internaționalizare lor, parteneriate și listarea Bursei de Valori. Profesioniști în acest domeniu sunt capabili să dezvolte planuri strategice adecvate și să evalueze durabilitatea economică și financiară, abordarea dezvoltarea sistemelor de management al performantei. Participanții vor începe călătoria lor cu studiul standardelor internaționale de contabilitate și US GAAP și va ajunge la o înțelegere a tehnicilor cele mai actuale de evaluare a performanței financiare, fiscale și planificare legal. Abordări teoretice vor fi aplicate studiilor de caz și exemple din companiile active, care activează în sectorul de lux, în scopul de a înțelege principiile de bază ale management și planificare. Participanții vor fi necesare pentru a studia istoria și sociologia modei, subliniind modul în care schimbările în societățile contemporane au transformat natura a companiilor din moda si de lux, de la mici afaceri de familie pentru companiile multinaționale cotate la bursă din întreaga lume. Natura sectorului este explorat prin uita la dinamica, cum ar fi viteza ciclului de viață al unui produs de moda, dorința de "identificare" și comunicare, consumului sociale, elitismul masă; variabile care trebuie să fie cunoscute în detaliu și evaluate în planificarea financiară în modă și de lux companii. Cursul include, de asemenea, un modul pe discutarea guvernarea societăților. În etapa finală a cursului, experiența dobândită în urma analizei studiilor de caz și a metodologiilor de cercetare achiziționate vor permite participanților să dezvolte un proiect pentru pregătirea tezelor lor. Un curs part-time (1 săptămână pe lună timp de 40 de ore de instruire clasă pentru cursul de 8 luni), potrivit pentru profesioniști cu experiență care lucrează deja la un nivel profesional recunoscut și au puțin timp pentru a-și continua studiile. oportunități Un specialist în contabilitate, audit, în finanțe, în planificare fiscală și planificare financiară, managerul finanțe și controlor de moda si de lux are o înțelegere de toate, de la comercializare până la modă. Înțelegerea tehnicilor de analiză a rentabilității unei afaceri, punctele de vânzare și de management al afacerii în lumea de lux, aceste managerii pot proiecta strategii de dezvoltare durabilă, strategii care va apela atât punct de vedere economic și financiar pentru marii investitori în acest sector, în timp ce la același timp rămasă directori "creative" care cunosc lumea de lux și singularități sale. Creșterea profesională a absolvenților, în cursul poate avea loc în societatea în care își desfășoară activitatea în prezent, în cazul în care abilitățile lor nou-dobândite din lume de corporate finance va veni în foarte util, sau în companii start-up sau companii din moda de lux care contribuie inovații importante din domeniu. rezultatele învățării elaboreze planuri financiare care pot crește valoarea acțiunilor; integra limba de directori financiari și directorii de finanțe din brandul cu dezvoltatorul; dezvolta sisteme adecvate de management al performanței și gestionarea numerarului; gestiona relațiile și dialogul cu lumea bancară și investitori instituționali; înțelege mediul macroeconomic a industriei de lux prin analiza dinamicii în diferite sectoare industriale; evalua puterea de branduri de lux, prin valorile sociale, culturale și semiotice; analiza relația dintre istoria modei și sociologice teorii de interpretare le ca un fenomen global. Teme de curs managementul performantei întreprindere și bugetare Situația financiară consolidată corporate finance și guvernare gestionare de lux problemele contemporane în mod creativitate și inovație de proiectare disertație * Are loc de master în moda Corporate Finance & Controlling pentru industria modei și de lux în colaborare cu Università Carlo Cattaneo LIUC de Castellanza (Varese) în cazul în care se acordă de masterat Universității. [-]

Maestru în Elita Modei

Campus Cu normă întreagă 8 luni October 2016 Italia Milano

Dedicată maxim 12 candidați excelente pe an, selectate de cele mai bune scoli de moda la nivel mondial sau din lumea muncii. [+]

Masterat în moda Elite cursul Dedicată maxim 12 candidați excelente pe an, selectate de cele mai bune scoli de moda la nivel mondial sau din lumea muncii, care au un minim de experiență profesională și / sau au lansat un brand cu mare potențial în viitor. Maximum patru participanții vor fi aleși din fiecare dintre următoarele căi de învățământ: design, arta Direcție și de afaceri. Cei selecționați vor fi de așteptat să aibă un grad bun primul în proiectare sau de afaceri studii. Cursul este conceput pentru a instrui viitorii lideri ai industriei modei de a înțelege, analiza și gestiona domeniile-cheie ale unei companii de moda. Prin studiul de subiecte, cum ar fi constructii de colectare, metodologii de producție, bugetare, marketing și comunicare, participantul poate învăța nu numai noțiuni teoretice, ci de a dezvolta metode practice inovatoare și gândire viitoare în vederea creării, făcând și lansarea unui produs sau o colecție de produse pe piața mondială. Aceste douăsprezece Participanții vor fi împărțiți în trei grupuri interdisciplinare. Fiecare grup va consta dintr-un participant cu un fond de, una cu o direcție fundal artă și una cu un fundal de afaceri. Toate cele trei grupuri vor participa la un curs intensiv de nouă luni deținute de cei mai buni tutori si managerii din industria modei din fiecare domeniu (design, arta, afaceri), în care vor dezvolta propria idee de afacere sau o idee de brand sponsorizare. În timpul cursului fiecare grupă vor fi suportate de: un antrenor; trei tutori, una pentru fiecare domeniu. Nu va fi nici o unitate de pre-construite, dar conținutul va fi negociat și condus de fiecare echipă, concentrându-se pe dezvoltarea de proiecte; manageri pentru fiecare funcție (creativitate, comunicare, digital, textile, capital de risc, planificarea afacerilor, marketing, retail, etc.), care vor lucra direct pe proiect al participanților. oportunități Prin competențe de constructii in dezvoltare de idei, rezolvarea de probleme, lucrul în echipă și management de proiect concentrat, participantii vor fi capabili să conducă echipe de oameni în realizarea de proiecte complexe. Ei vor fi în măsură să contribuie gândire antreprenorială la noi concepte pentru companiile existente sau genera noi afaceri și crearea de noi piețe pentru produsele inovatoare. rezultatele învățării cercetare, dezvoltarea și rezolva toate ideile creative în timp ce produc o colecție ambițios, profesional și contemporană (aptitudini creative); punerea în aplicare a critic un program individual de lucru demonstrând abilități organizatorice și manageriale în planificarea, organizarea și finalizarea proiectului (abilități de afaceri); evalua procedurile implicate în înființarea și operarea unei afacere (abilități de afaceri); se referă în mod corespunzător și eficient în diferite contexte organizaționale; dezvolta abilități eficiente de auto-gestionare, în termeni de timp, planificare și comportament, motivația, auto-pornire, inițiativa individuală și întreprindere, atunci când realizarea unui proiect (soft skills). Teme de curs Programul este inovator, deoarece se bazează pe o abordare de coaching. Acest lucru este determinat de către participanți ca au stabilit obiectivele și sunt susținute și ghidate de echipele academice mai multe discipline de moda. [-]

Maestru în Fashion & Drept

Campus Cu normă întreagă 8 luni October 2016 Italia Milano

Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în drept, economie sau de marketing. Cei care s-au dovedit experiență de muncă în aceste domenii pot accesa, de asemenea acest curs. [+]

Masterat în Moda & Law cursul Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în drept, economie sau de marketing. Cei care s-au dovedit experiență de muncă în aceste domenii pot accesa, de asemenea acest curs. Activitatea globală a majorității branduri de lux, prevede că acestea sunt în cunoștință de cerințele legale în ceea ce privește industria modei. Prin studiul de subiecte, cum ar fi acordarea de licențe, merchandising, import si export, acordurile de distribuție și de franciză, drepturile de proprietate intelectuală, aspecte ocuparea forței de muncă și relații de muncă, siguranța, durabilitatea și problemele de protecție a consumatorilor, participantii vor invata conceptele tehnice și teoretice de care au nevoie pentru a consilia și de a dezvolta strategia companiei. Prin analiza diferite aspecte ale dreptului comercial și corporativ, dreptul proprietății intelectuale, dreptul mărcilor, dreptul muncii și dreptul afacerilor, participanții vor înțelege cum este posibil să se extindă brandul, asigurându-se că problemele juridice și etice sunt respectate pe deplin. Accentul a cursului este în cunoașterea aspectelor legate de dezvoltarea lanțului de aprovizionare și vânzarea produsului moda, evaluate în mod comparativ în diferite țări. Creativitate, producție, vânzări și promovare au loc în diferite locații din întreaga lume, precum și a legilor privind aceste aspecte sunt la fel de diverse ca aceste țări. Participanții vor angaja cu diverse probleme, subliniind soluții inovatoare care luxul și branduri de moda s-au aplicat în domeniu. oportunități Responsabilitatea viitorului managerului moda este să fie conștienți de durabilitatea întreprinderilor și problemele etice care sunt protejate mai mult de lege. Conștientizare pentru clienți înseamnă, de asemenea, că consumatorul este atent produsele fiind livrate pe piață și rolul lor în asigurarea produsul este adecvat pentru piata. Creșterea profesională a absolvenților, în cursul va veni prin intermediul companiei cazul în care acestea sunt în prezent practică, și sunt capabili de a aduce ceea ce au învățat în cursul a îmbogăți propria performanță în cadrul unei firme legal; nou-dobândit cunoștințe din lumea modei vor informa abilitățile lor în domeniu. Participanții vor fi, de asemenea, posibilitatea de a informa recent înființate în moda de lux care vor contribui îmbunătățiri importante în domeniul dreptului modei. rezultatele învățării evalua conceptul de creativitate aplicată de moda si de lux a produselor și să evalueze modul în care companiile gestionează design de produs, procesele de fabricație, de comercializare și promovare opțiuni într-un mod durabil; cercetare și evalua studii de caz în care dezvoltarea unei abordări etice a pieței a crescut valoare de brand; înțelege conceptul de lux de pe piața mondială de bunuri de lux și de a analiza critic diferitele modele de afaceri de lux și strategiile de creștere adecvate pentru piețele mature și / sau emergente de bunuri de lux; analiza critic consultanță juridică, moda specifice pentru a răspunde provocărilor de probleme cu care se confruntă companii de moda din contexte internaționale; evalua o serie de teorii moda sociologice, în scopul de a analiza evoluțiile-cheie în istoria modei în secolele 20 și 21, precum și relația lor la tendințele contemporane, mișcări culturale și inovație. Teme de curs drept modă și finanțe management marketing de moda etică și durabilitate problemele contemporane în mod de acordare a licențelor de moda metode de cercetare [-]

Master In Design Ambalaj De Lux

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Adresat candidaților care au deja o diplomă în design grafic, produs sau experiența de muncă similare. Învățătura este pentru cei care lucrează în anumite "de lux ... [+]

Master în Lux Design de ambalaj

 

Adresat candidaților care au deja o diplomă în design grafic, produs sau experiența de muncă similare. Învățătura este pentru cei care lucrează în anumite "orientate spre lux" piețe sau branduri care își propun să realizeze o poziționare unică în grupul de bunuri de lux . Prezentarea unui portofoliu și bună cunoaștere a Adobe Photoshop, Illustrator și InDesign sunt premisele pentru curs. Obiectivul este de a crea art directori și designeri de brand, cu o cunoaștere și în cunoștință de cauză punctul de vedere bogat de abordări creative și strategice pentru a poziționa corespunzător unui brand prin intermediul comunicării în ambalajele de lux. Pornind de la studiul de tehnicile de bază de modelare 3D, curriculum-ul exploreaza utilizarea de materiale și de comunicare vizuală, cu accent pe caracterizarea de tipuri de fonturi și efecte vizuale cheie.În urma unei imagine de ansamblu a evoluției istorice și social-cultural de bunuri de lux, de învățare va duce la analiza și definirea valorilor de brand à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ pentru piața țintă. Acest curs se concentrează pe tehnici avansate de modelare virtuale și tehnologii fabricarea hârtiei disponibile pentru designeri, precum și de design grafic care vizează ambalajele de lux și identificarea de noi stiluri și tendințe în lume de produse orientate spre lux. Dobândirea de competențe strategice, în scopul de a construi personalitatea brandului în domeniul de lux, studentul va fi implicat în crearea unui nou concept de produs brand de lux prin faza de informare cu clientul, construirea o aplicație strategică și practică a tehnicilor de modelare 3D , și avansate de prototipuri.Proiectul realizat va fi preocupat cu dezvoltarea brand de lux la nivel de industrie și va implica o prezentare la client. Vă mulțumim pentru comanda de tendințele contemporane din od lux domeniu, designer specializat în lux Ambalajul este în măsură să elaboreze strategii inovatoare de produse datorită fazei de informare cu clientul, de construcție strategică și aplicarea practică a tehnicilor de modelare în 3D și crearea prototipului . Acest proces va conduce elevului, până la realizarea proiectului final care nu numai că va conduce dezvoltarea de ambalare a unui brand de lux la nivel industrial, dar va include și prezentarea reală a clientului. Datorită cunoaștere aprofundată a tendințelor actuale în industria modei și de lux, designer specializat în ambalaje de lux este ca expert extrem de specializate, care este capabil de a concepe strategii de produse inovatoare pentru a oferi un brand o, de marketing noi și reale neașteptat valoare adăugată Un designer specializat în lux de ambalaj lucrează într-un studio de design sau într-una din designul multe de lux internațional sau companii de moda. În gama de oportunități de carieră disponibile, proiectantul ambalajele de lux pot găsi de lucru în agenții de branding, publicitate, studiouri de design grafic sau în departamentele de comunicare din cadrul modă și companiile de lux. ... [-]


Master In Design De Moda Digitala

Campus Cu normă întreagă 8 luni February 2017 Italia Milano

Cursul este destinat pentru studenții care au deja o diplomă în grafică sau de comunicare sau de marketing și care cunosc elementele de bază de codificare în HTML. Cursul ... [+]

Master în Digital Design Vestimentar

 

Cursul este destinat pentru studenții care au deja o diplomă în grafică sau de comunicare sau de marketing și care cunosc elementele de bază de codificare în HTML. Cursul va acoperi care tendințele și soluțiile tehnologice trebuie să fie puse în aplicare pentru a îmbunătăți comunicarea valoare de brand a selectat brand equity și de a gestiona, în calitate de coordonatori de social media, politica on-line de gestionare a relatiei cu clientii (Social & PR). Cursanții vor fi, de asemenea, în măsură să analizeze diferite strategii de e-commerce, de evaluare care dintre acestea ar trebui să fie aplicate în politica de vânzare cu amănuntul ale unui brand. Scopul cursului este, de fapt, pentru a dezvolta o analiză critică dintre cele mai bune moduri de a integra canal comerciale directe, cu web-based unul, utilizarea de social media, precum și analiza de date CRM pentru a îmbunătăți și mai mult valoarea unui brand și atrage consumatorii de pe piata online de moda din intreaga lume.Astfel, elevii vor studia limbaje de programare pentru noile tehnologii digitale și dispozitive mobile utilizate în comunicarea de brand. Ei vor studia strategiile de marketing web și modul în care valorile unei companii sunt comunicate publicului client. În același timp, ei vor studia, de asemenea, în detaliu web marketing si strategii de comunicare dintre cele mai importante istorii caz. Teme în proiectarea și planificarea unui site web vor fi analizate prin dezvoltarea unui proiect în colaborare reală cu o companie din industria. După studiu al implicațiilor juridice ale e-commerce și reprezentarea vizuală a proiectului pentru client, cursul se va concentra apoi pe analiza de subiecte legate de stil și visual merchandising pentru a înțelege modul în care o companie poate intra în lumea virtuală cu de lux și recurs de identitatea de brand. Proiectul final va fi axat pe punerea în aplicare a unui site de e-commerce a unui brand de moda existente.Expert in moda pe internet este o figură profesionist care priveste spre viitor. Confruntându-se cu cererea tot mai mare în sectorul de vânzări on-line în curs de dezvoltare, Istituto Marangoni a creat un master în design de moda digitale pentru a lega de afaceri de moda cu lumea on-line. Prin cunoștințe avansate de web marketing și de mass-media digitale și tendințe în domeniul internațional, specialistul în mod digital, se vor dezvolta noi strategii de promovare a imaginii unui brand, în conformitate cu diferite produse și obiectivele clientului. La sfârșitul cursului, profesioniștii au o multime de roluri ar putea întreprinde în piața forței de muncă, cum ar fi: de la gestionarea o agenție de web pentru a lucra cu reviste ", sau companii de moda" redacție a ajunge la portalurile de comert electronic verticale.Alte oportunități de carieră se numără: director Arta digitala, brand manager digitale, designer de moda web, manager de informații despre clienți, manager de magazin on-line, visual merchandising web, specialist de marketing web si coordonator de rețea socială. ... [-]


Master In Design De Produs Italian

Campus Cu normă întreagă 8 luni October 2016 Italia Milano

Cursul se adresează studenților care au deja o diplomă în design, arhitectură, inginerie sau într-un domeniu similar, cu un portofoliu și / sau profesional ... [+]

Master in Design de Produs italiană

 

Cursul se adresează studenților care au deja o diplomă în design, arhitectură, inginerie sau într-un domeniu similar, cu un portofoliu și / sau experiență profesională în sectorul projectual. Cerințele indispensabile sunt cunoștințele de software-ul Rhino, AutoCAD (sau similar) și software-ul suita Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign). Cursul se va dezvolta prin descoperirea și augmentarea de producție în proiectarea, de contactul apropiat cu realitățile din industrie și schimbările culturale care influențează comportamentul consumatorului. Pornind de la o analiză a tendințelor de stiluri de viață contemporane, consumuri și percepțiile emotionale Cursantul va identifica cunoașterea proiectului care urmează să fie dezvoltate. Cursanții vor lucra atât individual cât și în grupuri pe proiecte specifice propuse de tutori și prin proiecte de vii industrie.Ei vor trebui să integreze creativitatea lor cu cunoștințe de caracteristicile tehnice ale materialelor și, cu aplicarea de tehnologii emergente. Vă mulțumim pentru reprezentarea grafică și la realizarea de prototipuri mici vor intelege mai bine interactiunea unor astfel de obiecte cu spațiul din jur și de a evalua funcțională și ergonomie aspects.Thanks la studiul istoriei de design italian, prin analiza a produsului cult din Made in Italy cursanții vor aborda cu simțul estetic, care este unul dintre principalele elemente ale stilului italian de succes în întreaga lume. Ei vor fi invitați să identifice și să progreseze o cale de proiect și să aplice cunoștințele teoretice în practică de proiectare. Prin colaborarea cu profesioniști de design și companii care vor construi calificare și potențialul lor ca practicieni creative.Adâncimea de cunoaștere și cercetare pe probleme, cum ar fi industria, antreprenoriat, piața, consumatorul, tendință și comunicare vor fi elemente importante să ia în considerare și să informeze propuneri de proiecte. În cursul va include studii de caz unii designeri foarte importante ", care va urmări pas cu pas de dezvoltare a proiectelor realizate de participanții la curs. Profesional este un "designer de la 360 °", a cărui gânduri și idei sunt un punct de referință pentru o viață viitoare. Proiectantul este preocupat de lumea de produse și obiecte, și trebuie să se ocupe de complexitatea de proiectare în funcție de influențe culturale, o nevoie de viziune si expertiza. Designerii trebuie să stabilească relații eficiente cu companii și a pieței, în armonie cu propriile abordări personale pentru proiectare, care permite livrarea de către părțile interesate de proiect de o provocatoare viziune de design creativ.Capacitatea lor de idei și de vânzare a acestora va duce la realizarea propunere de design dreapta și comunicare de succes din ea. Designerii de produs găsi foarte diverse oportunități de carieră în studiourile tehnice ale companiilor de proiectare de prestigiu, în rolul de director de artă, atât ca o soluție permanentă sau temporară sau ca un consultant creativ și manager de proiect. Alternativ, designerii pot lucra cu succes în calitate de designeri independenți sau consultanți. ... [-]


Master In Design Emoțional și Bunăstarea

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Maestrul este destinat pentru acei cursanți care au deja o bază în planificarea și proiectarea de interioare, dar care ar dori să aprofundeze cunoștințele lor în ... [+]

Master in Design & Emotional Wellbeing

 

"Salus per aquam", de sănătate prin apă: Conceptul de bunăstare azi vine prin sinestezie de lux și de conștientizare corpului. Scopul design emoțional și bunăstarea curs este de a proiecta spatii de spa și băi personalizate prin intermediul acestor două concepte înrădăcinate în tendințele contemporane în bunăstare și tehnologii disponibile pe piață. Maestrul este destinat pentru acei cursanți care au deja o bază în planificarea și proiectarea de interioare, dar care ar dori să aprofundeze cunoștințele lor în noua filosofie de viață în cadrul spațiilor bunăstare. Cursul oferă studenților o pregătire completă printr-o înțelegere avansată de proiectare de wellness cu exemple fine-a lungul istoriei și culturii sociale.Cursanții vor dobândi cunoștințe și analiza răsturnări de situație și se transformă de pe piață, precum și evoluția sa continuă pentru o viață de dorit de client. Prin urmare, începând cu istoria și cultura de centre de sanatate din intreaga lume, cursul va analiza utilizarea de materiale naturale, cum ar fi piatra sau lemn și loc pentru ei în planificarea și proiectarea acestor spații. Cursanții vor studia utilizarea lor în medii cu temperaturi ridicate, precum și studiul de soluții de proiectare senzoriale de culoare și sunet, care contribuie la evocă un sentiment de bunăstare pentru corp, minte si spirit. Subiectul de master va acoperi disciplinele de proiectare, arhitectura, materiale, tendințe și de lux pentru bunăstare. Designer de spa și bunăstarea funcționează peste tot, care este dedicat pentru bunăstarea și sănătatea fizică, cum ar fi centre de fitness, saloane de bronzat, spa-uri, saloane de infrumusetare, etcAcești profesioniști știu cum să proiecteze soluții specifice, respectând în același timp nevoile, ideile și valorile clienților lor. Proiectantul în acest domeniu lucrează în studiouri de proiectare, arhitectură și planificare, care au proiecte și planificare aplicatii in solutii de design interior pentru sali de sport, băi termale, saloane de frumusete, hoteluri francise sau independentă și centre de fitness. Absolvenții din acest program va fi capabil de a găsi de lucru ca manageri de proiect sau designeri din companii care se ocupă cu wellness, sau s-ar putea lucra, de asemenea, independent pe mai mult de un proiect la un moment dat. De oportunități de carieră în acest sector, care au devenit disponibile in ultimii ani sunt noteworthy.This este o amestec de materiale, culori, iluminat și climatice pentru a evoca experiente pozitive, liniștitor emoționale, mai ales în ultimii ani.... [-]


Master In Design Interior Auto De Lux

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Cursul este destinat pentru studenții care au o diplomă în design auto, design industrial, ingineri de proiectare a vehiculului sau un echivalent, precum și pentru ... [+]

Master în lux Automotive Design Interior

 

Cursul este destinat pentru studenții care au o diplomă în design auto, design industrial, ingineri de proiectare a vehiculului sau un echivalent, precum și pentru cei care au o experiență substanțială în domeniu. Scopul cursului este de a pregăti specialiști de proiectare în interior high-end. Ele sunt capabile de a dezvolta soluții projectual de domeniu specific interioarelor auto, utilizând tehnici inovatoare și avangarda și bineînțeles materials.The este axat pe dezvoltarea unui proiect cu scopul de a acoperi fiecare fază, care permite de a traduce o idee preconceputa într-un design interior Soluția pentru astfel de spații. Sub supravegherea de tutori calificati, cursanții vor demonstra capacitatea lor de a lucra în echipe și să învețe limba specifică a sectorului.Ei vor învăța cum să folosească instrumentele în desenele tehnice, modelare 3D, metodologii de cercetare și modul de a crea soluții care sunt în concordanță cu nevoile pieței și identitate de brand companiei. Pornind de la scurta cu clientul, elevii vor dezvolta mai multe proiecte, în colaborare cu importante companii din sector, care arată capacitatea lor de a gestiona independent toate aspectele legate de dezvoltare. Ei vor respecta pentru a conduce ori, utilizarea adecvată a instrumentelor profesionale, organizarea procesului de dezvoltare tot drumul până la prezentarea finală. Tutorii vor ghida procesul, cu accent deosebit pe calitatea muncii pe baza unor metode de cercetare folosite pentru a genera idei care sunt inovatoare și în concordanță cu stilul de brand-ul companiei, precum și capacitatea de comunicare în ceea ce privește locul de muncă. Proiectul final va fi judecat de către compania care a comandat proiectul. Designeri de astfel de spații "mobile" sunt capabili să integreze conceptul de ergonomie și confort în conceptul de frumusete si contemporaneitate, astfel încât să se creeze spații care sunt capabili să genereze stari de bine în interior pentru designul automobilelor. Astfel de profesioniști specializați și calificați sunt capabili să interpreteze aceste spații reduse și efectele de materiale și de iluminat asupra lor, în scopul de a face soluții alternative cu conținut calitativ ridicat, în conformitate cu marca și caietul de sarcini al proiectului. . Concret, ei vor proiecta interioarele de iahturi, rulote de lux, prima și afaceri clase de avioane și trenuri, precum și apartamente pe navele de croazieră .. La sfârșitul celor de formare cursanții calea va fi capabil de a lucra ca designeri independenți sau pentru unul dintre cele multe studiouri profesionale în domeniul de design auto, industriile relevante, de transport maritim de metri, etc... [-]


Master In Design Multimedia și Interactive

Campus Cu normă întreagă 8 luni October 2016 Italia Milano

Cursul se adresează candidaților care posedă deja o diplomă în design grafic, fotografie sau dețin experiență de muncă similare. Curriculum-ul este ... [+]

Master în Multimedia & Design interactiv

 

Cursul se adresează candidaților care posedă deja o diplomă în design grafic, fotografie sau dețin experiență de muncă similare. Curriculum-ul este conceput pentru a pregăti studenții ca rolul de specialiști în limbi vizuale à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ legate de comunicare multimedia prin competențe strategice în utilizarea practică a video, sunet și interacțiunea cu spațiul real . prezentarea unui portofoliu, o cunoaștere de Adobe Photoshop, Illustrator și InDesign și elementele de bază ale fotografiei sunt o condiție prealabilă pentru accesul maestru. Studentul va fi capabil să realizeze complexitatea proiectului multimedia pentru a fi utilizate în diverse contexte. Pornind de la procesul de storyboarding, studentul va dobândi cunoștințe tehnice și teoretice concentrat pe crearea unui proiect video de la stabilirea de fotografiere.Ulterior, studentul va îngropa în tehnicile și subiect de analiză în scopul de a concepe propuneri, care vor deveni puncte de plecare utile pentru dezvoltarea unui proiect pentru o companie din industrie. În faza finală a cursului, experiența câștigată cu societatea și metodele de cercetare achiziționate vor permite studentului de a crea independent un proiect real, care este atât inovatoare, cât și personal. Vă mulțumim pentru utilizarea de tehnici, cum ar fi animație 3D și design de sunet, care se aplică la imagini în mișcare, studentul va crea un video care este contextualizate într-un spațiu fizic. Specializat în utilizarea limbilor multimedia legate de film, sunet, grafică în mișcare și animație 3D, proiectantul vizual va avea o pregătire culturală în zone cu potential de cinema, artă, muzică și inclusiv noile tendințe în comunicare.Ei vor înțelege tehnicile de a stabili și de a trage un film, prin utilizarea software-ului cele mai inovatoare, precum și pentru a planifica strategii experimentale, care sunt în conformitate cu domeniul de new media și coduri de comunicare. Proiectantul Visual funcționează ca un designer independent sau cu unul dintre cele mai multe companii care se ocupă cu "experienta de brand", publicitate, identitate de corporatie, web si design de eveniment. În măsura în care oportunitățile de carieră disponibile, acest lucru profesionale pot găsi de lucru într-o companie de publicitate, televiziune și de radiodifuziune, agenții de productie video, agenții de web, birouri de presă sau într-un studio de design grafic, etc ... [-]


Master In Design Tricotaje

Online Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Dedicată candidații care au studiu anterior de licență în design vestimentar, sau studii universitare de licență în domeniul textilelor sau experiență de muncă dovedită. [+]

Masterat în design Tricotaje cursul Dedicată candidații care au studiu anterior de licență în design vestimentar, sau studii universitare de licență în domeniul textilelor sau experiență de muncă dovedită. Programul de studiu este conceput pentru a stabili rolul de specialiști în tricotaje pentru parade de moda, oferind studenților cunoștințe aprofundate a materiilor prime, greutățile fire și tehnici de construcție, astfel încât acestea să poată propune soluții inovatoare la tendințele în sectorul specific. Prezentarea unui portofoliu care demonstrează competență în design și modă comunicare sau cunoașterea lumii textile și dezvoltarea de modele, este o cerință importantă pentru accesul la curs de master. Începând cu studiul de fibre și de a trece la construirea de fire, participantii vor invata despre caracteristicile și "comportamentul" de fire și țesături, studiind tendințele actuale în industria modei, precum și utilizarea și dezvoltarea istorică a tricotat. Prin înțelegerea lumea reală a industriei, participantul va dobândi cunoștințele tehnice care vizează crearea unei colecții de tricotaje, inclusiv cunoștințe de tricotaje, jacquard, cusaturi model, greutăți și compoziția lor. Formarea ulterioară în profunzime tehnic și analitic elevii vor dobândi facilitează dezvoltarea de propuneri contemporane de tricotaje și devine un util punct de plecare pentru dezvoltarea unui proiect de design pentru o companie din industrie. Spre sfârșitul cursului participanții vor proiecta, cu alegerea fire adecvate, o colecție completă tricotaje pentru barbati sau womenswear. În etapa finală a cursului, experiența dobândită cu societățile implicate și metodologiile de cercetare achiziționate de la școala va permite candidatului de a dezvolta un portofoliu complet, oferindu-le o deschidere a aplica pentru activitatea profesională ca un designer de tricotaje. oportunități Tricotaje designer de moda poate lucra ca freelancer sau într-una din multe companii care se specializează în producerea de tricotaje, multi-mărci sau de alte bunuri de lux high-end, branduri în "Made in Italy" sistem. Profesia de designer de tricotaje moda este extrem de specializat pentru industria modei și astfel de un profesionist poate fi ușor plasat în moda studiouri prognoza care studiază textile pentru tendintele modei sau noile evoluții din fire. Cunoștințele și capacitatea de a crea tricotaje contemporan și la modă, împreună cu cunoașterea caracteristicilor tehnice ale materiilor prime, da participantilor o pregătire excelentă pentru intrarea în lumea modei. rezultatele învățării dobândi cunoștințe de modalități inovatoare de lucru în sectorul tricotaje; gestiona autonom impulsul creator, păstrând originile sale intacte și canalizarea in dezvoltarea de proiectare tricotaje, în conformitate cu tendințele la nivel mondial în industria modei; înțelege software-ul cel mai inovator pentru a putea lucra cu ușurință în sistemul de moda internațional; evalua și gestiona un brand tricotaje; dezvolta capacitatea de a face cercetare specifice pentru industria tricotaje. Teme de curs Proprietăți de tricotaje tricot pentru moda clădire de colectare metode de cercetare [-]

Master în Accesorii De Lux Proiectare și De Management

Campus Cu normă întreagă 8 luni October 2016 Italia Milano

Cursul este destinat pentru cei care au deja o diplomă și un portofoliu care cuprinde colectii de accesorii sau care deține un sunet profesionist ... [+]

Master în lux Accesorii design & management

 

Cursul este destinat pentru cei care au deja o diplomă și un portofoliu care cuprinde colectii de accesorii sau care deține un fundal profesional de sunet. Accentul de Master este de a se concentra pe crearea de o linie de accesorii care consideră aspectele care caracterizează "Made in Italy", de la proiectare până la producție. Cursanții vor analiza modul de fabricație italiană este exemplară în întreaga lume pentru capacitatea sa de a identifica potențialul de materiale și de a aplica aceste cunostinte pentru a echilibra cu succes de design și funcție, cu un estetic sofisticat. Vă mulțumim pentru acest curs cursantul va avea sansa de a intalni cele mai importante companii italiene din industria. Începe Cursul va proiectarea de o colecție de accesorii legate de conceptul de "decorativ" lux.Cursanții vor fi învățat despre tehnici în ceea ce privește aplicarea de materiale de produse, idei și explorare prototip. Ei vor analiza, de asemenea, aspectele manageriale și de marketing, în disciplină, și se va desfășura activități de cercetare în istoria de accesorii de lux. Idei de design va fi aplicat la o colecție de accesorii pentru femei legat de un brand de conducere italian. Pe parcursul proiectului elevii vor elabora conceptul de "lux ascunse" asociat cu "made in Italia", cu o mare atenție pentru valorile și fabricarea și caracterul inter-sezonier al produsului de design de patrimoniu. Dupa studiul a costurilor și a proceselor de producție asociate cu comercializarea de un design de produs, elevii vor articula o colecție coordonată de design, care include o gama variata de accesorii, care pot include genți de mână, articole mici din piele, ochelari de high-tech.Proiectul final va fi realizat în colaborare cu o companie italiana de prestigiu, cu cap de stil și managerii de produs pe care la finalizarea willassess dezvoltarea creativă de ea, în cercetare, analiza tendințelor, impactul de comunicare vizuală și de construcție a prototip. Designer si creator de accesorii are cunoștințe complete tehnice și de înțelegere a caracteristicilor materialelor și adecvat proiectarea și producerea de accesorii asociate cu acestea. Profesional este capabil de a interpreta tendințele modei și imagine de marcă în producția de bunuri accesorii, și răspunde la cerințele pieței, cu propuneri de gândire. Ele sunt, de asemenea, experți în tehnici care adauga valoare la materialele traditionale. Designeri sunt capabili să transforme pantofi, genti, curele, în noi obiecte iconice. Accesorii de designer lucreaza pentru propria lor de brand, sau într-unul din cele mai multe companii care lucrează în accesorii, încălțăminte sau în domenii generale de produse din piele. Ei pot lucra în studiouri prognoza de cercetare și tendința sau pot lucra cu case de moda, fie de haute couture sau pret-a-porter. Cunoștințe avansate de strategii de marketing și logica de producție, își deschide porțile pentru munca în lumea de management de proiect și managementul de produs în companiile care sunt specialiști în acest segment al pieței. ... [-]


Master în Colecţia De Design Vestimentar

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Franţa Paris Italia Milano Regatul Unit Londra + 4 mai mult

Pentru a proiecta o colecţie de ţesături şi să recunoască nu mai este suficient pentru a avea succes în lumea modei.Este necesar să se meargă mai: de a cerceta, de a identifica stiluri, de a crea şi în acelaşi timp, prezice cel mai captivant [+]

Master in Design Collection Fashion

Pentru a proiecta o colecţie de ţesături şi să recunoască nu mai este suficient pentru a avea succes în lumea modei. Este necesar să se meargă mai: de a cerceta, de a identifica stiluri, de a crea şi în acelaşi timp, prezice tendinţele cele mai captivante. Designerii de moda trebuie sa inspire tendintele modei, creaţi colecţii de îmbrăcăminte, textile şi accesorii, şi de a gestiona creativitatea, tehnologia şi informaţii. Totul trebuie să fie planificate în detaliu: designer de moda de azi trebuie să fie capabil să proiecteze şi să interpreteze de viaţă, în conformitate cu starea de spirit a momentului, care sunt în continuă schimbare şi evoluţie, în funcţie de evenimentele istorice, culturale şi sociale. Deci, un designer de moda trebuie sa se ​​hraneasca creativitatea sa, pune în contact direct cu realitatea de lucru, dificultăţi pe piaţă, nevoile de producţie, aşteptările clienţilor şi a imaginii de brand, precum şi tendinţele actuale şi viitoare. Scopul programului de Master in Design Collection Moda este obositoare de predare practică a modului în care o colecţie trebuie să fie coordonate. Cursul va explica elevilor cum să lanseze un produs, o colecţie de bărbaţi sau pentru femei, începând cu cercetarea corecte şi şedere, în conformitate cu tendinţele şi stilul de viaţă ale momentului. ... [-]


Master în Cumpărare De Moda

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano Regatul Unit Londra + 2 mai mult

În sectorul modei a face alegerile corecte este extrem de important.Cumparatorul de moda este legătura dintre casele de moda si consumatori, un profesionist care se mută de la un furnizor la altul, [+]

Master în moda de cumparare

În sectorul modei a face alegerile corecte este extrem de important. Cumparatorul de moda este legătura dintre casele de moda si consumatori, un profesionist care se mută de la un furnizor la altul, de la târguri comerciale la podiumurile de prezentare, călătorind în lume şi vorbind o mulţime de limbi. Un cumpărător ashion f trebuie să interpreteze gusturile clienţilor săi şi să definească achiziţii pentru comercianţii cu amănuntul în masă, lanţ de magazine sau buticuri individuale, stabilirea schemei de alimentare cu dreptul de planificare şi se amestecă produsul potrivit. El trebuie să fie sensibil la idei noi şi disponibile pentru noi experiente: el determină care hainele sunt vândute, recunoaşte colecţii care clienţii vor prefera şi prezintă stilurile care sunt cele mai solicitate. El trebuie să fie, de asemenea, un organizator şi un om de afaceri, capabil de a gestiona costurile şi câştigurile, se ocupă cu cantităţile, datele de livrare şi cu atât idealismul de designeri şi realitatea de pe piaţă. Cursul de cumparare in moda oferă studenţilor şansa de a obţine o cunoaştere profundă a produsului de moda: de la metodele de ieşire să cumpere opţiuni şi tehnici de vânzare. ... [-]


Master în Design De Bijuterii Fine

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Cursul este destinat pentru cei care au deja o diplomă și un portofoliu care conține exemple de design de bijuterii. elevii sunt învățați să design de ... [+]

Master in Design Bijuterii Fine

 

Cursul este destinat pentru cei care au deja o diplomă și un portofoliu care conține exemple de design de bijuterii. elevii sunt învățați pentru a proiecta colecții de bijuterii, care combină creativitatea, cercetare și inovare. dobândirea de cunoștințe avansate de tradiția de fabricație italiană și internațională permite studenților pentru a crea bijuterii, care este în concordanță cu tendințele actuale de pe piață și cu imaginea cerințelor de brand. Pornind de la studiul materialelor folosite în bijuterii fine și aplicarea de instrumente de desen pentru reprezentarea vizuală a ideilor lor, elevul va aprofunda analiza de design de bijuterii, în scopul de a dezvolta noi propuneri care vizează o piață contemporană. Studiul a unui proiect care face referire la o companie internationala de bijuterii fine, permite studentului de a studia caracteristicile de excelență în proces și de produs legate de marca.Studentul va merge pe pentru a folosi o abordare creativă și de a face o colecție de modele de bijuterii care vizează actuale de pe piață pentru o companie lider în sectorul de "Made in Italy " bijuterii fine. Acest lucru va include, de asemenea, crearea unui prototip în atelier, prin dezvoltarea de toate fazele de dezvoltare a proiectului, de la design grafic și propuneri vizuale 3D la construcția finală. În plus, studentul va dobândi cunoștințe despre metodologiile de cercetare, management și marketing. Filtru de designer de bijuterii și are cunoștințe complete a competențelor teoretice și tehnice în design de bijuterii fine și de producție. Acest profesionist este un artist, producator de bijuterii și designer care pot dezvolta colecții în conformitate cu standardele profesionale internaționale. creative individuale satisface cerințele actuale ale pieței și imaginea de marcă a clientului pentru care lucrează.Ei înțeleg fiecare etapă a procesului de producție, ținând cont de strategiile de marketing și de management, precum și de comunicare și promovare a produsului. Designer si creator de lucrări independent bijuterii sau, alternativ, într-unul din cele mai multe companii care se ocupă cu moda si bijuterii de lux în contexte naționale și internaționale. ... [-]


Master în Design De Lux Spatii Comerciale

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Cursul este destinat pentru studenții care dețin deja o diplomă pertinent în domeniu, și cu un portofoliu profesional. Scopul Master este de a instrui ... [+]

Master în lux spatii comerciale Proiectare

 

Cursul este destinat pentru studenții care dețin deja o diplomă pertinent în domeniu, și cu un portofoliu profesional. Scopul Master este de a instrui profesioniști care sunt specializate și capabil să propună soluții arhitectonice, care sunt sofisticate și inovatoare în domeniul de retail. Accentul a cursului este dedicată branduri de lux și high-fashion, și stabilirea unei sinergii între brand și client. Prin investigații suplimentare în obiectul de design interior, care învață explorează metodologiei de proiectare și de transfer al filosofiei de un brand de moda pentru un proiect în interior. În cele din urmă, cu analiza a materialelor, precum și utilizarea unor tehnici digitale prin imagini 3D, instrumente educationale vor fi transmise pentru a permite elevului să traduce gândirea creativă într-un proiect real.În a doua parte a cursului, cu studiul limbii a marca, precum și caracteristicile care o definesc în piața de lux, informează faza de cercetare, care va urma si conduce la dezvoltarea unui proiect personal de către cursant pentru o companie în sector.At cu amănuntul sfârșitul cursului, cursantul va fi capabil să realizeze propuneri inovatoare în dezvoltarea unui proiect de aproximativ o moda si de brand de lux. interpretarea de tendintele internationale in domeniul de retail de lux, cu competențe în lucrul cu software-ul de suport pentru vizualizarea de spații planificate și pentru prezentări profesionale clientilor, este o parte importantă a cursului. Designer de astfel de spații funcționează în studiourile de design de o moda si design de brand, într-una din cele mai multe companii italiene care se ocupă de lux și de branding internațional de magazine.Pentru a lucra independent pentru diferite firme de arhitectura sau în studiouri de design interior sunt, de asemenea, parte din gama de oportunități profesionale deschise designer de interior. ... [-]


Master în Design De Moda Pentru Barbati

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Scopul Master în Menswear Design vestimentar este de a instrui medicii de colectii pentru barbati, gata să interacţioneze imediat cu profesia şi de piaţă, găsirea unei [+]

Master în Menswear Design vestimentar

Scopul Master în Menswear Design vestimentar este de a instrui medicii de colectii pentru barbati, gata să interacţioneze imediat cu profesia şi de piaţă, găsirea unui echilibru între stil şi de succes produs, creativitate şi de marketing. Designer de moda pentru barbati este responsabil de cercetarea şi de a dezvolta idei creative pentru o colecţie de bărbaţi şi de tendinţe inspirate: el îşi dă seama colecţii de îmbrăcăminte, ţesături şi lumea de accesorii, creativitatea, tehnologia de gestionare, de informare şi tendinţe. Programul de Master în Menswear Design vestimentar ofera o imagine de ansamblu actualizată şi profundă a acestui sector de afaceri de moda. Cursul se va ocupa de toate aspectele şi categoriile de colectii pentru barbati: clasic, moda, sport, casual si de sus. Elevii vor învăţa să proiecteze de mână şi de calculator, precum şi privi în detaliu, la bărbaţi şi tehnici de modelare pentru a face haine de la cele simple la cele mai structurat. Un avantaj important al Master in Design vestimentar Menswear este participarea managerilor şi reclamele de Ermenegildo Zegna Group, care va împărtăşi cu elevii lor, know-how si expertiza lor în domeniul de produs, stil, şi de vânzare cu amănuntul. Programul include, de asemenea, secţiuni de pe management de produs, care astăzi sunt este cheia pentru dezvoltarea companiei de produse de bărbaţi, cu vizite la siturile de producţie şi de showroom-uri Ermenegildo Zegna lui. ... [-]


Master în Design De Moda Si De Portofoliu

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Succesul unui brand este legată mai ales de imagine: totul vorbeşte despre brand, de la tonul de o sedinta foto la organizarea unui spectacol, de la ecran într-un magazin sau showroom pentru relaţiile cu presa.Stilistii sunt implicate în fiecare etapă a [+]

Master în Styling Moda & Portofoliu

Succesul unui brand este legată mai ales de imagine: totul vorbeşte despre brand, de la tonul de o sedinta foto la organizarea unui spectacol, de la ecran într-un magazin sau showroom pentru relaţiile cu presa. Stilistii sunt implicate în fiecare etapă a promova o colecţie şi sunt esenţiale în punerea de colectare, împreună, de la planificare la crearea unui look total. Curs de styling moda & Portofoliu combină analiză culturală, cu abilitate şi tehnica interpretativă: scopul său este de a lua elevii spre o înţelegere de comunicare de moda care depăşeşte orice aşteptări, permiţând dezvoltarea lor personală abordare creativă. Elevii vor deveni încrezători în folosind diferite mijloace de expresie şi de comunicare, analiza strategiilor de marketing si de a invata despre evoluţia tendinţelor, din ce în ce-cunoaştere aprofundată a mediului de moda istorice şi contemporane, cu intenţia de a transforma şi colecţii de haine în articole de moda. Curs de styling moda si de portofoliu vor ajuta pe elevi să "aducă la viaţă", o colectie, un articol de imbracaminte sau un accesoriu prin fotografie sau de afişare într-un magazin, creând un stil unic, care reprezintă marca sau celebritate într-un mod inconfundabil. ... [-]


Master în Design Interior Pentru O Viaţă De Lux

Campus Cu normă întreagă 9 luni February 2017 Italia Milano

Designer de interior este un profesionist de top, care stie cum sa lucreze cu emotii ale clienţilor şi de telespectatori.Proiectele orientate spre stilul de viaţă de lux şi de viaţă modern cere pentru modele care [+]

Master în design interior pentru viaţă de lux

Designer de interior este un profesionist de top, care stie cum sa lucreze cu emotii ale clienţilor şi de telespectatori. Proiectele orientate spre stilul de viaţă de lux şi de viaţă modern cere pentru proiectele care trec continuu fix între vise şi realitate. Astăzi interioare, modă şi design sunt lumi paralele care se suprapun şi, pentru acest motiv, relaţia dintre moda si design interior se reflecta in proiecte de design de retail pentru magazine de moda si showroom-uri. Arta de a proiecta un interior înseamnă să răspundă nevoilor clientilor, cu solutii inovatoare, care sunt în ton cu tendinţele globale. Designer de interior, trebuie să selectaţi materiale textile pentru mobilă şi imagini de fundal, punerea în practică a cunoştinţelor de colecţii de acasă şi de proiectare internaţionale. Curs de design interior pentru a se ocupă de viaţă de lux, cu design expoziţie, proiectare spaţii pentru evenimente, standuri pentru târguri comerciale şi spaţii muzeale, subliniind conţinutul inovatoare, cu un efect vizual dramatic. Din acest motiv, un designer de interior trebuie să dezvolte un puternic simţ estetic, experimentarea cu un design de iluminat pentru a crea atmosfere diferite. Cursul este setat pentru cei care au deja un background tehnic / proiectare şi doresc să dobândească o pregătire înalt nivel profesional în domeniul de design interior pentru spatii de lux şi de experienţe emoţionale de viaţă. ... [-]


Master în Fotografie De Moda

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Accentuati sufletul sau personalitatea unui brand este o sarcina extrem de sensibil, o lucrare atribuită fotograf de moda: puterea de un mesaj de brand de promovare este literalmente în mâinile sale.Fotografi de moda [+]

Master în moda Fotografie

Accentuati sufletul sau personalitatea unui brand este o sarcina extrem de sensibil, o lucrare atribuită fotograf de moda: puterea de un mesaj de brand de promovare este literalmente în mâinile sale. Fotografi de moda poate lucra în studio şi pe locaţie pentru a produce imagini pline de imaginaţie pentru a ilustra şi de publicitate haine, accesorii si stiluri de viata. Un fotograf de moda trebuie sa inteleaga complet sufletul brandului înainte de a încerca să înceapă lucrările şi el trebuie să fie, de asemenea, capabil de a lucra in echipa cu alte reclame, cum ar fi designer de moda sau antreprenor companiei. În plus, fotografi de moda trebuie să fie inovatoare şi artistic, cu pasiune în tendinţele şi, de asemenea, cunoştinţe solide de moda, istoria, arta si fotografie. Scopul Master in fotografie de moda este de a forma profesionişti care ajunge la o cunoaştere solidă şi de înţelegere a subiectului, precum şi influenţa pe care cinematograful, artă plastică şi semiologie avea pe ea. Programul prezintă o structură de predare multidisciplinară, în care elevii vor lucra la proiecte fotografice într-o zonă de industria modei. ... [-]


Master în Moda De Promovare Si Comunicare

Campus Cu normă întreagă 1 an February 2017 Regatul Unit Londra Italia Milano Franţa Paris + 4 mai mult

Promotorul de moda este o persoană care intenţionează campanii de publicitate şi dispune de promovare a produselor de moda, prin canale adecvate.El organizează prezentări, evenimente şi spectacole catwalk [+]

Master în moda de promovare şi comunicare Moda promova R este o persoană care intenţionează campanii de publicitate şi dispune de promovare a produselor de moda, prin canalele potrivite. El organizează prezentări, evenimente şi spectacole catwalk care reflectă imaginea companiei. Promotorul de moda stabileşte relaţii cu agenţii de marketing, studiouri de design, agenţii de publicitate, designeri de moda grafice şi furnizorii de servicii. El trebuie să dovedească întotdeauna el însuşi un nivel înalt de iniţiativă şi de a folosi contactele sale de a deschide noi usi. Deci, jurnalişti, directori de PR, evenimente şi organizatorii de show trebuie să înveţe modul în care moda reprezinta prin imagine, limbă şi evenimente prin intermediul unor structuri şi mijloace de comunicare pentru a trezi gradului de conştientizare în rândul publicului şi a industriei. Curs de promovare şi comunicare moda îi ajută pe elevi să fie şi mai eclectic, creativ şi să dezvolte cele mai bune la competenţele necesare pentru acest job. Un promotor de moda poate reprezenta o etichetă unică, care lucrează în biroul de presă al unei companii, sau poate lucra cu firme de consultanţă şi promovare. Este important pentru un promotor de moda de a avea o înţelegere perfectă a nevoilor relevante de consum şi de piaţă, o abilitate intuiţie sănătoasă, un pic de fler comercial şi o capacitate puternică de notificare şi comunicare. ... [-]


Master în Produs De Moda Si De Management De Producţie

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Imaginatie, creativitate, de actualitate, apoi comercială a unui produs: sau mai degraba arta de a transforma visele în realitate, prin idei noi, noi procese şi tehnologii noi. [+]

Master în Managementul de marfuri Moda & Producţie

Imaginatie, creativitate, de actualitate, apoi comercială a unui produs: sau mai degraba arta de a transforma visele în realitate, prin idei noi, noi procese şi tehnologii noi. Manager de producţie de moda transforma creativitatea într-o ofertă comercială valabilă: el organizează şi supraveghează toate lucrările, de la primele mostre de produsul final. Manager de producţie de moda este de asemenea responsabil pentru coordonarea şi punerea în aplicare a protocoalelor de a garanta calitatea producţiei. Acest profesionist de moda administrează, de obicei, un anumit produs sau o linie de produse şi este specializată într-un domeniu specific al industriei modei. Rolul produsului ashion f & manager de producţie este considerat central pentru industria modei: el trebuie să coordoneze ori imagine, bugetare şi de producţie de o întreagă colecţie. Product Manager păstrează, de asemenea, relaţiile dintre furnizori şi de producţie, outsourcing, controlul calităţii şi de stabilire a preţurilor, asigurând că de colectare respectă datele necesare de livrare, preturi si stiluri. Prezent în curs de marfuri moda si elevii management al producţiei dezvolte o înţelegere tehnică a construcţiei şi a producţiei de fiecare acoperind creat, o cunoaştere largă de ţesături şi utilizările lor, combinată cu înţelegerea a ceea ce este posibil din punct de vedere al stilului de ori, de construcţie şi de producţie. Toate aceste lucruri permit manager de produs pentru a crea un produs cu marginile dorite venituri pentru piaţa vizată.... [-]


Master în Suprafață și Design Textil

Campus Cu normă întreagă 1 an October 2016 Italia Milano

Maestrul este destinat pentru acei cursanți care au deja o anumită calificare, sau care sunt practicarea profesioniști în acest sector. Cursul va începe cu ... [+]

Master în suprafață și Design de textile

 

Maestrul este destinat pentru acei cursanți care au deja o anumită calificare, sau care sunt practicarea profesioniști în acest sector. Cursul va începe oferind o istorie în profunzime de țesături și tendința în revenirea la decorul prin tehnologii noi de dezvoltare cu vaporul de o colectie de design care va fi parte a unui portofoliu care învață de muncă. Cursul se va ocupa cu rădăcini istorice și culturale de la naștere de decor. va exista apoi o analiză a evoluțiilor tehnice succesive în suprafață și în domeniul general de proiectare. Cursantul va angaja într-o fază de cercetare în studiul de aplicare a materialelor și țesături. obiectul de tehnologii contemporane vor fi, de asemenea, explorate pentru influența în transformarea și dezvoltarea ulterioară în mobilier, design tapet, decoratiuni de ceramica si tacamuri portelan. Cursantul va dobândi principiile de bază ale analizei, după care va elabora, cu o abordare creativă, propriul stil personal, care va evolua de la locul de muncă de cercetare și de studio sustinuta de facultate. datorită experimentare în țesături, design si culori, elevul va trece de la concepție de o idee creativă de a fi capabil de a răspunde la nevoile pieței. proiectul prevede dezvoltarea de propuneri de materiale care pot fi utilizate în oricare interior sau design exterior. ... [-]


MA

Maestru în Contemporan Cumpărare Mod

Campus Cu normă întreagă 15 luni October 2016 Franţa Paris Regatul Unit Londra Italia Milano + 4 mai mult

Acest program de master are ca scop formarea participantul a deveni un cumpărător de moda, un profesionist cu experiență în selectarea și achiziționarea de produse de moda. [+]

Master în moda contemporană de cumparare Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în economie, marketing sau design vestimentar de marketing. Cei care s-au dovedit experiență de muncă în aceste domenii pot accesa, de asemenea acest curs. Se vizează formarea participantul a deveni un cumpărător de moda, un profesionist cu experiență în selectarea și achiziționarea de produse de moda. Acest curs de master este "contemporan", așa cum se diferentiaza prin furnizarea de modelele actuale și viitoare ale afacerii, care încapsulează inovație și tehnologie recente și viitoare, predate de practicieni din industrie calificați. Cumpărători, trebuie să fie de afaceri minte cu abilități analitice puternice, dar, de asemenea, posibilitatea de a negocia și de a lucra alături de departamentele de creatie. Prin studiul de subiecte, cum ar fi structura de cumpărare, prognoza tendință, produs și afișaj vizual, participantii vor invata toate conceptele tehnice și teoretice de care au nevoie pentru a crea o campanie de cumpărare. Prin analiza diferite formate de retail, câștigă înțelegere a unei organizații dintr-o echipă de cumpărare și de a studia tendințele macro-cheie, ei vor fi capabili să înțeleagă exact rolul cumpărătorilor și merchandiseri pe piața mondială de moda si de lux. Conținutul cursului va fi dedicată cunoașterea mix stoc propriu, principalele tehnici de import / export, precum și a strategiilor de stabilire a prețurilor și profitabilitatea unui produs de moda vor fi analizate. Aceasta va permite participanților să învețe cum să-și planifice în mod corespunzător achiziționarea unei colecții de sezon, folosind o combinație echilibrată de produse si marci, care satisfac pe deplin nevoile și gusturile consumatorilor. În plus, studiul a diverse tehnici de dezvoltare a produsului, rolul de visual merchandising într-un magazin și adoptarea de tehnici de negociere în comun, va permite participanților să abordeze un proiect real de a cumpara de la o companie care este un reper industrie. În etapa finală a cursului, metodologii de cercetare și experiența dobândite cu proiectele de afaceri va permite participanților să pregătească un proiect de strategie pentru cumpararea independent. Oportunități de Cumpărătorii de moda sunt vitale pentru o organizație de succes, care interacționează cu multe departamente diferite în cadrul unei companii. Cursul oferă, de asemenea oportunități pentru progresul pe grade de cercetare și va oferi participanților posibilitatea de a urmări oportunități de locuri de muncă de conducere în mod cumpărare merchandising, dezvoltarea de produse și visual merchandising, prognoză tendință și cu amănuntul, precum și în alte domenii ale industriilor creative. Rezultatele învățării demonstrează o înțelegere globală a practicii, teorii și gestionarea referitoare la cumpărare de moda prin capacitatea de a folosi cunoștințele critică a tendințelor cheie, cercetare de piata si analize de vanzari pentru a atinge obiectivele de afaceri pentru branduri de moda si părțile interesate; evalua critic procesul de cumpărare și să înțeleagă impactul noilor inovații și tehnologii cu ajutorul cadre teoretice și de cercetare, precum și să propună strategii pentru a îndeplini obiectivele comerciale pe termen scurt și lung ale întreprinderilor moda la nivel mondial; demonstra înțelegere sistematică a procesului de management de dezvoltare a produselor de moda, de construcție de îmbrăcăminte, și gestionarea drumul critic pentru a satisface nevoile de pe piețele mondiale țintă specifică; evalua critic oportunitățile globale de aprovizionare (off-shore și interne) și componente de gestionare a lanțului de aprovizionare pentru a satisface nevoile de consum și obiectivele de afaceri; evalua critic de cercetare folosind metodologii de cercetare relevante pentru a dobândi cunoștințe prin constatări proprii și cele ale altora, în scopul de a crea o bucată substanțială de cercetare auto-dirijată spre industrie și a standardelor academice. Teme de curs strategic de cumpărare de moda management marketing de moda problemele contemporane în mod cumpărare de moda si management de dezvoltare de produs cumpărare de moda si managementul lanțului de aprovizionare metode de cercetare disertație * Studenții care finalizează cu succes programele predate în limba engleză de la Paris și Londra vor fi premiați cu un master de MMU (Manchester Metropolitan University). Masterat includ un loc de muncă 12/14 săptămâni. 180 credite puncte sunt disponibile în scopul de a obține un master la finalizarea cu succes a cursului. Toți candidații trebuie să îndeplinească cerințe specifice (vă rugăm să verificați site www.mmu.ac.uk/international se menționează naționalitatea și nivelul de studiu); pentru mai multe detalii va rugam sa nu ezitati sa contactati biroul de informatii la campusul ales. ** Studenții care finalizează cu succes programele predate în Milano vor fi acordate cu un certificat Istituto Marangoni. [-]

Maestru în Mod Promovare, Comunicare și Mass-media

Campus Cu normă întreagă 12 - 15 luni February 2017 Regatul Unit Londra Italia Milano Franţa Paris + 4 mai mult

Cursul permite participanților să dobândească toate conceptele tehnice și teoretice care vor avea nevoie pentru a crea o campanie de comunicare prin studiul de subiecte, cum ar fi de moda si de marketing de lux management, relatii publice si campanii de moda si de lux de publicitate de moda. [+]

Master în promovare moda, comunicare și mass-media Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în domeniile comunicării, publicitate, afaceri și de marketing sau similare, sau experiență de muncă dovedită. Cursul permite participanților să dobândească toate conceptele tehnice și teoretice care vor avea nevoie pentru a crea o campanie de comunicare prin studiul de subiecte, cum ar fi de moda si de marketing de lux management, relatii publice si campanii de moda si de lux de publicitate de moda. În timpul acestui curs participantii vor fi capabili să răspundă la evoluțiile în curs de dezvoltare în mass-media și comunicare și de a explora cele mai importante teorii și dezbateri care domină studiul și practica de promovare moda, comunicare și mass-media. Acesta evaluează, de asemenea, diferite tehnici aplicabile în crearea și înțelegerea rolului imaginii modă, în timp ce analiza referințe istorice și contemporane. Privind la publicitate modă, editorial și direcția de creație în mass-media, comunicare și promovare, participanții evalua și analiza tendințele în stil moda, fotografie si jurnalism. Ei progresa, de asemenea, cunoștințele lor avansate de procesul de creație și scris pentru a încuraja creativitatea lor inițial și să se pregătească profesional pentru rolurile din industria modei care încurajează inovația, gândirea antreprenorială și de rezolvare a problemelor. Un accent deosebit este pus pe relații publice în case de moda, de la managementul clientilor la identificarea de celebritati, moda organizare și de gestionarea zilelor de presă. Oportunități de Promotori Fashion defini campanii de publicitate și promovare organiza prin canalele de comunicare cele mai adecvate. Ei organizează prezentări, evenimente si prezentari de moda, care reflectă și reprezintă imaginea unui brand. Ei organizează birouri de presă și relații publice și au abilități de observare și de comunicare excelente. Promotori Fashion cunosc cerințele consumatorilor de produse de moda foarte bine și piețele în care operează. Ei pot lucra, fie pentru un singur brand sau consulta cu diverse organizații. Acestea pot lucra într-o capacitate bugetar ca scriitori care se ocupă de relații publice, sau de modă promotori din sectorul modei. Rezultatele învățării demonstrează o înțelegere sistematică a canalelor și teorii de comunicare de moda cheie, întreaga mass-media scrise și vizuale, și să aplice această înțelegere a contextelor industria modei, generarea de soluții creative și originale de management pentru publicul de specialitate și non-specialist într-un mod adecvat în zona disciplina; aprecia critic de moda teorii branding si strategii de afaceri omni-canal și să demonstreze înțelegere cuprinzătoare a provocărilor actuale cu care se confruntă industria informat de curente de cercetare; evalua critic și analiza teoriile actuale, concepte și gestionarea utilizate în promovarea mod și rolul în schimbare al social media, PR în era digitală și conceptualiza campanii digitale creative pentru un brand de moda pentru o comunitate globală; demonstra conducere și de rezolvare a problemelor competențe relevante pentru direcția de creatie pentru mass-media de moda, precum și interpreta de cunoștințe și practică în fruntea disciplinei; evalua critic de cercetare și să aplice metodologii adecvate de cercetare și anchetă a deține independent de cercetare, care produc o bucată substanțială de muncă pentru industrie și standardele academice. Teme de curs comunicare modei contemporane și critici branding strategic și managementul inovației problemele contemporane în mod social media și de gestionare a pr digitale direcție creativă metode de cercetare disertație [-]