Masterat în Tennessee Statele Unite ale Americii

Programe de Masterat de Top în Tennessee Statele Unite ale Americii 2016

Masterat

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Câștigul salarial un grad avansat, cum ar fi un Master oferă posibilitatea de a mări setul de calificare și, eventual, a îmbunătăți șansele de angajare în același timp. Programele de master pot fi oferite online sau part-time, astfel încât studenții să poată continua studiile într-un mod care este convenabil pentru ei.

 

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Tennessee este un stat plin de frumusețea naturală și a celor provocate de om. Statul se află pe Munții Apalași și alternează între orașele mari și dealuri. Tennessee este acasa, la sute de universitati, dintre care multe sunt de renume mondial pentru priceperea lor academice.

Caută Masterate în Tennessee în Statele Unite ale Americii 2016

Citește Mai Mult

Masterat De Educație în Politica Educației Internaționale și De Management

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii October 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

Printr-o abordare multilaterală a educației conduse de facultate cu experiență în dezvoltarea capitalului uman, organizațiile internaționale, precum și reforma politicilor de educație, IEPM echipează studenții cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a deveni factorii de decizie de schimbare în domeniul educației internaționale și dezvoltarea umană și economică din întreaga lume . [+]

Masterate 2016 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Printr-o abordare multilaterală a educației conduse de facultate cu experiență în dezvoltarea capitalului uman, organizațiile internaționale, precum și reforma politicilor de educație, IEPM echipează studenții cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a deveni factorii de decizie de schimbare în domeniul educației internaționale și dezvoltarea umană și economică din întreaga lume . PROGRAM FOCUS Prin cursuri fundamentale, elevii IEPM obține o înțelegere teoretică profundă a problemelor de politică publică care stau la baza care se confruntă cu K-12 și sistemelor de învățământ superior și medii de învățare non-formale în diferite contexte din întreaga lume. În combinație cu un fundal puternic în cercetare și date și un accent pe aplicarea practică, studenții sunt pregătiți să se implice în mod critic și de a aborda problemele importante în cadrul educației internaționale de astăzi, în special relațiile dintre educație și creșterea economică, coeziunea socială, sănătate la nivel mondial, precum și alte dimensiuni ale dezvoltare Umana. Studenții IEPM atrage cu mândrie o cohorta student diversă din interiorul și în afara Statelor Unite, cu aproximativ o jumătate format din studenți internaționali. Actuale și anterioare cohortele internaționale IEPM de studenți au venit din China, Rusia, Pakistan, Ucraina, Paraguay, Coreea de Sud, Armenia, Kazahstan, Taiwan, Irak, Japonia, Georgia, Uzbekistan, Kârgâzstan, România, India și Emiratele Arabe Unite. Mulți studenți de a aduce o experiență profesională în procesul de predare, asistență pentru dezvoltare, de advocacy si de mobilizare comunitate, inclusiv în Corpul Păcii, Teach pentru America, Student Fulbright Programul SUA și mai mult, care îmbogățește experiența de învățare a tuturor elevilor din program. Structura și livrare Cei mai mulți studenți IEPM urmăresc grade timpul plin (9 ore de credit pe semestru), pe parcursul a doi ani (patru semestre). Cursuri IEPM întâlnesc de obicei în timpul săptămânii, de obicei seara (4: 10-7: 00PM), cu anumite cursuri, ocazional, oferite în timpul zilei. Cu acest curs program care oferă, mulți studenți constată că acestea pot urmări, de asemenea, ocuparea forței de muncă cu fracțiune de normă în campus, fie ca un asistent de absolvent sau de cercetare pentru un membru al facultatii. cerinţe curriculum 36 de ore de credit, constând din 12 de ore de la miezul IEPM (4 cursuri); 6 ore de metodologie (2 cursuri); și 18 ore de electives selectate cu îndrumarea consilierului facultății. In plus, o practicum de două luni (care poate fi luat cu sau fără curs de credit, așa cum este determinat de către student) este luată de obicei, în timpul verii, după primul an. Cursuri I. IEPM Core Aspecte internaționale în K-12 Reforma Politica Educație (3) Aspecte comparative în reforma politicilor învățământului superior (3) Organizațiile internaționale și Dezvoltare Economică (3) Educație și Dezvoltare Economică (3) II. Metodologie Metode de cercetare și analiză a datelor I (3) Metode de cercetare și analiză a datelor II (3) III. electives cursuri opționale pot fi luate peste Peabody College, precum și în alte discipline oferite peste Universitatea Vanderbilt, la consultarea și aprobarea consilierului dvs. de facultate. Studenții din trecut au ales IEPM să ia cursuri prin școala de drept, absolvent de școală, școală de afaceri, școală divinitatea, iar Vanderbilt Institutul de Sanatate Global. Unele opționale populare luate de studenți IEPM includ următoarele; cu toate acestea, elevii sunt liberi să aleagă orice alte persoane care nu sunt incluse în această listă: Contextul social al Educației Conducere și Politica Economia Educație învățământului superior în regiunea Asia-Pacific: Dezvoltare, Reformă, Inovare Perspective internaționale Leadership Politică și guvernare în educație Granturi, Politica și Administrație Managementul non-profit American History Educație și Politica Predare și Profesor Politica Managementul Colegiul si Universitatea Accesul postsecondary și de oportunitate Finanțe publice a învățământului superior Student colegiu Servicii de personal Numărul total de credite de curs necesare pentru absolvire: 36 cerinţe de absolvire În plus față de completarea 36 de ore de credit față de gradul, studenții IEPM trebuie să fie, de asemenea, să treacă un examen cuprinzător (oferit în primăvară) sau scrie și să prezinte hârtie teza de master pe un subiect de alegerea lor. Numai după finalizarea cu succes a examenului global sau teza de master studentul va fi considerat un candidat pentru absolvire. Avantajul IEPM Programul IEPM permite elevilor să adapteze curriculum-ului și experiența propriilor lor preocupări individualizate, și mulți studenți au completat cursuri lor de educație internațională, cu clase în afaceri, drept, religie, sănătate la nivel mondial, studii regionale și zona, precum si alte discipline din intreaga Universitatea Vanderbilt. Combinată cu o experiență practicum de vară, studenții noștri IEPM sunt pregătite cu abilități esențiale și cunoștințe de conținut specializat necesare pentru a aborda unele dintre cele mai mari provocări educaționale ale timpului nostru. Mulți dintre absolvenții noștri merg pe să urmeze o carieră cu agențiile internaționale de dezvoltare, fundații private, grupuri de advocacy, organisme guvernamentale, firme de consultanță private, organizații non-profit, districte școlare, și instituțiile de învățământ superior, printre altele. Unii absolvenți ai programului alege să urmeze absolvent suplimentare sau studiu profesional la doctorat nivel. Nu există nici o cale "tradițională" pentru absolvenții IEPM, iar programul se bazeaza pe reunirea elevilor din medii diverse și variate, interese și experiențe în care se referă la educația internațională [-]

De Masterat De învățământ în Care învață Limba Engleza

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă October 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

maestru de program de învățământ în care învață limba engleză Peabody este deschis pentru studenții care posedă deja o licență de predare de stat sau de alte persoane care doresc să urmeze studii avansate în domeniul de predare lingvistic diverse elevi în setările internaționale. [+]

maestru de program de învățământ în care învață limba engleză Peabody este deschis pentru studenții care posedă deja o licență de predare de stat sau de alte persoane care doresc să urmeze studii avansate în domeniul de predare lingvistic diverse elevi în setările internaționale. Programul este conceput pentru a introduce studenților la informațiile fundamentale și practice pentru a servi în mod eficient populațiile care învață limba engleză ca a doua limbă. Programul este format din doua componente, de predare care învață limba engleză în SUA contexte educaționale și predarea limbii engleze într-un cadru internațional. TRADUCEȚI Am testat un model de instruire (TRADUCEM) conceput pentru a îmbunătăți înțelegerea de citire în limba engleză a studenților EL în clasele 2 și 3. În TRADUCE, elevii învață să identifice fragmente cheie textuale și de a folosi strategii cognitive, lingvistice și sociale pentru a facilita traducerea și înțelegerea. Noi lucrăm cu patru profesori și elevii lor EL (32), în două școli elementare. Scopul nostru este de a stabili o dovada a conceptului pentru abordarea translate pentru a identifica orice probleme rămase profesorii se confruntă în timpul punerii sale în aplicare. [-]

Masterat De Educație în Metode Cantitative

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii October 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

Comandantul educației (M.Ed.) în Metode cantitative (AQ) este proiectat pentru a oferi studenților cu puternice metode cantitative de formare pentru setările de cercetare aplicate. Elevii pentru care noul program ar avea interes și valoare sunt cei care doresc să lucreze în sistemele școlare, guvern, industrie, institute de cercetare dedicate, setarile academice si setarile de cercetare scoala medicale. [+]

Masterate 2016 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Comandantul educației (M.Ed.) în Metode cantitative (AQ) este proiectat pentru a oferi studenților cu puternice metode cantitative de formare pentru setările de cercetare aplicate. Elevii pentru care noul program ar avea interes și valoare sunt cei care doresc să lucreze în sistemele școlare, guvern, industrie, institute de cercetare dedicate, setarile academice si setarile de cercetare scoala medicale. Elevii din acest program de 32 de ore, să ia două cursuri necesare de bază în metodele cantitative, două ore necesare activității de seminar, și opt cursuri suplimentare, dintre care unul poate fi un curs de conținut (de exemplu, în afara zonei QM) și unul poate fi un curs de management al calității in afara de Psihologie și dezvoltare umană. Programul culminează într-un stagiu de vara lung sau de un semestru în care elevii obțin analize reale din lumea producătoare de experiență de date pentru o organizație publică sau privată în Nashville sau comunitatea de cercetare mai largă. Elevii instruiți în acest program vor fi plasate în astfel de stagii bazate pe abilitățile lor analitice de date, formarea în proiectarea de cercetare, aptitudini software statistic, excelent scris / raport și capacitatea de comunicare generală, precum și capacitatea acestora de a dezvolta și modele de cercetare critica, planurile de măsurare, scheme de eșantionare. Potențialii angajatori pentru astfel de studenți se vor suprapune parțial cu setările pentru masterat de internship QM studenților. O setare deosebit de puternică de cercetare care are nevoie de astfel de angajați este stabilirea de cercetare scoala medicala, dintre care multe au dedicat echipe de cercetare care analitice datele angajaților, măsurare și experți în design full-time pentru a lucra la proiecte de cercetare biomedicala finantate. Un alt astfel de setare este sistemul școlilor publice, care a sporit nevoile de analiză a datelor, măsurare și expertiza de raportare, care a multiplicat in mod dramatic de la punerea în aplicare a No Child Left Behind și asociate inițiativelor responsabilitatea școlii. curricular Prezentare generală Două cursuri necesare QM: PSY-GS 8861 & 8864, secvența de statistici introductive din două semestru inscrierile Seminar necesare: Studenții trebuie să obțină cel puțin două ore de la regulate de o oră serie seminar QM, Psy-GS 8855. Opt trei ore de cursuri elective: Dintre acestea, un curs de QM poate proveni din afara programului de management al calității ex, Biostatistica, sau alte cursuri de metode cantitative din cadrul Peabody. In plus, un curs poate fi un curs de conținut din cadrul Departamentului de Psihologie (Peabody sau A & S). Astfel, din cele opt opționale, șase trebuie să provină din interiorul Psihologie si Dezvoltare Umana QM curriculum-ului (și șapte sau opt pot proveni din programa QM), inclusiv: PSY-GS 8867, analiză multivariată; PSY-GS 8870, corelație și regresie; PSY-GS 8873, structurale de ecuații Modelare; PSY-GS 8876, psihologice de măsurare; PSY-GS 8850, exploratorie și de analiză a datelor grafice; PSY-GS ____, neparametrice Statistică; PSY-GS 8879, Analiza factorilor de producție; PSY-GS 8882, multinivel Modelare; PSY-GS 8888, creștere Latent Curve Modelare; PSY-GS 8885, Latent Class și Modelare Amestec; PSY-GS 8850, Analiza bayesiană aplicată pentru Modelare variabilă Latent PSY-GS 8880, Introducere în postul Teoria răspunsului; PSY-GS 8881, avansată Articol Teoria răspunsului; Numărul total de ore = 32 Aproape de sfârșitul programului de doi ani, toate M.Ed. studenții trebuie să completeze un stagiu intensiv (fie un semestru stagiu de trei sau patru luni, sau un stagiu de vară de două luni). Internship va avea loc într-un cadru real de cercetare aplicată, cum ar fi un sistem școlar, un cadru de cercetare scoala medicala, o companie de testare, sau un institut de politici. Un membru al facultatii Vanderbilt si un reprezentant al organizației va colabora pentru a supraveghea stagiu. După finalizare, studentul va scrie un rezumat de cercetare 2.000-2.500 cuvânt (aproximativ opt până la 10 pagini de două rânduri) care rezumă activitatea de cercetare in timpul stagiului. Rezumatul trebuie să indice activitatea de cercetare pe care studentul a lucrat, contribuția studentului specific, metodele analitice utilizate, software-ul utilizat, precum și produsele activității de cercetare. Concluzia la rezumatul cercetării ar trebui să evalueze în mod critic contribuția experienței de stagiu la obiectivele carierei personale ale studentului. Rezumatul este transmis membru al facultății Vanderbilt QM supravegherea stagiu studentului. [-]

Masterat De Educație în Studiile Copilului

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii October 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

M.Ed. în programul de Studii pentru copii oferă un grad interdisciplinar prin intermediul Departamentului de Psihologie si Dezvoltare Umana. Bazându-se pe tradiție de excelență Peabody College, programul este conceput pentru a instrui practicieni cunoștință și cercetători într-o serie de domenii legate de dezvoltarea copilului si adolescentului. [+]

M.Ed. în programul de Studii pentru copii oferă un grad interdisciplinar prin intermediul Departamentului de Psihologie si Dezvoltare Umana. Bazându-se pe tradiție de excelență Peabody College, programul este conceput pentru a instrui practicieni cunoștință și cercetători într-o serie de domenii legate de dezvoltarea copilului si adolescentului. Pe tot parcursul programului, elevii sunt încurajați să integreze activitățile de cercetare, teorie și practică. Programul de 36 de ore este format din 12-18 ore de credit de Curriculum Core și Curs 1824 ore de credit de elecție, care sunt adaptate Curs individual la interesele personale ale fiecărui elev și obiectivele profesionale. Programul oferă pregătire de clasă tradițională, alături de hands-on Experiențe Practicum sau Mentorii de cercetare, care sunt integrate în programul de studii. Toți elevii aleg să completeze una din cele două piese. Professional Track aplicată este foarte potrivit pentru studenții care sunt interesați să lucreze direct cu copiii și familiile aflate în roluri de medic (de exemplu, Consiliul de Analistii Certified Behavior, copii Specialiști Life, Tineret și Programul Familiei Developers). Cercetările empirice Track este conceput pentru studenții care sunt interesați de inscrierea in cele din urma la programe de doctorat (de exemplu, Ph.D., psiholog, Ed.D. in clinica, Consiliere, dezvoltare, educaționale sau psihologia cognitivă) sau cariere care urmăresc în cercetare. Ambele opțiuni necesită ca elevii să devină specialist în integrarea cercetării actuale de dezvoltare a copilului și teoria cu practica eficientă în mediul profesional sau academic. În cadrul fiecărei piste, zone suplimentare de concentrare (de exemplu, pentru copii și servicii de tip familial, psihologia clinică, sărăcia și intervenție etc.) permit o specializare suplimentară. Gradul de culminează într-un examen cuprinzător, care să reflecte toate cursuri finalizate și este direct relevantă pentru dezvoltarea elevului individual și obiectivele personale. Din cauza dimensiunii mici a programului (aproximativ 20 de elevi pe grup), studenții se pot aștepta să primească o atenție individualizată din partea consilierilor lor. Studenții actuali desfășoară o gamă largă de interese prin intermediul unor programe variate de studiu. Absolventii au plecat pe la o varietate de căi de carieră. Notă: Cu toate M.Ed. în programul de Studii pentru copii permite studenților să urmeze o serie de interese și include studiul dezvoltării intelectuale, emoționale, sociale și fizice a copiilor și a adolescenților, aceasta nu are ca rezultat licensure ca un consilier, terapeut, sau profesor. Unii elevi ar putea dori să utilizeze programul, cu toate acestea, ca fundament pentru continuarea astfel de licensure sau ca pregătire pentru studii de doctorat aferente. Programul de Filosofie Provocările cu care se confruntă copiii și familiile astăzi justifică atenția atentă a practicienilor de dezvoltare și oamenii de știință informat de teoria de dezvoltare și de cercetare. Este convingerea noastră că suntem cel mai bine poziționate în eforturile noastre de a avea un impact copiilor și familiilor în moduri pozitive atunci când vom intra pe teren înarmat cu o bază solidă de cunoștințe dobândite de cercetare de dezvoltare a copilului și burse de studiu. Aplicarea abil a științei de dezvoltare și teoria în serviciul de prevenire, de intervenție, de advocacy, de sănătate, precum și educarea copiilor lor si ingrijitorii pot face mult pentru a imbunatati rezultatele importante în generațiile viitoare. Acestea sunt aplicate profesioniști de dezvoltare și cercetătorii ne pregătim în Master of Education în programul de studii pentru copii de la Peabody College. Aplicată Track Professional Pentru studenții ale căror scopuri academice și profesionale includ pregătire pentru o carieră care lucrează direct cu copiii și familiile, această opțiune program oferă oportunități studenților pentru academice didactice și în profunzime, supravegheat de experiențe profesionale în organizațiile de copii și servicii de familie. Elevii sunt potrivite cu agențiile și organizațiile relevante din cadrul comunității pentru a obține hands-on experiențele în setările practicum. Aceste experiențe sunt completate de cursuri fundamentale, ca elevii au flexibilitatea de a proiecta programul lor de studiu în jurul valorii de domenii de cercetare științifică de interes substanțial pentru ei. Professional Track aplicată este ideal pentru studenții al căror scop este să-și asume un rol profesional care lucrează direct cu copii, adolescenți și familii. Domeniile de concentrare pot include: Analiza comportamentală aplicată Arte și mass-media Servicii pentru copil și familie Handicap de dezvoltare și intervenție timpurie Dezvoltare Programul Educațional Gifted Education Limba și alfabetizare Asistență medicală pediatrică Sărăcia și Intervenție Dezvoltarea tinerilor și-non-profit Organizatii Empirica Research Track Pentru studenții ale căror scopuri academice și profesionale includ pregătirea pentru pozițiile în cercetare sau studii postuniversitare în continuare, cum ar fi studiile de doctorat în clinică, de dezvoltare, educaționale sau psihologia cognitivă, acest program este conceput pentru a consolida fundaluri studenților pentru a avea succes în aceste setări și pentru a furniza experiențe care să completeze preparatul. Elevii sunt potrivite cu un mentor facultate și a oferit oportunități de a participa la o echipă de cercetare într-o zonă de interes substanțial pentru ei. Metode de cercetare și statistici cursuri și finalizarea unui proiect de cercetare independente adecvate pentru a fi depuse spre publicare sunt cerințe suplimentare. Cercetările empirice Track este foarte potrivit pentru studenții ale căror interese includ dezvoltarea de expertiză în efectuarea de cercetare de dezvoltare sau clinice și pregătirea pentru studii de doctorat și eventualele o carieră în mediul academic, de cercetare, precum și alte universități și setările clinice. Domeniile de concentrare pot include: Psihologie clinică psihologia dezvoltarii Psihologia educației [-]

De Masterat De Educație în Dezvoltare și Acțiune Comunitară

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii October 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

Masters of Programul Educație în Dezvoltare Comunitară și de acțiune este de doi ani de studii sa concentrat practicant în departamentul HOD, pregătirea studenților pentru conducerea profesională în calitate de agenți ai schimbării în comunitățile locale. [+]

Masterate 2016 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Masters of Programul Educație în Dezvoltare Comunitară și de acțiune este de doi ani de studii sa concentrat practicant în departamentul HOD, pregătirea studenților pentru conducerea profesională în calitate de agenți ai schimbării în comunitățile locale. Programul combină teoria, cercetarea și practica de a dota studenții cu instrumentele necesare pentru a studia, de proiectare, și susține schimbarea în cadrul organizațiilor, comunități și politici care susțin dezvoltarea umană pozitivă. Ca student a comunităților și a dezvoltării umane, vă sunt de așteptat să facă un angajament puternic pentru educația dumneavoastră prin recunoașterea intenției din spatele obiectivelor programului și de a face un efort de a învăța și să crească dincolo de cerințele minime de grade. Sunteți de așteptat să se angajeze la munca cele mai bune și să mențină integritatea personală, precum și integritatea programului. Presupune un minim de cursuri de 30 de ore de cursuri obligatorii și opționale în domenii de conținut. Selecția curs poate varia în funcție de obiectivele de carieră ale studentului și recomandările făcute de către consilierul său major. Programul eșantion de Studii Fall 2014 Seminar profesional - A deveni un agent de schimbare * Anchetă comunitară * Dezvoltare comunitară Teoria * Spring 2015 Consultanță Pre-Practicum * Intervenție & Change comunității Fall 2015 Teorii ale Inegalitatea programul de Evaluare Spring 2016 Organizarea comunității Dimensiunile globale de dezvoltare comunitară *Denumește curs obligatoriu Un student poate alege, de asemenea să ia încă 6 ore și se completează o concentrare într-o zonă de alegerea lui sau a ei. Exemple de domenii de concentrare includ subiecte cum ar fi Leadership si Management, Dezvoltare Internațională, Educație, Politici Publice, Sănătate comunitară și Wellness, și evaluarea programului. Pregătire Experiența domeniu supervizată este o componentă critică pentru învățarea și dezvoltarea fiecărui elev CDA. Scopul experienței practicum este de a permite fiecărui elev posibilitatea de a aplica principiile de dezvoltare a comunității fundamentale și cursuri și de a crea seturi de competențe profesionale în setările semnificative. Cel mai frecvent, aceste experiențe au loc în setările unei agenții de organizare sau publice off-campus, dar ele pot lua și alte forme. De-a lungul unor veri, Departamentul Umane și Dezvoltare organizațională oferă oportunități de a participa la o Fieldschool de Educație interculturală, care poate fi, de asemenea, luate în considerare pentru cerințe practicum cu aprobarea prealabilă. Opțiuni de evaluare finală studenții CDA sunt obligați să completeze, cel puțin, 30 de ore de cursuri, 300 de ore de muncă și una dintre practicum următoarele trei opțiuni de evaluare finală: Teza de master - Aceasta este o experiență în cercetarea științifică independentă, care are ca scop să contribuie la domeniul dezvoltării comunitare. Faceți click aici pentru a vedea exemple de teze anterioare. Proiectul final - Aceasta oportunitate permite studenților să integreze CDA filozofia de bază, cursuri și experiența pe teren. Studentul va comunica in mod semnificativ modul in care aceste trei elemente sunt legate și de modul în care acestea au contribuit la creșterea lor personală și profesională pe parcursul duratei de viata a proiectului. Faceți click aici pentru a vedea exemple de proiecte studentesti din trecut. Examen cuprinzător - Aceasta este o experiență de scriere în profunzime menită să afișeze înțelegerea deplină a materialului acoperit de programul de gradul CDA elevului și să încurajeze elevul să gândească critic cu privire la acest material. Fiecare opțiune finală de evaluare oferă studenților cu o altă metodă de a exprima ceea ce au învățat și cum să-l aplice. Fiecare student ar trebui să vorbească cu consilierul lor major asupra matricol pentru a discuta care opțiunea de evaluare este adecvată. Deoarece teza și opțiunile finale ale proiectului necesită o mare de pregătire, un student trebuie să planifice să rămână în program, timp de patru semestre; studenți link-ul și cei ce au absolvit în trei semestre trebuie să aleagă opțiunea cuprinzătoare examen. [-]

Master De Contabilitate (Macc)

Lipscomb University College of Business
Campus Cu normă întreagă August 2016 Statele Unite ale Americii Nashville

Acesta este un program de absolvent de afaceri Macc. College of Business de la Universitatea Lipscomb este dedicat studentilor se pregătesc pentru rolul lor în contabilitate prin combinarea academicieni riguroasă în cadrul unei abordări bazate pe credinţă. [+]

Acesta este un program de absolvent de afaceri Macc. College of Business de la Universitatea Lipscomb este dedicat studentilor se pregătesc pentru rolul lor în contabilitate prin combinarea academicieni riguroasă în cadrul unei abordări bazate pe credinţă.

Maestru de Descriere Curs Contabilitate

Macc 6003 guvernării corporative şi de control intern

De guvernanţă corporativă se referă la multitudinea de constrângerile proiectat pentru a face managerilor şi directorilor să acţioneze în interesul acţionarilor lor ". Subiectele acoperite includ alegerea de forma juridică de organizare, structura de proprietate, statutul companiei, părţile interesate şi responsabilitatea socială a întreprinderilor, procesul de proxy, consiliul de administraţie, CEO compensare, evaluarea performanţelor CEO, retenţie CEO, graniţele al firmei, şi de guvernare corporativă internaţională. subiecte suplimentare vor include perspectivele de proiectare şi evaluare a mediului de control, evaluarea riscurilor, activităţile de control, şi de monitorizare. O atenţie specială va fi acordată la mediu în rapidă schimbare care afectează management corporativ, deoarece aceştia continuă să răspundă la Sarbanes-Oxley. Macc 6753 financiară Declaratie de Analiza ... [-]


Maestru Profesionale De Administrare A Afacerilor (PMBA)

Lipscomb University College of Business
Campus Cu jumătate de normă 10 luni January 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Am proiectat PMBA noastre pentru profesioniștii care sunt în căutarea de a îmbogăți abilitățile de management general și să se pregătească pentru oportunități de avansare în carieră. [+]

Maestru profesională a Business Administration (PMBA)

Universitatea Lipscomb dezvaluie noul nostru program de MBA Professional care se bazează pe moștenirea noastră bogată de excelență academică și profesională integrată cu integritatea solicitat prin credința noastră creștină. Lipscomb lui Professional MBA (PMBA) este special conceput pentru a spori carierele de lucru de afaceri profesionisti, manageri si directori. Am proiectat PMBA noastre pentru profesioniștii care sunt în căutarea de a îmbogăți abilitățile de management general și să se pregătească pentru oportunități de avansare în carieră.

BOLD. Universitatea Lipscomb oferă un program de PMBA puteți finaliza în mai puțin de un an și să participe la cursuri pe 18 weekend-uri cu două luni de pe timpul programului dumneavoastră. Programul nostru de amestec ofera curs online de suplimente pentru a spori instruire sală de clasă astfel încât să puteți menține un echilibru în viața ta. Programul nostru PMBA este singurul program în această parte a Statelor Unite de a utiliza sistemul de performanță de vârf Polaris pentru a vă oferi dezvoltarea de bază competențe. Studentii nostri vor lucra cu un executive coach și de a primi feedback de 360 ​​de grade pentru a promova creșterea și dezvoltarea profesională. Programul nostru de asemenea, vă oferă modalități de a îmbunătăți perspectiva Global, prin participarea la o excursie internațional.... [-]