Masterat în Tennessee Statele Unite ale Americii

Programe de Masterat de Top în Tennessee Statele Unite ale Americii 2017

Masterat

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Câștigul salarial un grad avansat, cum ar fi un Master oferă posibilitatea de a mări setul de calificare și, eventual, a îmbunătăți șansele de angajare în același timp. Programele de master pot fi oferite online sau part-time, astfel încât studenții să poată continua studiile într-un mod care este convenabil pentru ei.

 

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Tennessee este un stat plin de frumusețea naturală și a celor provocate de om. Statul se află pe Munții Apalași și alternează între orașele mari și dealuri. Tennessee este acasa, la sute de universitati, dintre care multe sunt de renume mondial pentru priceperea lor academice.

Caută Masterate în Tennessee în Statele Unite ale Americii 2017

Citește Mai Mult

Masterat De Educație în Politica Educației Internaționale și De Management

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Printr-o abordare multilaterală a educației conduse de facultate cu experiență în dezvoltarea capitalului uman, organizațiile internaționale, precum și reforma politicilor de educație, IEPM echipează studenții cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a deveni factorii de decizie de schimbare în domeniul educației internaționale și dezvoltarea umană și economică din întreaga lume . [+]

Masterate 2017 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Printr-o abordare multilaterală a educației conduse de facultate cu experiență în dezvoltarea capitalului uman, organizațiile internaționale, precum și reforma politicilor de educație, IEPM echipează studenții cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a deveni factorii de decizie de schimbare în domeniul educației internaționale și dezvoltarea umană și economică din întreaga lume . PROGRAM FOCUS Prin cursuri fundamentale, elevii IEPM obține o înțelegere teoretică profundă a problemelor de politică publică care stau la baza care se confruntă cu K-12 și sistemelor de învățământ superior și medii de învățare non-formale în diferite contexte din întreaga lume. În combinație cu un fundal puternic în cercetare și date și un accent pe aplicarea practică, studenții sunt pregătiți să se implice în mod critic și de a aborda problemele importante în cadrul educației internaționale de astăzi, în special relațiile dintre educație și creșterea economică, coeziunea socială, sănătate la nivel mondial, precum și alte dimensiuni ale dezvoltare Umana. Studenții IEPM atrage cu mândrie o cohorta student diversă din interiorul și în afara Statelor Unite, cu aproximativ o jumătate format din studenți internaționali. Actuale și anterioare cohortele internaționale IEPM de studenți au venit din China, Rusia, Pakistan, Ucraina, Paraguay, Coreea de Sud, Armenia, Kazahstan, Taiwan, Irak, Japonia, Georgia, Uzbekistan, Kârgâzstan, România, India și Emiratele Arabe Unite. Mulți studenți de a aduce o experiență profesională în procesul de predare, asistență pentru dezvoltare, de advocacy si de mobilizare comunitate, inclusiv în Corpul Păcii, Teach pentru America, Student Fulbright Programul SUA și mai mult, care îmbogățește experiența de învățare a tuturor elevilor din program. Structura și livrare Cei mai mulți studenți IEPM urmăresc grade timpul plin (9 ore de credit pe semestru), pe parcursul a doi ani (patru semestre). Cursuri IEPM întâlnesc de obicei în timpul săptămânii, de obicei seara (4: 10-7: 00PM), cu anumite cursuri, ocazional, oferite în timpul zilei. Cu acest curs program care oferă, mulți studenți constată că acestea pot urmări, de asemenea, ocuparea forței de muncă cu fracțiune de normă în campus, fie ca un asistent de absolvent sau de cercetare pentru un membru al facultatii. cerinţe curriculum 36 de ore de credit, constând din 12 de ore de la miezul IEPM (4 cursuri); 6 ore de metodologie (2 cursuri); și 18 ore de electives selectate cu îndrumarea consilierului facultății. In plus, o practicum de două luni (care poate fi luat cu sau fără curs de credit, așa cum este determinat de către student) este luată de obicei, în timpul verii, după primul an. Cursuri I. IEPM Core Aspecte internaționale în K-12 Reforma Politica Educație (3) Aspecte comparative în reforma politicilor învățământului superior (3) Organizațiile internaționale și Dezvoltare Economică (3) Educație și Dezvoltare Economică (3) II. Metodologie Metode de cercetare și analiză a datelor I (3) Metode de cercetare și analiză a datelor II (3) III. electives cursuri opționale pot fi luate peste Peabody College, precum și în alte discipline oferite peste Universitatea Vanderbilt, la consultarea și aprobarea consilierului dvs. de facultate. Studenții din trecut au ales IEPM să ia cursuri prin școala de drept, absolvent de școală, școală de afaceri, școală divinitatea, iar Vanderbilt Institutul de Sanatate Global. Unele opționale populare luate de studenți IEPM includ următoarele; cu toate acestea, elevii sunt liberi să aleagă orice alte persoane care nu sunt incluse în această listă: Contextul social al Educației Conducere și Politica Economia Educație învățământului superior în regiunea Asia-Pacific: Dezvoltare, Reformă, Inovare Perspective internaționale Leadership Politică și guvernare în educație Granturi, Politica și Administrație Managementul non-profit American History Educație și Politica Predare și Profesor Politica Managementul Colegiul si Universitatea Accesul postsecondary și de oportunitate Finanțe publice a învățământului superior Student colegiu Servicii de personal Numărul total de credite de curs necesare pentru absolvire: 36 cerinţe de absolvire În plus față de completarea 36 de ore de credit față de gradul, studenții IEPM trebuie să fie, de asemenea, să treacă un examen cuprinzător (oferit în primăvară) sau scrie și să prezinte hârtie teza de master pe un subiect de alegerea lor. Numai după finalizarea cu succes a examenului global sau teza de master studentul va fi considerat un candidat pentru absolvire. Avantajul IEPM Programul IEPM permite elevilor să adapteze curriculum-ului și experiența propriilor lor preocupări individualizate, și mulți studenți au completat cursuri lor de educație internațională, cu clase în afaceri, drept, religie, sănătate la nivel mondial, studii regionale și zona, precum si alte discipline din intreaga Universitatea Vanderbilt. Combinată cu o experiență practicum de vară, studenții noștri IEPM sunt pregătite cu abilități esențiale și cunoștințe de conținut specializat necesare pentru a aborda unele dintre cele mai mari provocări educaționale ale timpului nostru. Mulți dintre absolvenții noștri merg pe să urmeze o carieră cu agențiile internaționale de dezvoltare, fundații private, grupuri de advocacy, organisme guvernamentale, firme de consultanță private, organizații non-profit, districte școlare, și instituțiile de învățământ superior, printre altele. Unii absolvenți ai programului alege să urmeze absolvent suplimentare sau studiu profesional la doctorat nivel. Nu există nici o cale "tradițională" pentru absolvenții IEPM, iar programul se bazeaza pe reunirea elevilor din medii diverse și variate, interese și experiențe în care se referă la educația internațională [-]

De Masterat De învățământ în Care învață Limba Engleza

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă September 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

maestru de program de învățământ în care învață limba engleză Peabody este deschis pentru studenții care posedă deja o licență de predare de stat sau de alte persoane care doresc să urmeze studii avansate în domeniul de predare lingvistic diverse elevi în setările internaționale. [+]

maestru de program de învățământ în care învață limba engleză Peabody este deschis pentru studenții care posedă deja o licență de predare de stat sau de alte persoane care doresc să urmeze studii avansate în domeniul de predare lingvistic diverse elevi în setările internaționale. Programul este conceput pentru a introduce studenților la informațiile fundamentale și practice pentru a servi în mod eficient populațiile care învață limba engleză ca a doua limbă. Programul este format din doua componente, de predare care învață limba engleză în SUA contexte educaționale și predarea limbii engleze într-un cadru internațional. TRADUCEȚI Am testat un model de instruire (TRADUCEM) conceput pentru a îmbunătăți înțelegerea de citire în limba engleză a studenților EL în clasele 2 și 3. În TRADUCE, elevii învață să identifice fragmente cheie textuale și de a folosi strategii cognitive, lingvistice și sociale pentru a facilita traducerea și înțelegerea. Noi lucrăm cu patru profesori și elevii lor EL (32), în două școli elementare. Scopul nostru este de a stabili o dovada a conceptului pentru abordarea translate pentru a identifica orice probleme rămase profesorii se confruntă în timpul punerii sale în aplicare. [-]

Masterat De Educație în Metode Cantitative

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Comandantul educației (M.Ed.) în Metode cantitative (AQ) este proiectat pentru a oferi studenților cu puternice metode cantitative de formare pentru setările de cercetare aplicate. Elevii pentru care noul program ar avea interes și valoare sunt cei care doresc să lucreze în sistemele școlare, guvern, industrie, institute de cercetare dedicate, setarile academice si setarile de cercetare scoala medicale. [+]

Masterate 2017 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Comandantul educației (M.Ed.) în Metode cantitative (AQ) este proiectat pentru a oferi studenților cu puternice metode cantitative de formare pentru setările de cercetare aplicate. Elevii pentru care noul program ar avea interes și valoare sunt cei care doresc să lucreze în sistemele școlare, guvern, industrie, institute de cercetare dedicate, setarile academice si setarile de cercetare scoala medicale. Elevii din acest program de 32 de ore, să ia două cursuri necesare de bază în metodele cantitative, două ore necesare activității de seminar, și opt cursuri suplimentare, dintre care unul poate fi un curs de conținut (de exemplu, în afara zonei QM) și unul poate fi un curs de management al calității in afara de Psihologie și dezvoltare umană. Programul culminează într-un stagiu de vara lung sau de un semestru în care elevii obțin analize reale din lumea producătoare de experiență de date pentru o organizație publică sau privată în Nashville sau comunitatea de cercetare mai largă. Elevii instruiți în acest program vor fi plasate în astfel de stagii bazate pe abilitățile lor analitice de date, formarea în proiectarea de cercetare, aptitudini software statistic, excelent scris / raport și capacitatea de comunicare generală, precum și capacitatea acestora de a dezvolta și modele de cercetare critica, planurile de măsurare, scheme de eșantionare. Potențialii angajatori pentru astfel de studenți se vor suprapune parțial cu setările pentru masterat de internship QM studenților. O setare deosebit de puternică de cercetare care are nevoie de astfel de angajați este stabilirea de cercetare scoala medicala, dintre care multe au dedicat echipe de cercetare care analitice datele angajaților, măsurare și experți în design full-time pentru a lucra la proiecte de cercetare biomedicala finantate. Un alt astfel de setare este sistemul școlilor publice, care a sporit nevoile de analiză a datelor, măsurare și expertiza de raportare, care a multiplicat in mod dramatic de la punerea în aplicare a No Child Left Behind și asociate inițiativelor responsabilitatea școlii. curricular Prezentare generală Două cursuri necesare QM: PSY-GS 8861 & 8864, secvența de statistici introductive din două semestru inscrierile Seminar necesare: Studenții trebuie să obțină cel puțin două ore de la regulate de o oră serie seminar QM, Psy-GS 8855. Opt trei ore de cursuri elective: Dintre acestea, un curs de QM poate proveni din afara programului de management al calității ex, Biostatistica, sau alte cursuri de metode cantitative din cadrul Peabody. In plus, un curs poate fi un curs de conținut din cadrul Departamentului de Psihologie (Peabody sau A & S). Astfel, din cele opt opționale, șase trebuie să provină din interiorul Psihologie si Dezvoltare Umana QM curriculum-ului (și șapte sau opt pot proveni din programa QM), inclusiv: PSY-GS 8867, analiză multivariată; PSY-GS 8870, corelație și regresie; PSY-GS 8873, structurale de ecuații Modelare; PSY-GS 8876, psihologice de măsurare; PSY-GS 8850, exploratorie și de analiză a datelor grafice; PSY-GS ____, neparametrice Statistică; PSY-GS 8879, Analiza factorilor de producție; PSY-GS 8882, multinivel Modelare; PSY-GS 8888, creștere Latent Curve Modelare; PSY-GS 8885, Latent Class și Modelare Amestec; PSY-GS 8850, Analiza bayesiană aplicată pentru Modelare variabilă Latent PSY-GS 8880, Introducere în postul Teoria răspunsului; PSY-GS 8881, avansată Articol Teoria răspunsului; Numărul total de ore = 32 Aproape de sfârșitul programului de doi ani, toate M.Ed. studenții trebuie să completeze un stagiu intensiv (fie un semestru stagiu de trei sau patru luni, sau un stagiu de vară de două luni). Internship va avea loc într-un cadru real de cercetare aplicată, cum ar fi un sistem școlar, un cadru de cercetare scoala medicala, o companie de testare, sau un institut de politici. Un membru al facultatii Vanderbilt si un reprezentant al organizației va colabora pentru a supraveghea stagiu. După finalizare, studentul va scrie un rezumat de cercetare 2.000-2.500 cuvânt (aproximativ opt până la 10 pagini de două rânduri) care rezumă activitatea de cercetare in timpul stagiului. Rezumatul trebuie să indice activitatea de cercetare pe care studentul a lucrat, contribuția studentului specific, metodele analitice utilizate, software-ul utilizat, precum și produsele activității de cercetare. Concluzia la rezumatul cercetării ar trebui să evalueze în mod critic contribuția experienței de stagiu la obiectivele carierei personale ale studentului. Rezumatul este transmis membru al facultății Vanderbilt QM supravegherea stagiu studentului. [-]

Masterat De Educație în Studiile Copilului

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

M.Ed. în programul de Studii pentru copii oferă un grad interdisciplinar prin intermediul Departamentului de Psihologie si Dezvoltare Umana. Bazându-se pe tradiție de excelență Peabody College, programul este conceput pentru a instrui practicieni cunoștință și cercetători într-o serie de domenii legate de dezvoltarea copilului si adolescentului. [+]

M.Ed. în programul de Studii pentru copii oferă un grad interdisciplinar prin intermediul Departamentului de Psihologie si Dezvoltare Umana. Bazându-se pe tradiție de excelență Peabody College, programul este conceput pentru a instrui practicieni cunoștință și cercetători într-o serie de domenii legate de dezvoltarea copilului si adolescentului. Pe tot parcursul programului, elevii sunt încurajați să integreze activitățile de cercetare, teorie și practică. Programul de 36 de ore este format din 12-18 ore de credit de Curriculum Core și Curs 1824 ore de credit de elecție, care sunt adaptate Curs individual la interesele personale ale fiecărui elev și obiectivele profesionale. Programul oferă pregătire de clasă tradițională, alături de hands-on Experiențe Practicum sau Mentorii de cercetare, care sunt integrate în programul de studii. Toți elevii aleg să completeze una din cele două piese. Professional Track aplicată este foarte potrivit pentru studenții care sunt interesați să lucreze direct cu copiii și familiile aflate în roluri de medic (de exemplu, Consiliul de Analistii Certified Behavior, copii Specialiști Life, Tineret și Programul Familiei Developers). Cercetările empirice Track este conceput pentru studenții care sunt interesați de inscrierea in cele din urma la programe de doctorat (de exemplu, Ph.D., psiholog, Ed.D. in clinica, Consiliere, dezvoltare, educaționale sau psihologia cognitivă) sau cariere care urmăresc în cercetare. Ambele opțiuni necesită ca elevii să devină specialist în integrarea cercetării actuale de dezvoltare a copilului și teoria cu practica eficientă în mediul profesional sau academic. În cadrul fiecărei piste, zone suplimentare de concentrare (de exemplu, pentru copii și servicii de tip familial, psihologia clinică, sărăcia și intervenție etc.) permit o specializare suplimentară. Gradul de culminează într-un examen cuprinzător, care să reflecte toate cursuri finalizate și este direct relevantă pentru dezvoltarea elevului individual și obiectivele personale. Din cauza dimensiunii mici a programului (aproximativ 20 de elevi pe grup), studenții se pot aștepta să primească o atenție individualizată din partea consilierilor lor. Studenții actuali desfășoară o gamă largă de interese prin intermediul unor programe variate de studiu. Absolventii au plecat pe la o varietate de căi de carieră. Notă: Cu toate M.Ed. în programul de Studii pentru copii permite studenților să urmeze o serie de interese și include studiul dezvoltării intelectuale, emoționale, sociale și fizice a copiilor și a adolescenților, aceasta nu are ca rezultat licensure ca un consilier, terapeut, sau profesor. Unii elevi ar putea dori să utilizeze programul, cu toate acestea, ca fundament pentru continuarea astfel de licensure sau ca pregătire pentru studii de doctorat aferente. Programul de Filosofie Provocările cu care se confruntă copiii și familiile astăzi justifică atenția atentă a practicienilor de dezvoltare și oamenii de știință informat de teoria de dezvoltare și de cercetare. Este convingerea noastră că suntem cel mai bine poziționate în eforturile noastre de a avea un impact copiilor și familiilor în moduri pozitive atunci când vom intra pe teren înarmat cu o bază solidă de cunoștințe dobândite de cercetare de dezvoltare a copilului și burse de studiu. Aplicarea abil a științei de dezvoltare și teoria în serviciul de prevenire, de intervenție, de advocacy, de sănătate, precum și educarea copiilor lor si ingrijitorii pot face mult pentru a imbunatati rezultatele importante în generațiile viitoare. Acestea sunt aplicate profesioniști de dezvoltare și cercetătorii ne pregătim în Master of Education în programul de studii pentru copii de la Peabody College. Aplicată Track Professional Pentru studenții ale căror scopuri academice și profesionale includ pregătire pentru o carieră care lucrează direct cu copiii și familiile, această opțiune program oferă oportunități studenților pentru academice didactice și în profunzime, supravegheat de experiențe profesionale în organizațiile de copii și servicii de familie. Elevii sunt potrivite cu agențiile și organizațiile relevante din cadrul comunității pentru a obține hands-on experiențele în setările practicum. Aceste experiențe sunt completate de cursuri fundamentale, ca elevii au flexibilitatea de a proiecta programul lor de studiu în jurul valorii de domenii de cercetare științifică de interes substanțial pentru ei. Professional Track aplicată este ideal pentru studenții al căror scop este să-și asume un rol profesional care lucrează direct cu copii, adolescenți și familii. Domeniile de concentrare pot include: Analiza comportamentală aplicată Arte și mass-media Servicii pentru copil și familie Handicap de dezvoltare și intervenție timpurie Dezvoltare Programul Educațional Gifted Education Limba și alfabetizare Asistență medicală pediatrică Sărăcia și Intervenție Dezvoltarea tinerilor și-non-profit Organizatii Empirica Research Track Pentru studenții ale căror scopuri academice și profesionale includ pregătirea pentru pozițiile în cercetare sau studii postuniversitare în continuare, cum ar fi studiile de doctorat în clinică, de dezvoltare, educaționale sau psihologia cognitivă, acest program este conceput pentru a consolida fundaluri studenților pentru a avea succes în aceste setări și pentru a furniza experiențe care să completeze preparatul. Elevii sunt potrivite cu un mentor facultate și a oferit oportunități de a participa la o echipă de cercetare într-o zonă de interes substanțial pentru ei. Metode de cercetare și statistici cursuri și finalizarea unui proiect de cercetare independente adecvate pentru a fi depuse spre publicare sunt cerințe suplimentare. Cercetările empirice Track este foarte potrivit pentru studenții ale căror interese includ dezvoltarea de expertiză în efectuarea de cercetare de dezvoltare sau clinice și pregătirea pentru studii de doctorat și eventualele o carieră în mediul academic, de cercetare, precum și alte universități și setările clinice. Domeniile de concentrare pot include: Psihologie clinică psihologia dezvoltarii Psihologia educației [-]

De Masterat De Educație în Dezvoltare și Acțiune Comunitară

Vanderbilt Peabody College
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Masters of Programul Educație în Dezvoltare Comunitară și de acțiune este de doi ani de studii sa concentrat practicant în departamentul HOD, pregătirea studenților pentru conducerea profesională în calitate de agenți ai schimbării în comunitățile locale. [+]

Masterate 2017 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Masters of Programul Educație în Dezvoltare Comunitară și de acțiune este de doi ani de studii sa concentrat practicant în departamentul HOD, pregătirea studenților pentru conducerea profesională în calitate de agenți ai schimbării în comunitățile locale. Programul combină teoria, cercetarea și practica de a dota studenții cu instrumentele necesare pentru a studia, de proiectare, și susține schimbarea în cadrul organizațiilor, comunități și politici care susțin dezvoltarea umană pozitivă. Ca student a comunităților și a dezvoltării umane, vă sunt de așteptat să facă un angajament puternic pentru educația dumneavoastră prin recunoașterea intenției din spatele obiectivelor programului și de a face un efort de a învăța și să crească dincolo de cerințele minime de grade. Sunteți de așteptat să se angajeze la munca cele mai bune și să mențină integritatea personală, precum și integritatea programului. Presupune un minim de cursuri de 30 de ore de cursuri obligatorii și opționale în domenii de conținut. Selecția curs poate varia în funcție de obiectivele de carieră ale studentului și recomandările făcute de către consilierul său major. Programul eșantion de Studii Fall 2014 Seminar profesional - A deveni un agent de schimbare * Anchetă comunitară * Dezvoltare comunitară Teoria * Spring 2015 Consultanță Pre-Practicum * Intervenție & Change comunității Fall 2015 Teorii ale Inegalitatea programul de Evaluare Spring 2016 Organizarea comunității Dimensiunile globale de dezvoltare comunitară *Denumește curs obligatoriu Un student poate alege, de asemenea să ia încă 6 ore și se completează o concentrare într-o zonă de alegerea lui sau a ei. Exemple de domenii de concentrare includ subiecte cum ar fi Leadership si Management, Dezvoltare Internațională, Educație, Politici Publice, Sănătate comunitară și Wellness, și evaluarea programului. Pregătire Experiența domeniu supervizată este o componentă critică pentru învățarea și dezvoltarea fiecărui elev CDA. Scopul experienței practicum este de a permite fiecărui elev posibilitatea de a aplica principiile de dezvoltare a comunității fundamentale și cursuri și de a crea seturi de competențe profesionale în setările semnificative. Cel mai frecvent, aceste experiențe au loc în setările unei agenții de organizare sau publice off-campus, dar ele pot lua și alte forme. De-a lungul unor veri, Departamentul Umane și Dezvoltare organizațională oferă oportunități de a participa la o Fieldschool de Educație interculturală, care poate fi, de asemenea, luate în considerare pentru cerințe practicum cu aprobarea prealabilă. Opțiuni de evaluare finală studenții CDA sunt obligați să completeze, cel puțin, 30 de ore de cursuri, 300 de ore de muncă și una dintre practicum următoarele trei opțiuni de evaluare finală: Teza de master - Aceasta este o experiență în cercetarea științifică independentă, care are ca scop să contribuie la domeniul dezvoltării comunitare. Faceți click aici pentru a vedea exemple de teze anterioare. Proiectul final - Aceasta oportunitate permite studenților să integreze CDA filozofia de bază, cursuri și experiența pe teren. Studentul va comunica in mod semnificativ modul in care aceste trei elemente sunt legate și de modul în care acestea au contribuit la creșterea lor personală și profesională pe parcursul duratei de viata a proiectului. Faceți click aici pentru a vedea exemple de proiecte studentesti din trecut. Examen cuprinzător - Aceasta este o experiență de scriere în profunzime menită să afișeze înțelegerea deplină a materialului acoperit de programul de gradul CDA elevului și să încurajeze elevul să gândească critic cu privire la acest material. Fiecare opțiune finală de evaluare oferă studenților cu o altă metodă de a exprima ceea ce au învățat și cum să-l aplice. Fiecare student ar trebui să vorbească cu consilierul lor major asupra matricol pentru a discuta care opțiunea de evaluare este adecvată. Deoarece teza și opțiunile finale ale proiectului necesită o mare de pregătire, un student trebuie să planifice să rămână în program, timp de patru semestre; studenți link-ul și cei ce au absolvit în trei semestre trebuie să aleagă opțiunea cuprinzătoare examen. [-]

Maestru De Administrație Publică (MPA)

East Tennessee State University
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Johnson City

Masterului de Administrație Publică este un program de grad profesional, care integrează teoria și practica mondială reală a administrației publice pentru a vă pregăti pentru muncă în sectorul public sau non-profit. Elevii intră programul dintr-o varietate largă de specializări universitare și medii. Noi bun venit potențialii studenți de toate vârstele și fundaluri pentru a aplica-mulți dintre studenții noștri actuali sunt profesioniști care lucrează ei înșiși. [+]

Maestru de Administrație Publică este un program de grad profesional, care integrează teoria și practica lumea reală a administrației publice pentru a vă pregăti pentru muncă în sectorul public sau non-profit. Elevii intră programul dintr-o varietate largă de specializări universitare și medii. Noi bun venit potențialii studenți de toate vârstele și fundaluri pentru a aplica-mulți dintre studenții noștri actuali sunt profesioniști care lucrează ei înșiși. Acest grad foarte vandabilă produce lideri care au abilitățile și pasiunea pentru a deveni administratori eficiente în sectorul public. În ciuda suișuri și coborâșuri ale economiei, cererea rămâne ridicată pentru profesioniștii din domeniul administrației publice bine instruit și calificat. Planificarea urbană a fost numit chiar un "loc de muncă la cald pentru secolul 21" de către Departamentul Muncii al SUA. Lasa educația noastră să consolideze viitorul tău. Misiunea noastră Misiunea noastră este de a dezvolta profesioniști etice și lideri dedicați interesului public, și poate să aducă contribuții semnificative la practica și bursa de administrare-non profit publice și. Maestrul nostru a Programului Administrației Publice, oferă trei concentrații distincte: Managementul administrației publice locale Management Financiar non-profit și public Dezvoltare economică și planificare Acesta este un program interdisciplinar, care are două obiective generale: (1) pentru a dezvolta abilitățile manageriale și tehnice la necesare pentru administrarea eficientă a serviciilor urbane și sociale, și (2), pentru a dezvolta o înțelegere profesională a valorilor și a conflictelor sociale inerente crearea și administrarea de politici publice. Acest program oferă o pregătire de bază în abilitățile și conceptele care sunt necesare pentru a face față provocărilor și problemele relevante pentru ordinea publică urbană și cariere de management al serviciilor publice. Ceea ce absolvenții noștri au ales în trecut: Peste 90 la suta dintre absolventii nostri MPA sunt angajați în prezent, într-un anumit aspect al administrației publice. Mai mult de două treimi din aceste poziții sunt în administrația urbană. Aproximativ o treime dintre absolvenți sunt manageri de oraș sau administratori municipale. Alții dețin poziții ca planificatorii, ofițerii financiare și de personal, federal și funcționari de stat, organizații non-profit plumb, sau să lucreze în sectorul privat. Admitere / Cerințe de ieri Un student care se aplică programului AMF trebuie să îndeplinească atât cerințele de admitere la universitate ca un student absolvent și admiterea criteriilor pentru program. Studentul trebuie să prezinte stenogramele tuturor lucrărilor academice realizate anterior, scorurile pe secțiunile verbale și cantitative ale Graduate Record de examinare (GRE) sau GMAT, și trei scrisori de recomandare. Criteriile de admitere includ licență medie punct de grad satisfăcător, GRE sau GMAT scoruri satisfăcătoare, și scrisori de recomandare. Întrebări cu privire la cerințele de admitere ar trebui să fie îndreptate către directorul AMF, Dr.David Briley. Studenții admiși la alte programe postuniversitare în universitate se pot înscrie la cursuri de administrație publică (prefixe PMGT și URBS), în cazul în care s-au finalizat premisele, dacă este cazul. [-]

Master De Contabilitate

East Tennessee State University
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Johnson City

Master de Contabilitate (M. Acc.) Gradul este conceput pentru persoanele fizice care doresc studii avansate de contabilitate și de a căuta o carieră profesională în contabilitate publică, industrie și guvern. Combinația dintre Bachelor of Business Administration grad și M. Acc. grad îndeplinește cerințele educaționale pentru Contabili Publici din Tennessee și toate celelalte state. [+]

Masterate 2017 în Tennessee Statele Unite ale Americii. Master de Contabilitate (M. Acc.) Gradul este conceput pentru persoanele fizice care doresc studii avansate de contabilitate și de a căuta o carieră profesională în contabilitate publică, industrie și guvern. Combinația dintre Bachelor of Business Administration grad și M. Acc. grad îndeplinește cerințele educaționale pentru Contabili Publici din Tennessee și toate celelalte state. Mai mult, M. Acc. este un pas important spre obținerea acreditările necesare pentru o carieră didactică în contabilitate. M. Acc. Programul acoperă contabilitatea financiară și de gestiune, audit, fiscalitate, și servicii de consultanță. În plus, programul oferă expunere la subiecte reprezentative pentru mediul de afaceri mai mare. Prin alegerea judicioasă de cursuri elective, un student poate selecta un program de accent. Posibile domenii de accent sunt contabilitate financiar sau de gestiune, audit extern sau intern, sisteme de analiză și proiectare, contabilitate guvernamentale, fiscalitate si consultanta practica. Cerințele de admitere Un student care solicită admiterea la M. Acc. Programul trebuie să dețină o diplomă de licență de la un colegiu sau universitate acreditată la nivel regional. Studenții internaționali trebuie să dețină echivalentul unui grad de patru ani de la o instituție acreditată la nivel regional din SUA. Toți candidații la. M. Acc se presupune că au alfabetizare calculator și o înțelegere a matematicii prin calcul. Criteriile specifice de admitere sunt după cum urmează: AAP minim de licență de 2.5 scor minim GMAT de 450 scor minim TOEFL de 550 (examen de hârtie) sau 213 (examen de calculator), în cazul în care un internationalstudent Formula scor minim de 1.050 calculat ca (200 X de licență GPA) + scor GMAT Candidați pentru. M. Acc Programul trebuie să prezinte toate materialele necesare înainte de aplicare vor înscrie la cursuri de afaceri la nivel de absolvent. studenții Nondegree trebuie să primească aprobarea de decan asociat pentru Studii postuniversitare în Colegiul de afaceri și tehnologie înainte de înregistrare pentru cursuri de afaceri absolvent. Studenții din alte programe postuniversitare la ETSU sunt liberi să se înscrie la cursuri de afaceri selectate, dacă premisele curs corespunzătoare au fost finalizate. Un număr limitat de Absolvent Bursele de școlarizare și Asistenți sunt acordate pe bază de concurs pentru studenții calificați. Student împrumuturi De asemenea, sunt disponibile pentru studenții eligibile. Pentru informații suplimentare cu privire la ajutorul financiar, vă rugăm să contactați decan asociat de studii postuniversitare. Curriculum M. Acc. Programul constă dintr-un minim de șapte cursuri de bază, trei cursuri de concentrare, și un curs Capstone, pentru un total de 33 de ore semestru. Cursuri de bază de contabilitate acoperă cele șase domenii majore ale practicii contabile: contabilitate financiară și de gestiune, audit, fiscalitate, reglementare și contabilitate internațională. Incluse în cursurile este un curs de statistici. Concentrațiile Există două concentrații disponibile în M. Acc. Program: Impozitare și audit. Un student poate alege pentru a finaliza cursurile necesare pentru una dintre concentrațiile sau să se completeze trei cursuri de contabilitate fără declararea unei concentrări. Mai jos este un tabel cu cursurile necesare pentru fiecare dintre concentrațiile și cursurile care pot fi selectate în cazul în care o concentrație nu este aleasă. Core, Cursuri Elective și Capstone De ore de credit cursuri: Seminar ACCT 5010 în Contabilitate financiară I Seminar ACCT 5110 în Contabilitate manageriala ACCT 5420 Impozitul pe venit federal II Seminar ACCT 5510 în Regulamentele contabile ACCT 5610 Seminar în Audit Seminar ACCT 5810 în Contabilitate Internațională BADM 5140 Analiza și modelarea datelor Cursuri de concentrare: Culminand Experiență: ACCT 5890 profesionale de contabilitate 3 3 3 3 3 3 3 9 3 Numărul total de ore semestru 33 Cursuri de concentrare De ore de credit Concentrare de impozitare: ACCT 5410 Seminar în Cercetare Brut ACCT 5430 Impozitarea străbatere Entitățile ACCT 5440 Estate și cadouri Impozitare Concentrarea de audit: ACCT 5620 Audit al II-lea ACCT 5630 Audit de risc și de Asigurare ACCT 5640 Audit intern Nu Concentrare selectat: Un student care nu alege o concentrare trebuie să ia trei dintre următoarele cursuri. ACCT 5410 Seminar în Cercetare Brut ACCT 5430 Impozitarea străbatere Entitățile ACCT 5440 Estate și cadouri Impozitare ACCT 5620 Audit al II-lea ACCT 5630 Audit de risc și de Asigurare ACCT 5640 Audit intern ACCT 5050 Îngrijire De Contabilitate Sănătate și Finanțe 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 Numărul total de ore de concentrare 9 cursuri de fundație De ore de credit Fundația Cursuri de contabilitate: ACCT 5000 Essentials de contabilitate ACCT 3010 Contabilitate financiară I ACCT 3020 Contabilitate financiară II ACCT 3110 Contabilitate Managementul ACCT 3410 Impozitul pe venit federal ACCT 4310 Information Systems Contabilitate ACCT 4610 Teoria și practica de audit ACCT 4010 dvanced Contabilitate sau ACCT 4710 nonprofit Entitate de contabilitate Fundația Cursuri de afaceri: ECON 5000 Essentials de economie ECON 5010 Essentials de Statistică FNCE 5000 Essentials de Finanțe MGMT 5010 Essentials de Management al Mktg 5010 Essentials de marketing MGMT 5020 Legal & Mediu Social MGMT 5030 Analiza cantitativă pentru managementul operațiunilor 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 Numărul maxim de ore semestru 45 Capstone Curs M. Acc. curs Capstone, ACCT 5890, oferă elevilor posibilitatea de a aplica cunoștințele și abilitățile într-un mediu de contabilitate profesional realist. Opțiunile disponibile pentru studenții includ lecturi și de cercetare în curs de pregătire pentru trecerea unui examen aprobat profesional, studiu special al unui subiect contabil aprobat, stagiu într-o poziție de contabilitate profesională, precum și participarea la un audit sau angajament de consultanță. Studenții în. M. Acc program trebuie să prezinte o propunere de program scris până cel târziu la sfârșitul semestrului în care se finaliza 15 oră semestru de cursuri de bază care să conducă la gradul. Propunerea trebuie să listeze cursurile elective studentul își propune să le ia și opțiunea curs Capstone propusă. După aprobarea sau modificarea de către Departamentul de Contabilitate si decan asociat pentru studii postuniversitare, propunerea devine programul oficial al studentului de studiu. fundatie Cursuri Studenții care nu au credite de licență în contabilitate și / sau teme de afaceri va fi obligat să ia una sau mai multe dintre cursurile de fundație pentru a le pregăti pentru M. Acc. cursuri de bază. (A se vedea tabelul 1 (c).) Pentru că un student este permis un maxim de patru cursuri de fundație atunci când admiși la M. Acc., Cel puțin unsprezece (11) a cursurilor de fundație trebuie finalizate înainte de admiterea la program. în dependente Studiu M. Acc. elevii pot lua cursuri de studiu independent pentru credit elective. Cu toate acestea, oportunitățile de studiu independent sunt limitate de resurse de facultate. Un student care planifică un studiu independent ar trebui să se apropie de un membru al facultatii interesate de proiectul studentului. cererile de studii independente trebuie să fie aprobat înainte de un student poate înregistra pentru curs. Informatii suplimentare Pentru informații suplimentare cu privire la Programul de Master de Contabilitate ETSU, vă rugăm să contactați următoarele: M. Acc. Director de Program Colegiul de afaceri și tehnologie POBox 70699 Universitatea de Stat din Tennessee de Est Johnson City, TN 37614 (423)439-5314 (423) 439-5274 (fax) business@etsu.edu [-]

Educație Specială Med (studii Avansate în Concentrație De Educație Specială)

East Tennessee State University
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii Johnson City

Aria Educație Specială (SPED) oferă un Master of Education grad (M.Ed.) pentru pregătirea avansată a personalului pentru a servi copiilor, tinerilor și adulților care au handicap. Programul oferă trei (3) concentrațiile. [+]

Aria Educație Specială (SPED) oferă un Master of Education grad (M.Ed.) pentru pregătirea avansată a personalului pentru a servi copiilor, tinerilor și adulților care au handicap. Programul oferă trei (3) concentrațiile. Concentrarea Educație specială Această zonă de accent este conceput pentru a pregăti indivizii pentru a preda elevilor cu dizabilități ușoare până la severe, inclusiv autism, dificultăți de învățare, dizabilități fizice, cu tulburări de comportament, și moderate până la dizabilități intelectuale severe. Accentul este pus pe predarea studenților, cu o varietate de nevoi în contextul mediului cel mai puțin restrictiv, dezvoltarea abilităților de colaborare și consultare, care încorporează tehnologii de asistare și folosind metode de evaluare bazate pe curriculum. Concentrația de educație specială se pregătește candidați pentru licență de predare Tennessee, în învățământul special modificat sau cuprinzător. Concentrarea timpurie copilarie Educație Specială Această zonă de accent este conceput pentru a pregăti indivizii pentru a preda copiilor de vârstă mică (naștere - 8 ani) cu handicap și pentru a lucra eficient cu familiile lor. Această concentrație se pregătește candidați pentru Tennessee licensure in invatamantul special copilarie. Studii Avansate în Concentrare Educație Specială Această zonă de accent este conceput pentru persoanele interesate în obținerea unui grad mai avansat în învățământul special. În această concentrare cursuri se bazează pe interesele și necesitățile fiecărui elev. Cerințele de admitere Programul de Standarde-Solicitanții de admitere care îndeplinesc următoarele criterii pot fi admise în mod necondiționat. Cei care nu îndeplinesc criteriile pot fi admise în mod necondiționat cu prevederile cu deficiențe care trebuie îndeplinite în modul stabilit de facultatea de program. Finalizarea tuturor cerințelor pentru admiterea la Școala de Studii Absolvent. GRE Scor Se poate renunța în cazul în care este prevăzută o licență de predare validă Se poate renunța la un solicitant internațional în cazul în care o scrisoare oficială de experiență de predare profesională este asigurată de instituția de înregistrare GPA de licență minim de 3.0 pe o scară de 4.0. Depunerea unui eseu de 2 pagini care prezintă experiența anterioară cu persoanele cu dizabilități și obiective pentru dobândirea unui grad mai avansat în Educație Specială. Licensure inițială în Educație Specială Acele persoane care caută licensure inițială în învățământul special, care au o diplomă de bacalaureat, dar nu sunt eligibile în prezent pentru licensure profesor va urma programul de studiu conceput pentru a satisface starea cerințelor licensure profesor de Tennessee în concentrația de educație specială (SPED) sau educația specială copilărie timpurie concentrare (CEIM). Studenții admiși la programul de absolvent trebuie să finalizeze cu succes toate testele aplicabile, inclusiv Praxis I și II Praxis. cursuri de deficienta pot fi necesare, și pot fi luate fie la nivel de licență sau absolvent. Admiterea la Colegiul de Educație trebuie să fie finalizate două semestre înainte de predare de student. Elevii care au licență de predare Tennessee de stat și sunt introduse în programul de absolvent sunt admiși la Colegiul Educației, ca parte a admiterii lor la Școala de Studii Absolvent. Deficit de cursuri nu pot fi aplicate față de cerințele pentru finalizarea diplomă de master. Toți studenții care desfășoară o licensure inițială va preda studentului timp de 15 săptămâni. Cursuri majore Domeniul Core (Necesar pentru studenții de studii toate masterat) EDFN 5950 - Metode de cercetare (3 credite) SPED 5401 - Cercetare si practica in reazeme comportamental pozitiv (3 ore de credit) SPED 5445 - Aspecte medicale și aplicații de Tehnologie de asistență (3 credite) SPED 5753 - Programare pentru persoanele cu nevoi de învățare excepționale (3 ore de credit) Studii Avansate în Concentrare Educație Specială Această concentrație este destinat în primul rând pentru persoanele interesate de studii indepth care conduc la o diplomă de master în învățământul special. Ea nu pregătește candidați pentru licensure inițială în învățământul special. Educație Specială Facultativă (incidenta- handicap desigur) (3 credite) Educație Specială Facultativă (Low Incidenta handicap desigur) (3 credite) Educație Specială Facultativă (curs timpurie Educație Specială) (3 credite) 7 ore suplimentare de credit în electives aprobate SPED 5560 - Practicum Avansate în Educație Specială (3 credite) SPED 5701 - Cercetare în Educație Specială și Domenii Conexe (3 ore de credit) Teză SPED 5960 - Teză în Educație Specială (1-6 ore de credit) Total ore pentru M.Ed. (Minim): 37 de ore de credit [-]

Ms în Inginerie Biomedicala

University of Memphis
Campus Cu normă întreagă September 2017 Statele Unite ale Americii Memphis

Biomedical Engineering se concentreaza pe tehnologie si procese pe care profesionistii din domeniul medical folosesc și se aplică pentru a rezolva probleme complexe de sănătate. Inginerii biomedicale au un impact enorm asupra modului, atunci când, în cazul în care și de ce medicale de ingrijire este livrat. [+]

Masterate 2017 în Tennessee Statele Unite ale Americii. inginerie biomedicala se concentrează pe tehnologie și procese pe care profesionistii din domeniul medical folosesc și se aplică pentru a rezolva probleme complexe de sănătate. Inginerii biomedicale au un impact enorm asupra modului, atunci când, în cazul în care și de ce medicale de ingrijire este livrat. Poți găsi le face lucruri cum ar fi proiectarea de noi implanturi pentru pacientii cu fracturi de sold, in curs de dezvoltare instrumente care pot detecta atacurile de cord minore, inainte de a amplifica în fibrilație ventriculară, și dezvoltarea mijloacelor de a livra medicamente pentru a vindeca infecții locale sau de a mentine nivelul de zahar din sange in diabetul zaharat . O Departamentul de Inginerie biomedicala la Universitatea din Memphis si Departamentul de chirurgie ortopedica si inginerie biomedicala la Universitatea din Tennessee Health Science Center, Memphis, participa la Programul Comun de Licențiat în inginerie biomedicala. Programul Comun oferă programe postuniversitare care să conducă la grade de Master of Science și Doctor în Filosofie în inginerie biomedicala. Elevii pot alege cursuri de studiu în următoarele domenii: livrare de biomateriale / droguri, biomecanica, biosenzori, inginerie cardiopulmonare, inginerie de celule si tesuturi, electrofiziologie, imagistica medicala, si biomecanica ortopedice. Toți elevii absolvent trebuie să respecte cerințele generale ale Graduate School și cerințele programului de gradul urmărit. EXAMEN DE ADMITERE Solicitanții trebuie să fi luat ETS® GRE® revizuit Testul general în termen de cinci ani de la data depunerii cererii. GRE revizuit Testul general este un instrument evaluativ terță parte administrat de ETS (Serviciul de Testare Educațională) organizare. Scorurile de testare trebuie să fie trimise direct la admitere Absolvent de agenția de testare. Universitatea din Memphis instituției, numărul de cod pentru raportarea scorurile ETS este R-1459. Transcrieri și scrisori de recomandare Toate transcrierile colegiu și informații de testare scor ar trebui să fie, de asemenea, trimise direct la Admitere Universitar. Master of Science și de doctorat programe in Colegiul HERFF de Inginerie necesită trei (3) trei scrisori de recomandare din partea evaluatorilor separate, care să ateste calificările pentru efectuarea cu succes a studiilor postuniversitare. în scopul de a lua în considerare cererea dumneavoastră completă. Membrii evaluatori / facultate, care ales trebuie să fie persoane pe care le considerați cel mai bine în măsură să comenteze în mod obiectiv pe realizările tale intelectuale și profesionale și a potențialului. Putem numi sau scrie recommenders dvs. pentru mai multe informații. Solicitanții internaționale Evaluarea: Solicitanții a căror Atestări grad mai înalt este de la o universitate străină trebuie să aibă acreditările evaluate. Evaluările efectuate de către orice agenție de credentialing listate la Asociatia Nationala a Credential Servicii de evaluare site-ul web (http://www.naces.org) sunt acceptabile. Este necesar un curs-de curs de raport și trebuie să fie trimise direct la Admitere Universitar de la agenția credentialing. Engleza Admitere Condiționată: Studenții internaționali sunt obligați să demonstreze o înțelegere puternică a limbii engleze , înainte de admiterea în programe postuniversitare. admitere condiționată poate fi acordată în funcție de politica departamentale academice individuale. În cazul în care este oferit limba engleză admitere condiționată, studenții vor trebui să se înregistreze pentru evaluarea limbii engleze și să ia sesiuni de instruire (dacă este necesar, ca urmare a acestei evaluări) prin engleza intensiv Universitatea pentru Internationalele programul (IAI) (www.memphis.edu/iei) . După finalizarea cu succes a sesiunilor necesare, așa cum este determinat prin IAI, cunostinte de limba engleza ale elevului vor fi luate în considerare până la standard și cerința TOEFL / IELTS poate renunța în funcție de politica specifică departamentului academică. Studentul poate continua apoi în programul lor academic absolvent. Vă rugăm să rețineți că, pentru a avea un pachet complet de aplicații, studenții care doresc admiterea condiționată în limba engleză va trebui să se aplice simultan pentru programul IAI prin link-ul de mai sus și la Graduate School (http://www.memphis.edu/graduateadmissions). Vă rugăm să rețineți că un student nu poate fi un asistent absolvent (GA), până când ea / el a fost pe deplin admise la programul de absolvent Biomedical Engineering. Întrebările pot fi direcționate către coordonatorul absolvent al programului. Elevii vor plăti taxe IAI până când îndeplinesc criteriul de limbă. În cazul în care cursurile sunt luate in afara de IAI, studentul va fi taxat suplimentar de școlarizare la rata regulate. Programul de masterat MS Obiectivele programului sunt: (1) capacitatea de a aplica cunoștințe avansate de principii de inginerie, stiinte fizice si biologice si matematica la rezolvarea problemelor practice de inginerie în medicină și biologie; (2) îndeplinesc sau depășesc nevoile și așteptările angajatorilor din sectorul public și privat pentru absolvenții SM; și (3) pregătirea pentru a continua studiile avansate suplimentare, dacă se dorește acest lucru. A. Cerințe de admitere În plus față de respectarea cerințelor minime de admitere ale celor două universități și Colegiul de Inginerie HERFF, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele criterii: o diplomă de licență adecvat (de biomedicale, chimice, electrice, mecanice, sau altele astfel cum sunt definite în programul comun); O AAP de licență de cel puțin 3,00; Scorurile acceptabile pe GRE. Solicitanții a căror limbă maternă este alta decât limba engleză trebuie să înscrie cel puțin 550 (sau 210 pe bază de calculator), pe Test de limba engleza ca limbă străină (TOEFL). Acestea sunt minime cerințele programului de admitere. Respectarea cerințelor minime nu garantează admiterea în cadrul Programului Comun. Solicitanții sunt sfătuiți de asemenea, că departamentul își rezervă dreptul de a refuza anumite cereri de admitere, din cauza disponibilității limitate a facultății sau a instalațiilor fizice pentru a se potrivi interesele de cercetare ale solicitantului. În circumstanțe neobișnuite în cazul în care cerințele de admitere de mai sus nu pot fi îndeplinite, un solicitant poate solicita excepții prin contactarea coordonatorul de studii postuniversitare pentru Programul Comun. B. Cerințe de absolvire Elevii pot alege să absolvi Programul Comun cu un Master of Science în inginerie biomedicala, fie printr-o teză sau o opțiune de proiect. Opțiunea tezei de doctorat: Elevii trebuie să completeze 30 de ore de credit, 21 de ore din care trebuie să fie de 7000 de nivel sau cursul de lucru mai mare (sau la Universitatea din Tennessee echivalent). Toți elevii sunt obligați să ia 6 ore de credit în domeniul științelor vieții (BIOM 7004 și BIOM 7005), ore 6 credit în matematică și aplicațiile sale (BIOM 7101 și un alt curs selectat dintr-o listă de cursuri de matematică aprobată de programul comun), 6 ore de credit ale tezei, și 12 ore de credit de electives inginerie, dintre care un curs trebuie să fie BIOM 7209 sau BIOM 7105. Sunt necesare apărare orală a tezei comisiei lor absolvent și un examen oral. NOTĂ: Studenții Alegând să scrie o teză ar trebui să se familiarizeze cu teza / Disertatie ghid de pregătire înainte de a începe să scrie. Opțiunea proiectului: Elevii vor fi necesare pentru a finaliza 33 de ore de credit, dintre care 24 de ore trebuie să fie 7000 de nivel sau cursul de lucru mai mare (sau la Universitatea din Tennessee echivalent). Toți elevii sunt obligați să ia 6 ore de credit în domeniul științelor vieții (BIOM 7004 și BIOM 7005), ore 6 credit în matematică și aplicațiile sale (BIOM 7101 și un alt curs selectat dintr-o listă de cursuri de matematică aprobată de programul comun), și 18 ore de credit de electives de inginerie, inclusiv BIOM 7209 și BIOM 7991. Sunt necesare apărare orală a proiectului către comisia lor de absolvent și un examen scris detaliat. C. Politica de retenție Elevii care au fost admiși la program cu condiția ca acestea să completă condiție prealabilă curs de muncă trebuie să facă progrese satisfăcătoare spre acest obiectiv în fiecare semestru de înscriere. Imposibilitatea de a face progrese satisfăcătoare poate duce la eliminarea din program. Toți elevii sunt obligați să mențină o medie punct de grad (AAP) de cel puțin 3,00. Imposibilitatea de a menține minim AAP este considerată cauză suficientă pentru a fi demis din program. In plus, un student a cărui GPA scade sub 3.0 nu este eligibil pentru un absolvent de stagiu. Elevii vor fi permise două (2) gradele de 2,00 sau mai puțin în cursurile luate la cele două universități. Elevii vor fi evaluate de către Programul de facultate mixt la sfârșitul semestrului în care clasa a treia de 2.00 sau mai mic este câștigat pentru o eventuală eliberare din program. Cariera Outlook Memphis este un lider în industria biomedicale, care utilizează aproape 57.000 de profesioniști din întreaga 1000 de unități. Zece la sută din totalul populației ocupate orașul nostru este dedicat domeniului BioMed (30% mai mare decât media națională). Perspectivele de angajare sunt excelente, iar potențialul de câștig va rămâne ridicat după cum este de așteptat, cererea pentru mai multe ingineri biomedicale la Spike, deoarece populația de baby boomers intră anii lor de aur. Inginerii biomedicale lucreaza de obicei in industriile, spitale, si in laboratoare de cercetare ale guvernului, academice și industriale instituții. S-ar putea lucra, de asemenea, pentru agențiile de reglementare guvernamentale. [-]

Master De Contabilitate (Macc)

Lipscomb University College of Business
Campus Cu normă întreagă August 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Acesta este un program de absolvent de afaceri Macc. College of Business de la Universitatea Lipscomb este dedicat studentilor se pregătesc pentru rolul lor în contabilitate prin combinarea academicieni riguroasă în cadrul unei abordări bazate pe credinţă. [+]

Acesta este un program de absolvent de afaceri Macc. College of Business de la Universitatea Lipscomb este dedicat studentilor se pregătesc pentru rolul lor în contabilitate prin combinarea academicieni riguroasă în cadrul unei abordări bazate pe credinţă.

Maestru de Descriere Curs Contabilitate

Macc 6003 guvernării corporative şi de control intern

De guvernanţă corporativă se referă la multitudinea de constrângerile proiectat pentru a face managerilor şi directorilor să acţioneze în interesul acţionarilor lor ". Subiectele acoperite includ alegerea de forma juridică de organizare, structura de proprietate, statutul companiei, părţile interesate şi responsabilitatea socială a întreprinderilor, procesul de proxy, consiliul de administraţie, CEO compensare, evaluarea performanţelor CEO, retenţie CEO, graniţele al firmei, şi de guvernare corporativă internaţională. subiecte suplimentare vor include perspectivele de proiectare şi evaluare a mediului de control, evaluarea riscurilor, activităţile de control, şi de monitorizare. O atenţie specială va fi acordată la mediu în rapidă schimbare care afectează management corporativ, deoarece aceştia continuă să răspundă la Sarbanes-Oxley. Macc 6753 financiară Declaratie de Analiza ... [-]


Maestru Profesionale De Administrare A Afacerilor (PMBA)

Lipscomb University College of Business
Campus Cu jumătate de normă 10 luni January 2017 Statele Unite ale Americii Nashville

Am proiectat PMBA noastre pentru profesioniștii care sunt în căutarea de a îmbogăți abilitățile de management general și să se pregătească pentru oportunități de avansare în carieră. [+]

Maestru profesională a Business Administration (PMBA)

Universitatea Lipscomb dezvaluie noul nostru program de MBA Professional care se bazează pe moștenirea noastră bogată de excelență academică și profesională integrată cu integritatea solicitat prin credința noastră creștină. Lipscomb lui Professional MBA (PMBA) este special conceput pentru a spori carierele de lucru de afaceri profesionisti, manageri si directori. Am proiectat PMBA noastre pentru profesioniștii care sunt în căutarea de a îmbogăți abilitățile de management general și să se pregătească pentru oportunități de avansare în carieră.

BOLD. Universitatea Lipscomb oferă un program de PMBA puteți finaliza în mai puțin de un an și să participe la cursuri pe 18 weekend-uri cu două luni de pe timpul programului dumneavoastră. Programul nostru de amestec ofera curs online de suplimente pentru a spori instruire sală de clasă astfel încât să puteți menține un echilibru în viața ta. Programul nostru PMBA este singurul program în această parte a Statelor Unite de a utiliza sistemul de performanță de vârf Polaris pentru a vă oferi dezvoltarea de bază competențe. Studentii nostri vor lucra cu un executive coach și de a primi feedback de 360 ​​de grade pentru a promova creșterea și dezvoltarea profesională. Programul nostru de asemenea, vă oferă modalități de a îmbunătăți perspectiva Global, prin participarea la o excursie internațional.... [-]