Programe de Masterat în Studii de afaceri

Compară 1813 Diplome de Masterat în Studii de afaceri

Studii de afaceri

Lumea de astăzi are nevoie de oameni cu abilităţi manageriale şi de conducere, care pot oferi organizarea alţi oameni şi resursele în mod eficient. V-aţi gândit vreodată posibilitatea de a lumii moderne care funcţionează pe cont propriu? Dacă aveţi, probabil, precum şi a ajuns ca o concluzie înţeleaptă, pe care lumea modernă ar fi destul de mult neajutorat excepţia cazului în care este întreţinut de către profesionişti, care au grade în Afaceri, Economie si Administrarea.

Complicaţie în continuare a societăţii, economie şi relaţii, împreună cu procesul de globalizare face imposibil să se evite asistenţă de manageri instruiţi special, administratorilor şi a profesioniştilor în Relaţii Publice, Comunicare Contabilitate, Finanţe, Health Care, comerţ internaţional, marketing şi multe altele subiecte care sunt legate de acest domeniu de studiu. Dacă sunteţi interesat în a continua educaţia voastră în domenii importante cum ar fi Management, Media, Administratie, Economie, Afaceri Internaţionale, Logistica, Real Estate, Customer Relationship, Impozitare, inovaţie şi aşa mai departe, ai ajuns la locul potrivit.

Deci, defilaţi în jos şi au o privire la diferitele programe pe care le oferim în domeniul de Afaceri, Economie şi Administrarea. Dacă un program specific capturile ochi, nu ezitaţi să faceţi clic pe "Citeste mai mult". Noi va vom ajuta să alegeţi între a diferitelor programe în Afaceri, Economie si Administrarea, precum şi în contactarea persoanei în cauză de la şcoală într-un singur click!

Citește Mai Mult

Maestru De Statistici De Afaceri

Hult International Business School
Campus Cu normă întreagă 1 an August 2017 Statele Unite ale Americii San Francisco

Pe măsură ce rolul de date de mare devine tot mai importantă, o de un an Hult Master of Business Statistică grad vă echipează cu capacitatea analitică și de afaceri pentru a traduce statistici și analiză a datelor în acțiune. [+]

Masterate în Studii de afaceri. Aflați cum puteți să traducă mari de date și analize în acțiune și se califică pentru un 3 ani de vize de lucru OPT în SUA Pe măsură ce rolul datelor mari devine tot mai importantă, o Un an Hult Master of Business Statistica grad vă echipează cu capacitatea analitică și de afaceri pentru a traduce statistici și analiză a datelor în acțiune. Locații Lansați Master of Business Statistica din San Francisco, apoi alege să ia electives la oricare alte două campusuri ca parte unic de rotatie Campus Global Hult lui. Master of Business Statistica dintr-o ochire Cine este acest program pentru? Pentru candidații care au absolvit recent de la universitate sau colegiu, precum și persoane cu până la trei ani de experiență de lucru care doresc să influențeze deciziile de afaceri și strategia prin valorificarea capacităților predictive de date și de analiză de business. rezidenți din afara SUA care primesc un Master of Business Statisticile vor beneficia, de asemenea, o perioadă de până la trei ani de OPT (Formare practică Opțional) în Statele Unite după studiile lor. OPT este în mod normal, de 12 luni, astfel încât gradul este deosebit de bine-potrivite pentru cei care spera sa experimenteze munca in Statele Unite, după gradul lor. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați. Ce veți învăța Companii precum Google, Facebook și Amazon au demonstrat profitabilitatea valorificarea puterii predictive a datelor de consum pe scară largă. În această nouă lume de supraîncărcare de informații, angajatorii caută în mod activ candidații care au capacitatea de a traduce date în soluții acționabile. Hult lui un an Maestru de Statistica Business grad vă va plasa la intersecția analizei statistice și a cunoștințelor de afaceri, astfel încât să puteți face contribuții semnificative, de impact. De ce Hult? La campusul din San Francisco Hult, veți învăța cum de a valorifica puterea de informații în apropierea unora dintre cele mai prestigioase nume profesionale din date mari. În termen de doar mile de campus veți găsi la sediul central din San Francisco, atât Google și Twitter, doi giganti care conduc transformarea a modului în care întreprinderile pârghie de date mari. minți strălucitoare vă va urmări, de asemenea, în sala de clasă. Hult profesor Olaf Groth, de exemplu, a lucrat pentru întreprinderile globale precum Vodafone și Boeing, înainte de a lansa propria sa de consultanta, iar el aduce această experiență în clasă strategie de predare la nivel mondial. Curriculum cursuri de bază formează coloana vertebrală a dvs. de Master de Statistică Business curriculum-ului. Tu le va studia pe parcursul modulelor A - C. Imersiune Master of Business Statistică Programul începe cu o imersiune de trei săptămâni. Imersiune este primul curs în toate programele noastre universitare de masterat și pune bazele pentru un an de succes. Este o combinație de învățare fundamentelor academice, munca în echipă, și crearea unui sentiment de comunitate între classmates.You va avea, de asemenea, posibilitatea de a te orienta spre viață la Hult și noul tău oraș acasă. Cursul imersiune vă pregătește să se dezvolte în profesioniștii din domeniul afacerilor bine rotunjite pe întreaga durată a programului și oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a aplica o abordare bazată pe competențe pentru dezvoltarea leadership-ului. Vei termina cursul cu o simulare Capstone pe care le introduce, probleme de afaceri la nivel înalt complexe integrate într-un format echipa adevarata-a-viață. Vei dezvolta si executa o strategie de creștere corporativă, gestionarea tuturor domeniilor funcționale ale unei afaceri. cursuri de bază Pentru primele trei module, cursurile de bază se va concentra pe fundamentele statisticii de afaceri și de analiză -taught dintr-o perspectivă globală. Veti adapta apoi finale două module pentru interesele individuale și obiectivele de carieră cu electives care poate alege să ia la oricare din șase campusuri noastre globale. Programarea calculatoarelor pentru afaceri Statistici I Modelarea statistică metodele de analiză predictivă Strategie și vizualizare a datelor Programarea calculatoarelor pentru afaceri Statistici II Optimizare Invatare mecanica Data Mining Applied Analytics de date Proiectul de analiză a datelor Storytelling prin intermediul datelor Inteligență de Afaceri Știință și etică a datelor Electives Ca parte a Master of Business Statistică, veți avea posibilitatea de a lua patru electives de alegere după ce ați finalizat cu succes toate cursurile de bază. Aceste opționale vă permit să adaptați conținutul programului la obiectivele personale si profesionale. Aplicație practică: Simulările & The Hult Business Challenge Aplicând teoria de afaceri în scenarii realiste este esențială pentru toate aspectele curriculum-ului Hult. Clasele sunt îmbogățite cu aplicații practice la fiecare oportunitate și abilități sunt puse la încercare cu ambele proiecte virtuale și lumea reală. Dezvoltarea carierei Navigarea o căutare internațională de locuri de muncă necesită o abordare individuală. La Hult, suntem experți în plasament internațional de student și de a lucra unul-la-unu cu tine la ambarcațiunile de o strategie de cariera adaptate. Carierei Fast Track Mai devreme de a începe căutarea de locuri de muncă, cu atât mai mare sansa ta de succes. Cariera Programul nostru Fast Track vă permite să aveți totul în loc, astfel încât să puteți începe să aplice pentru locuri de muncă imediat ce sosesc în campus. Înainte de a începe programul la Hult, veți avea acces la software-ul care vă oferă o revizuire line-by-line CV-ul, webinarii privind scrierea CV-ul, tendințele globale de angajare pe piață, precum și crearea unei strategii de căutare de locuri de muncă vizate. Așa că, atunci când ajunge în campus vă puteți concentra asupra studiilor tale, oportunități de colaborare în rețea și pentru a începe căutarea de locuri de muncă imediat. Line-by-line CV-ul comentarii Webinare privind tendințele globale ocuparea forței de muncă, personalizarea căutarea de locuri de muncă, și cum să obțineți CV-ul la un standard competitiv la nivel mondial Sesiuni interactive cu experti Advisors Cariere Sprijin personalizat Noi lucrăm unu-la-unu cu tine la ambarcațiunile de o strategie de carieră adaptată și vă va oferi instrumentele necesare pentru a le executa. Coaching Pe tot parcursul programului, vei participa la workshop-uri și sesiuni de coaching pentru a vă dota cu cunoștințe esențiale și abilități în domenii cum ar fi optimizarea LinkedIn, branding personal, negocieri, pregătirea interviu și strategia de căutare de locuri de muncă. Sfat Vei primi o Cariere cu caracter personal Advisor, care va lucra cu tine unul-la-unu pentru a vă ajuta să vă poziționați pentru a intra în locația dvs. țintă și industrie. Ei te pot consilia cu privire la orice, de la vize pentru cererile de locuri de muncă și căi de carieră pe termen lung. De asemenea, aveți posibilitatea de a avea un mentor absolventi. Evenimente Există un program încărcat de evenimente de carieră, care aduc companiile in campus sa prezinte, de rețea, și recruteaza, precum si absolventi mixere, invitați experți și carieră evenimente open house. Dupa absolvire Dezvoltarea cariera ta nu se oprește atunci când absolvent și nici nu suport Hult lui. În mod constant rămâne conectat rețea de absolventii dvs. este una dintre cele mai mari dvs. active. Hult Connect este un portal online care vă permite să conectați cu 16.000 de absolventi Hult care lucreaza in fiecare industrie majore în fiecare colț al lumii. Vei avea acces la consiliul nostru de locuri de muncă la nivel mondial, astfel încât să puteți continua să profite de relația noastră cu angajatorii de top din lume care caută talente. Alumni Mentorship Programul Hult vă oferă o oportunitate de a fi o parte a coaching urmatoarea generatie de lideri care ies din Hult. Hult Connect, portalul on-line pentru 16,000+ rețeaua absolvenților Absolventii programului Mentorship bord de locuri de muncă la nivel mondial și de evenimente de networking educația pe tot parcursul vieții Schimbare nu se oprește niciodată, astfel încât procesul de învățare de afaceri nu ar trebui să fie. Împuternicim să fiți la curent cu tendințele emergente de a lua o gratuit elective în fiecare an, pentru tot restul vieții tale. Una electivă un an, pe noi. Cele mai multe cariere de zeci de ani se întind și abilitățile critice pot schimba pe măsură ce progresul în vechime. Ritmul rapid al schimbărilor înseamnă, de asemenea, în viitor cunoștințe critice de afaceri ar fi fost pur și simplu imposibil să învețe în timpul programului. Înainte de 2004 nu a existat nici un Facebook sau YouTube; nici iPhone, nici Airbnb a existat înainte de 2007; și totuși înțelegerea impactului acestor inovații este critică pentru succesul de afaceri de azi. La Hult, puteți reîmprospăta un skillset sau pentru a obține până la viteza într-o nouă tendință de afaceri prin înscrierea într-un singur electivă de un an, la oricare dintre campusuri noastre globale. E o mică taxă de înregistrare, dar cursul este altfel în mod gratuit. Opțiunile de educație executiv pentru viață. În loc de a studia o elective, în fiecare an, absolventii Hult se pot înscrie într-o gamă de conducere de vară Executive Programe de educație la campusul nostru istoric Ashridge Estate în Berkhamsted, Cursuri Marea Britanie dispun de o serie de programe de conducere și de dezvoltare, și sunt predate de către experți cu funcții practice, teoretice , și experiența comercială. E o mică taxă de înregistrare, dar cursuri costa altfel de peste 10.000 $, astfel economii a lungul timpului pentru absolventii Hult sunt semnificative. Admitere & taxe Hult are o abordare holistică pentru examinarea cererii dumneavoastră. În plus față de realizarea academice, căutăm conștientizarea culturală, potențialul de conducere, precum și o unitate pentru a reuși. [-]

Cu Dublă & Master MA în Finanțe și Investiții

InterActive
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 18 luni August 2017 Regatul Unit Marea Britanie (UK) Online + 1 mai mult

Spori cariera în finanțe, bancare sau de investiții industriile cu dublă on-line Master & MA în Finanțe și Investiții de la Universitatea telematic International UNINETTUNO în parteneriat cu Geneva Business School, livrat 100% on-line prin platforma educațională de vârf în industrie a lui Interactivă. [+]

Acest grad dublă online MSC & MA în finanțe & Investment va spori cariera ta în industria de finanțare, bancare sau de investiții. Câștiga gradul dvs. dublu în 18 luni. Dual Gradul este acordat de UNINETTUNO și Geneva Business School. Cerințe de curs Pentru a fi luate în considerare pentru programul următor trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: Diplomă de licență (2: 2 minim) sau echivalent În cazul în care engleza nu este prima limbă, iar studentul nu a finalizat gradul lor de licență în limba engleză, este necesară următoarea dovada de competență în limba engleză: TOEFL, scor-IBT de 78 sau TOEFL PBT scor de 547; sau IELTS scor banda de ansamblu a 6 sau mai mare; sau Michigan Test de echivalate scor de 80 sau mai bine. Lista documentelor necesare privind înregistrarea: Formularul de cerere completat Declarație de goluri Copii autentice ale calificărilor dumneavoastră, certificate și transcrieri complete pentru toți anii de studii o copie a pașaportului Un exemplar în limba engleză a CV / CV-ul Dovada de competență engleză Un motto personal tastat care răspunde la întrebările de mai jos. Declarații completate trebuie etichetate cu numele studentului, program academic, precum și datele lor de contact, și să fie depuse prin poștă, e-mail sau fax. Fiecare întrebare trebuie să se răspundă într-un minimum de 300 de cuvinte (1 pagină): De ce aleg să urmeze un program de absolvent în acest moment în cariera ta, și ceea ce speri să realizeze prin acest lucru? Ce forte te simti un candidat puternic pentru programul de absolvent face? Descrieți un trecut sau prezent experiența personală / profesională care credeți că a influențat pozitiv potențialul de a reuși într-un program de absolvent. [-]

Maestru On-line De Administrare A Investițiilor și Analiza Financiară

Creighton University Online
Online Cu jumătate de normă September 2017 Statele Unite ale Americii Omaha

Investirea este una dintre cele mai complexe, competitive, și plină de satisfacții zone în domeniul financiar. Master Of Investment Management și Analiză Financiară (MIMFA) Creighton oferă pregătire intensă și avansată în a investi. [+]

Masterate în Studii de afaceri. Investirea este una dintre cele mai complexe, competitive, și plină de satisfacții zone în domeniul financiar. Master Of Investment Management și Analiză Financiară (MIMFA) Creighton oferă pregătire intensă și avansată în a investi. Cu un curriculum conceput în jurul valorii de toate cele trei niveluri ale examenelor Chartered Financial Analyst® (CFA ®) și predate exclusiv de către membri ai facultăților care au trecut, acest maestru on-line oferă training riguros care poate face diferența între ședere în cazul în care vă aflați și de realizarea ta ambițiile de carieră. Chiar dacă nu intenționați să urmeze charter dvs. de CFA imediat, vei absolvi în continuare, cu o diplomă de master valoros și investiția în profunzime și de know-how-ul financiar necesar profesioniștilor de investiții încredere. Bazat pe cursuri lumea reală În loc de a se concentra exclusiv pe teorie, Master on-line de administrare a investițiilor și analiza financiară oferă o vedere orientată către practicant de finanțe și de investiții. Este adaptat în fiecare cursuri an pentru a reflecta lumea în schimbare rapidă a finanțelor și a investițiilor. Domeniile de studiu includ: - investițiile internaționale de comerț și alternative - proceduri contabile financiare și a implicațiilor acestora - Metode de risc de valori mobiliare și de a reveni - analiza etică și standarde profesionale [-]

MSc în Contabilitate și Finanțe Internaționale

University of Liverpool Online Programmes
Online Cu normă întreagă 3 - 4 semestre Înscriere Deschisă Regatul Unit Liverpool

Spori perspectivele de carieră cu un Master complet on-line în Internaționale de Contabilitate și Finanțe, care este proiectat pentru a vă oferi o înțelegere în profunzime a lumii de contabilitate și finanțe internaționale. Programul va ajuta să dobândească [+]

Spori perspectivele de carieră cu un Master complet on-line în Internaționale de Contabilitate și Finanțe, care este proiectat pentru a vă oferi o înțelegere în profunzime a lumii de contabilitate și finanțe internaționale. Programul va ajuta să dobândească competențe strategice și tactice de contabilitate și de management necesare pentru a măsura performanța și pentru a asigura că obiectivele financiare sunt respectate. Amplasat în cadrul unei organizații la nivel mondial, on-line Master își propune să vă dezvolta ca un factor de decizie informat, care înțelege dinamica piețelor emergente și poate evalua contabilitatea se apropie cel mai potrivit pentru a poziționa o organizație globală de succes pe termen lung. Toate MSc on-line în programe internaționale de contabilitate și finanțe sunt acoperite de la Universitatea din Liverpool Management School este AACSB acreditare. Cerințe de intrare - MSc Online în Internaționale de Contabilitate și Finanțe Master noastra on-line în Internaționale de Contabilitate și Finanțe se adresează profesioniștilor care lucrează care doresc să continue cariera lor în corporate finance. Ambele studii și experiență de muncă sunt luate în considerare atunci când se aplică la Universitatea. În general, veți fi de așteptat să aibă o diplomă de licență de la o universitate sau colegiu acreditate sau o diplomă de la o instituție recunoscută comparabile și / sau echivalent cu un grad onoruri britanic. Solicitanții care nu îndeplinesc în mod direct cerințele educaționale vor fi evaluate pe o bază individuală, luând în considerare profesională și calificările profesionale și experiența de lucru relevante. Limba engleză de competență În cazul în care engleza nu este limba ta maternă, va trebui să demonstreze competență în limba engleză comparabil cu IELTS 6.5, TEEP 6.5, TOEFL 600, sau GCSE C. [-]

GGSB De Master în Afaceri Internaționale (MIB)

GISMA Business School
Campus Cu normă întreagă 24 luni January 2017 Germania Berlin

MIB (Master in International Business) a fost proiectat de Grenoble Graduate School of Business (GGSB) și este livrat în limba engleză, în inima de la Berlin, Germania. Acest program foarte clasate se concentrează pe relevante și la abilitățile de management actualizate de bază și trebuie remarcat faptul că învățarea în cadrul companiilor joacă un rol esențial în acest grad de master. [+]

Masterate în Studii de afaceri. MIB (Master in International Business) a fost proiectat de Grenoble Graduate School of Business (GGSB) și este livrat în limba engleză, în inima de la Berlin, Germania. Acest program foarte clasate se concentrează pe relevante și la abilitățile de management actualizate de bază și trebuie remarcat faptul că învățarea în cadrul companiilor joacă un rol esențial în acest grad de master. MIB a fost clasat pe locul 20 la nivel mondial în 2015 Financial Times de master în Managementul clasamentul. Cerințe de curs Diplomă de licență puternic la o universitate recunoscută competență engleză: TOEFL - IBT: 94 (minimum 22 în fiecare bandă), computer bazat: 240, pe suport de hârtie: 587 IELTS - 6.5 (minim de 6.0 în toate domeniile) * Cambridge Proficiency Examen: A, B, C Pearson Test de limba engleza (PTE) - minimum 63 [-]

Master în Managementul Antreprenorial La Nivel Mondial

University of San Francisco - School of Management
Campus Cu normă întreagă 1 an August 2017 Spania Barcelona

Master în Global Antreprenoriale Management (MGEM) de la Universitatea din San Francisco vă va duce la Barcelona, ​​Taipei, și San Francisco, dezvaluind practicile de afaceri de succes, creative, inovatoare și prin prisma cultural de trei orașe vibrante. [+]

O Master în Global Antreprenoriale Management (MGEM) La Universitatea din San Francisco vă va duce la Barcelona, ​​Taipei, și San Francisco, dezvaluind practicile de afaceri de succes, creative, inovatoare și prin prisma cultural de trei orașe vibrante. Programul MGEM combină expunerea directă la firmele multinaționale antreprenoriale cu un grup internațional de studenți pentru a vă oferi cu abilități de afaceri la nivel mondial de succes. - Petrece patru luni fiecare oraș participant și absolvent într-un an - oferite la San Francisco Downtown Campus USF lui, în colaborare cu Institut Quimic de Sarria (Barcelona) și Jen Universitatea Fu Catolică (Taipei) - Toate cursurile sunt predate în limba engleză - diplomă de licență trebuie să i se confere în ultimii trei ani Cerințe de intrare - Transcriere oficială (e) - Încarcă copii de transcrieri din fiecare universitate sau colegiu acreditate au participat la aplicația on-line. Dacă admise la programul, instrucțiuni pentru trimiterea oficial, vor fi furnizate transcrieri sigilate. - Reluare - Trimite un CV curent care demonstrează o experiență relevantă de muncă. - Scrisori de recomandare - sunt necesare două scrisori de recomandare. Cel puțin o recomandare ar trebui să vină de la un profesor de colegiu care este bine familiarizat cu capacitate academică a solicitantului. În cazul în care va recomandat trebuie să depună o scrisoare de hârtie prin e-mail, vă rugăm să solicitați care va recomandat dumneavoastră să completați acest formular pentru a include cu / scrisoarea ei. - Declarația de Scop sau eseuri - este necesar un 500-1000 cuvânt eseu despre tine, trecutul tău, și dumneavoastră pe termen scurt și lung, obiectivele profesionale. Vă rugăm să asigurați-vă că pentru a aborda de ce ați decis să urmeze acest grad de la Universitatea din San Francisco. Ați putea dori, de asemenea, să includă informații despre familia ta și interesele personale. - Interviu - Universitatea din San Francisco, Scoala de interviuri de management sunt de numai invitație. Ca atare ar trebui să fie selectate, la interviu, o invitație va fi trimis la contul de e-mail asociată cu cererea dumneavoastră on-line și să includă toate detaliile necesare. - English Proficiency - Toți candidații sunt obligați să demonstreze competență în limba engleză, prin prezentarea unui scor Academic TOEFL, IELTS sau PTE. Orice solicitant care a absolvit doi sau mai mulți ani de un program de grad la o instituție de învățământ superior din Statele Unite, sau oricare dintre țările scutite (sa ne contactati pentru mai multe informatii), se renunță la această cerință. Pentru candidații din orice sud-american, european și / sau african țară, vă rugăm să se aplice la Institut Quimic de Sarria (IQS). Pentru candidații din orice asiatic sau Oceanic țară, vă rugăm să se aplice la Fu Jen Catholic University (FJU). [-]

Master în Managementul Resurselor Umane

EAE Business School
Campus Cu normă întreagă October 2016 Spania Madrid

Companii și organizații sunt mai conștienți ca niciodată că unul dintre activele lor cheie cand vine vorba de picioare afară din concurs este echipa lor de oameni și, ca atare, gestionarea și supravegherea departamentul de resurse umane. [+]

Masterate în Studii de afaceri. Companii și organizații sunt mai conștienți ca niciodată că unul dintre activele lor cheie cand vine vorba de picioare afară din concurs este echipa lor de oameni și, ca atare, gestionarea și supravegherea departamentul de resurse umane. Oamenii unei companii sunt forța motrice din spatele proiectarea, implementarea și gestionarea proiectului de afaceri. Ca atare, este crucial ca societatile sunt tot mai orientate spre angajații lor. Prin urmare, Resurse Umane Managerii trebuie să fie profesioniști, care sunt echipate pentru a conduce un departament care se conectează și funcționează cu toate activitățile de afaceri ale companiei și, în același timp, să poată să se adapteze la schimbările din mediul. Departamentul este în centrul strategiei companiei și forța motrice din spatele generând un avantaj competitiv clar. Rolul resurselor umane trebuie să fie chiar în centrul strategiei companiei si managementul acesteia, Ca acesta este un factor-cheie în stabilirea compania afară de rivalii săi. Master în Managementul Resurselor Umane este conceput pentru a dota profesioniștilor de resurse umane la răspunde la nevoile și provocările pieței din perspectiva managementului de oameni. Profesioniști care îmbrățișează schimbarea ca cel mai eficient mod de a genera avantaje competitive, care pot valorifica pe noile tehnologii, care au o înțelegere solidă a noilor generații de profesioniști care unesc pe piața muncii, care înțeleg pe deplin importanța muncii / echilibrul vieții și etice efectua, și care se angajează în curs de dezvoltare, atragerea și reținerea talentelor ca cel mai bun mod de a asigura succesul în noua ecosistem de afaceri. Motive pentru Master în Managementul Resurselor Umane - EAE: EAE Business School, premiat la 2015 HR Excellence Awards datorită Masterat în resurse umane, în categoria "resurse umane Assistant Industrie în Spania" Acesta este al treilea cel mai bun program de HR împărtășite în Spania în conformitate cu noua ediție a 2014 clasamentul mondial. AEDRH și AEDIPE - EAE este membru fondator al AEDRH (Asociatia Spaniola de Resurse Umane Director) și membru al AEDIPE (catalană Asociația Managementul Resurselor Umane). Datorită acestor acorduri, participanții privind programul pot profita de activitățile și beneficiile oferite de cele două asociații tot parcursul. Aceasta include un program de dezvoltare a competențelor, seminarii pe aplicarea practică a Personnel Management și crearea unui plan de resurse umane: Acesta este programul cel mai complet și practic, actualizat anual. Experiența EAE trăiesc. Obiectivele EAE Business School este de a se asigura că procesul de învățare este îmbogățirea posibil și are loc atât în ​​interiorul și în afara sălii de clasă. În 2014 am organizat peste 150 de evenimente actualizare, crearea de rețele și de recrutare pentru studenții noștri. Obiective Master în Managementul Resurselor Umane este proiectat pentru a îndeplini următoarele obiective: 1.OAMENI MANAGEMENT: Dezvoltarea competențelor executive și competențele necesare pentru administrație personal de a conduce și conduce mai departe schimbările necesare în cadrul unei organizații. 2.Global Management: Învățarea, înțelegerea și dezvoltarea importanța managementului resurselor umane în cadrul strategiei de ansamblu a companiei. 3.ORGANIZARE, EXECUTIE SI SUPRAVEGHERE: Obținerea înțelegere mai profundă a instrumentele și procedurile necesare pentru a îndeplini sarcinile implicate în planificarea, organizarea, executarea și monitorizarea resurselor umane într-o companie. 4.Resurselor umane în era digitală: Valorificarea oportunităților oferite de tehnologia pentru dezvoltarea talentelor, de retenție și de achiziție, prin utilizarea de instrumente și resurse legate de comunicare digitale. 5.Consultanță strategică: Dezvoltarea rolului resurselor umane, atât din punctul de vedere al unui departament de personal și perspectiva resurselor umane Consulting. 6.PLANIFICARE: Stabilirea bazele strategice care permit schimbări viitoare în domeniul resurselor umane să fie planificate și anticipate, în conformitate cu obiectivele companiei. Vrei să studieze în EAE? Obiectivul principal al procesului de admitere este de a asigura caracterul adecvat al candidaților pentru programul, uitandu-se la experiența profesională și CV-ul lor academice. Scopul nostru este pentru toți participanții pentru a face din plin de experienta oferim printr-un context în care ei pot dezvolta o relație pe termen lung cu colegii de clasă, profesori si absolventi. În scopul de a începe procesul de admitere, este necesar să se completeze formularul de, astfel încât Comitetul Academic EAE pot lua în considerare aplicarea lor. În cazul în care decizia emisă de către Comitetul Academic pentru programul solicitat este pozitiv, candidatul poate finaliza înregistrarea lui sau ei pentru acest program. Diplomă dublă Elevii care trec cu succes cursul va obține de Master of Resurselor Umane grad de administrație de la EAE Business School. În plus, studenții care îndeplinesc cerințele academice stabilite va obține diploma de master Universitario en Recursos Humanos y Relaciones Laborales de la Universidad Rey Juan Carlos (dacă studiază în Madrid). În scopul de a obține gradul de la universități partenere, este necesar să se fufil cerințele stabilite de instituții. [-]

MA în Design și Dezvoltare De Produs

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online Cu normă întreagă 12 luni November 2016 Spania Barcelona

Faceți cunoștință cu instrumentele necesare pentru generarea unui produs de la primul contact cu societatea, prin diferite stadii de dezvoltare. [+]

Cum ar trebui să un obiect? Gândiți-vă cum trebuie să aibă, de exemplu, un scaun, fără să fi evaluat înainte de orice, care afecteaza scaunul noastră viitoare în sine, sau în esență, ideea de "gimmick" pentru a sprijini fese; nu numai ar dori să înceapă carul înaintea boilor, ne-ar risca că ar fi inutil. -Ar întâlni apoi "gimmick" nostru obiectivul dvs.? În mod evident, un obiect trebuie să fie frumos pentru a genera atracție pentru potentialul consumator; dar ce valoare ar genera un scaun mai frumoasă, dacă inconfortabil, nu se potrivesc bine cu tabelul, Marte pe trotuar când mă mișc, nu se potrivește bugetului companiei, ... Lipsit de valoare. Ori de câte ori nu precizează în mod clar informare am avut de a face un scaun incomod; de exemplu, pentru un vizitator care nu se simt în largul și se lasă repede. În acest maestru propune înțeleg cum nu obiectivul, ci ca o consecinta. Când toți factorii să ia în considerare (de afaceri, sociale, publicul țintă, gradul de utilizare, functionalitatea, ...) sunt determinate și analizate de către student, forma va înceta să mai fie oarecum arbitrară. Programul oferă instrumentele necesare pentru generarea unui produs de la primul contact cu societatea, prin diferite stadii de dezvoltare. Scopuri Principalele obiective ale acestui program sunt: Pentru a oferi cunoștințele și aptitudinile pentru a crea noi obiecte. Formarea abilitatea de a crea produse creative, în mod oficial și conceptual inovatoare. Aflați pentru a face și justifica deciziile care afectează rezultatul. Elaboreze metodologii proprii în timpul procesului de proiectare. Selectarea metodologiei optime pentru fiecare proces. Materiale și procesul de producție adecvat selectarea pentru produsul proiectat. Anticiparea și de a rezolva probleme de producție. Stăpânirea limbajul tehnic de materiale, procese și legături. 3d genera volume fizice agile care servesc pentru a face modificările necesare în cadrul proiectului în conformitate cu analizele de piese. Folosind instrumente de modelare digitale de comunicare idei și proiecte și tehnici de luare a deciziilor. Gestiona fazele unui proiect. Calculați-vă taxele și bugetele. Negocia acorduri de confidențialitate și colaborare cu firme. Să înțeleagă și să definească un briefing. Destinatari Absolvenții în Design Absolvenții în comunicare și publicitate Absolvenți de Arte Plastice Absolvenții în Jurnalism Absolvenții în Publicitate și Relații Publice Absolvenții în comunicare audiovizuală Profesioniști: În cazul în care studentul se dovedește de învățământ superior înainte de un proces de acreditare de studii superioare, Comitetul Academic va evalua CV-ul candidatului și de portofoliu și a completat curriculum-ului, care trebuie să își mențină o echivalență rezonabilă cu grad de studii existente aceeași zonă. Grad Oamenii care trec evaluarea programului se va obține Diplomă dublă: Curs la ESdesign - calitate superioară, Barcelona Curs la Universitatea Internațională din Valencia, care îi creditat ca profesioniști în specialitatea studiată School. Perspectivele de carieră Elevii care iau acest Master se poate dezvolta o carieră în următoarele domenii: Studiouri de design grafic Departamentele DTP în reviste și publicarea Departamentele creative ale agentiilor de publicitate Profesioniști free-lance, antreprenori, start-up-, companie de pornire ...   Facultate Profesorii specializați în fiecare din domeniile tematice ale programului, prin studiu de caz și realizarea de proiecte concrete, elevii obține o pregătire multidisciplinară, dar absolut legate. Ne-am angajat să o facultate internaționale care aduce puncte de vedere diferite cu privire la lumea de comunicare, fiecare din punctul lor de vedere profesional. Prin urmare, avem profesioniști care stăpânesc complexitatea procesului dintr-o perspectivă globală, cu fundamentele puternice în campaniile globale din canale multiple / comunicare media. Program / conținut MA în Masterat în design grafic și proiecte editoriale sunt structurate pe următoarele domenii care sunt integrate într-un eco-proiect dezvoltat de-a lungul cursului: Istoria design editorial (4 ECTS) Studiul evoluția procesului editorial, proiectarea și piața, prin utilizarea de tipografie în reviste, cărți și publicații electronice. Proiectul conținutul editorial (6 ECTS) Analiza caracteristicilor proiectului editorial din parametrii stabiliți ca bază pentru publicarea informațiilor și / sau conținutul prestabilit (reviste, ziare, etc.). Dimensionarea structurilor, fonturi, editare, ritm. Este versatilitatea de valoarea de proces va face citirea și înțelegerea informațiilor publicate. Proiect de design și publicare I (5 ECTS) După definirea conținutului proiectului de publicare, acesta devine îngustă fiecare dintre deciziile care trebuie luate pentru a crea o lucrare coerentă în găsirea de soluții grafice. Alegerea de formate, tipografie, grila, fotografie, ilustrație, etc. Instrumente - InDesign (5 ECTS) InDesign ca nava amiral a software-ului de editare; programul cel mai puternic, cuprinzătoare și dedicat folosite pentru a proiecta. Nu numai ca este un software aspect pagina machiaj: este un instrument pentru a face viața mai ușoară designeri. Ilustrare Art Direction, fotografie și infografice (5 ECTS) Un aspect important este editorial uneori greșit în botezarea Art Direction. Știind ce să spun și cum să spun este fundamentală pentru societatea în care trăim și știu cum să facă în mediul de publicare este o necesitate, nu mai mult. Prin urmare, ne vom concentra conținutul acestui modul în alegerea corectă a tuturor acelor elemente care însoțesc elementele strict grafice noi de design. Vom lucra ca un atelier de lucru în aceste trei domenii, asa ca am ajunge gestionarea și controlul tendințele care marchează trecerea timpului în aceste discipline. Proiectarea și publicarea proiectului II (5 ECTS) După definirea conținutului proiectului de publicare, acesta devine îngustă fiecare dintre deciziile care trebuie luate pentru a crea o lucrare coerentă în găsirea de soluții grafice. Alegerea de formate, tipografie, grila, fotografie, ilustrație, etc. Instrumente - InDesign (5 ECTS) InDesign ca nava amiral a software-ului de editare; programul cel mai puternic, cuprinzătoare și dedicat folosite pentru a proiecta. Nu numai ca este un software aspect pagina machiaj: este un instrument pentru a face viața mai ușoară designeri. Publishing (5 ECTS) Astăzi publicarea a suferit numeroase modificări datorită evoluției tehnologiei. Dar, în esență, filosofia este același. Acest modul probleme legate de imprimarea pe reproducerea și tipărirea de produs grafic, care susține și caracteristicile fiecare poate spune, ce culori și cerneluri care le folosim, etc., și, de asemenea a se vedea cum să efectueze vor fi abordate Calculul cât mai exact posibil de buget; instrumente și metode de optimizare a costurilor, reguli de bază pentru a ajunge la buna înțelegere cu clienții și furnizorii noștri. Proiectul publicarea digitală I (5 ECTS) Vorbind de proiecte de publicare, nu putem ignora importanța noilor media digitale în utilizarea și consumul de același proiect. Ne ajuta pe elevi să se gândească la aceste noi media, în cazul în care receptorul se decide ce fel de informații pe care doriți și când doriți. Proiectantul trebuie să anticipeze noi forme de produs editorial adaptate la noile media digitale; este alegerea dreptul de font, culoare, imagine, structura, etc., pe lângă cunoașterea limitele de extindere, consultare și cercetare a conținutului, obtinerea o uzabilitate utilizator inovatoare, intuitivă și atractiv. Acesta va aborda cartea digitală în diferitele sale tipuri. Carte lectură (ficțiune, științifice și referențiale), obiect de carte (bucata de comunicare). Producția de carte - Print vs Ebook. Publicații electronice digitale pentru iPad și Android comprimate. Proiectul publicarea digitală II (5 ECTS) Vorbind de proiecte de publicare, nu putem ignora importanța noilor media digitale în utilizarea și consumul de același proiect. Ne ajuta pe elevi să se gândească la aceste noi media, în cazul în care receptorul se decide ce fel de informații pe care doriți și când doriți. Proiectantul trebuie să anticipeze noi forme de produs editorial adaptate la noile media digitale; este alegerea dreptul de font, culoare, imagine, structura, etc., pe lângă cunoașterea limitele de extindere, consultare și cercetare a conținutului, obtinerea o uzabilitate utilizator inovatoare, intuitivă și atractiv. Acesta va aborda cartea digitală în diferitele sale tipuri. Carte lectură (ficțiune, științifice și referențiale), obiect de carte (bucata de comunicare). Producția de carte - Print vs Ebook. Publicații electronice digitale pentru iPad și Android comprimate. Proiectul final al Master (10 ECTS) Pe lângă depășirea creditele modulelor de mai sus, toți studenții ar trebui să dezvolte un Master proiect cuprinzător, constând dintr-un proiect personal de design editorial din conținutul predat la curs.   Unități de învățare și atelier Scris, caligrafie, litere și tipografie (2 ECTS) Localizați în momentul istoric al apariției scris și alfabetul, prin scris manual și tipografică, tipografie plumb tipografic și diferite tipuri. Vom discuta relația dintre scriere, caligrafie, litere și tipografie. Vom practica sesiuni Litere și aspira scrisoarea cu diferite instrumente. Design tipografic (4 ECTS) Introducere în analiza și proiectarea a scrisorii. Se va lucra la crearea de caractere alfabetice din perspective diferite, având în vedere aplicarea lor finală în mediul de design grafic. Design tipografic (4 ECTS) Productie de tipografie digitală. [-]

Masterat Online - Marketing și Vânzări

Instituto Europeo de Posgrado
Online Cu jumătate de normă 14 luni September 2017 Spania Alcobendas

Master în Marketing și Vânzări vă permite ca un specialist în acest domeniu de afaceri, permițându-vă să ocupe funcții de răspundere managerială [+]

Masterat online - Marketing și Vânzări

Master în Marketing și Vânzări vă permite ca un specialist în acest domeniu de afaceri, permițându-vă să ocupe funcții de răspundere managerială.

Care sunt obiectivele programului?

Obiectivul de Master în Marketing și Vânzări este de a instrui managerii de specialitate capabili să răspundă astăzi piață în schimbare, anticiparea nevoilor lor și găsirea oportunităților prin dobândirea de cunoștințe și abilități și de marketing de obicei comerciale.

De ce noi?

Metodologia de învățare se bazează pe "metoda de caz", clasele de video, sesiuni virtuale și exerciții interactive. Studentul are un program săptămânal de lucru și personal urmeze un tutore. Facultatea este format din profesionisti in afaceri.... [-]


Master în Domeniul Bancar, Piețele Financiare și De Gestionare A Activelor

OBS Business School
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 12 luni May 2017 Spania Barcelona + 1 mai mult

Master în domeniul bancar, piețele financiare și Asset Management OBS vă permite pentru a obține diverse certificări pentru profesional EFPA consultanță financiară (Asociația Europeană Planificare Financiară) de certificare și instruire vă oferă Vision International, de a progresa cu succes în cariera ta în sectorul financiar, permițându-vă ... [+]

Master în domeniul bancar, piețele financiare și Wealth Management Master în domeniul bancar, piețele financiare și Asset Management are drept scop de a instrui profesioniștii din cadrul serviciilor de consultanță financiară și de avere, cu competență, competențe și abilități să își dezvolte activitățile în mediul global, diverse și multidisciplinare. În ultimii ani, de gestionare a activelor este unul dintre domeniile economice care a suferit o transformare majoră bazat fundamental pe trei piloni: banci, cu o creștere mare în aprovizionare și varietate de produse financiare în care ne-am investi, piețele financiare ce mai complexe, cu o relație strânsă cu știri geopolitică și viteza la care evenimentele se desfășoară și, în final, oamenii cu cultură financiară mai mare, care favorizează o participare mai activă și directă în managementul patrimoniul lor. Ne confruntăm cu un nivel mai ridicat de complexitate și nevoia de profesioniști cu înaltă specializare. Master în domeniul bancar, piețele financiare și Asset Management OBS vă permite pentru a obține diverse certificări pentru profesional EFPA consultanță financiară (Asociația Europeană Planificare Financiară) de certificare și instruire vă oferă Vision International, de a progresa cu succes în cariera ta în sectorul financiar, permițându-vă pe larg în sectorul bancar și în managementul portofoliilor și a activelor, precum și serviciile respective conexe. Oportunități de carieră Unele dintre opțiunile de carieră, puteți alege, printre altele, sunt: De gestionare a fondurilor Buticuri de consultanță financiară Wealth Management Private Banking Fondurile de hedging EAFI Autoritățile de reglementare Asset Management Birouri de familie Business Banking Obiectivele Master în domeniul bancar, piețele financiare și Wealth Management Ce obiective sunt mergi la a lua? Determină particularitățile diferitelor piețelor financiare la nivel mondial, în funcție de tipul lor (cu venit fix, acțiuni și valute). Analiza personalizate de clienți potențiali și parametrii să ia în considerare, de a recomanda o anumită investiție. Cunoașterea factorilor macroeconomici și a mediului geopolitic internațional, care influențează piețele financiare și influența definirea strategiei de investiții. Identifice caracteristicile principale, avantaje și dezavantaje ale diferitelor alternative de investiții. Studiu de psihologie investitor de a înțelege și de a evalua motivațiile personale și familiale care influențează deciziile lor de investiții. Ia un al doilea acreditat de scoala de afaceri cele mai reputate în Spania, EAE Business School, ca locul Merco (2014) și calificarea garantat pentru un majore universităților publice din Spania, Universitatea din Barcelona (UB), cu mai mult de 560 ani de istorie. Curriculum de Master în piețele financiare și bancare Programul durează 12 luni și poate fi pornit în mai sau noiembrie în fiecare lună an. Aceasta cuprinde un total de 10 module, împărțite în 3 blocuri, și un proiect final in curs de dezvoltare de-a lungul Maestru. De asemenea, mai multe activități de instruire, cum ar fi ateliere de lucru suplimentare, seminarii, ateliere, simulari, care completează conținutul academic cu situații practice reale dezvolta. Cerinte Master în piețele financiare și bancare Scopul fundamental al procesului nostru de admitere este de a asigura caracterul adecvat al candidaților. Toți participanții trebuie să obțineți cele mai multe din această experiență de învățare, prin intermediul unui context în care este posibil să se dezvolte o relație pe termen lung cu colegii de clasă, profesori si absolventi. Acestea sunt etape ale procesului de admitere: 1. Cerințe preliminare pentru admitere în luna februarie. Admiterea 3. Interviu personal 4. Scrisoare de intenție în luna mai. 6 Evaluare Admitere Comitetul. Înmatriculare Gradul de Master în piețele financiare și bancare Oamenii care trec de evaluare a programului și îndeplinesc cerințele academice stabilite de UB, se va acorda UB (Universitatea din Barcelona). În plus, toate persoanele care trec de evaluare vor primi gradul de EAE Business School. Pentru a obține gradul de UB este necesar de a avea studii superioare (Inginerie Gradul sau Diploma). Imposibilitatea de a avea o diplomă universitară, a trecut odată cu diferite evaluări, se obține o diplomă de prelungire universitare din UB. Masterat ajutor financiar în sectorul bancar, piețele financiare și Wealth Management OBS ofera candidatilor programului de burse pentru promovarea educației continue pentru profesioniști, antreprenori și manageri. Pentru a aplica pentru una din aceste subventii, care finanțează o parte din program, candidații trebuie să fie admise la program și să îndeplinească cerințele specificate. Comitetul Admitere și Bursa va evalua caracterul adecvat al profilului și cariera candidaților, motivele invocate în scrisoarea de aplicare burse de studiu si recomandari profesionale și academice ale candidatului. [-]

Diplomă De Master în Administrarea Afacerilor Si Management De Moda

FDModa - LCI Barcelona
Campus Cu normă întreagă 1 semestru September 2017 Spania Barcelona

Master în Management și Afaceri de moda este susținută de către vasta experienta de predare în domeniul modei, care are la Scoala de Design Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​iar compania pe plan internațional, Facultatea de Economie și Universitatea din Barcelona, ​​cu care a lucrat îndeaproape cu privire la proiectarea programului, asigurându-se astfel un plan de predare structurată și o calificare recunoscute la nivel mondial. [+]

Masterate în Studii de afaceri. Limba de predare: spaniolă Master în Management și Afaceri de moda este susținută de către vasta experienta de predare în domeniul modei, care are la Scoala de Design Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​iar compania pe plan internațional, Facultatea de Economie și Universitatea din Barcelona, ​​cu care a lucrat îndeaproape cu privire la proiectarea programului, asigurându-se astfel un plan de predare structurată și o calificare recunoscute la nivel mondial. De asemenea, demn de remarcat este participarea textile Cluster Fashion ACTM Catalunya, a cărei colaborare a făcut posibilă pentru a dezvolta un program de studii profesionale și adaptate la nevoile și de funcționare ale sectorului corporativ de textile și de moda, furnizarea de cunoștințe profunde și extinse de participanti chestiune. Acest Master este conceput în conformitate cu reformele propuse în procesul de la Bologna și se bazează pe principiile de calitate, diversitate și competitivitate. Obiective generale Au abilitățile creative necesare pentru a promova management noi resurse și de conducere. Poate analiza companiei de a se adapta la nevoile curente. Să cunoască cadrul legal, financiar și organizațional care reglementează industria textilă și industria modei. Dobândi instrumentele necesare pentru a gestiona în mod eficient o companie textil și sectorul modei. Competențe De-a lungul sunt achiziționate următoarele competențe: Să aibă cunoștințe de moda la nivel mondial și de recipienti din plastic care leagă lumea artei și vice-versa. Modul în care acestea se referă și hrăni unii pe alții, oferind un sintetic, analitic și critic în procesele de creatie si productie de management. Cunoască și să aplice interdisciplinaritatea între diferite produse. Vezi cum se completează și se referă, în scopul de a finaliza un creativ la nivel global și / sau competitivă în lumea procesului de companie de moda. Avand o fluenta mare in intelegerea mass-media de imprimare legate de lumea modei, precum și proiectul lor și funcția de comunicare. Ia toate conceptele necesare pentru a clasifica și evalua nevoile de limba grafice legate de procesele de creație în cadrul elaborării de moda, gestionarea și direcția. Ști cum să folosească toate resursele de conceptual și tehnic, pentru ca, în direcția și managementul companiilor de moda, limba creatoare de grafic, plastic și informativ este abordată în mod corespunzător. Avand o imagine de ansamblu a lumii modei și funcționarea companiei, a proceselor sale și interacțiunile dintre ele. Cunosc procesul de luare a deciziilor, care implică toate acțiunile de management. Având capacitatea de a dialoga cu alte directorii companiei și cu entități externe, pe care el depinde. Aflați strategia companiei ghid care va deschide calea pentru atingerea obiectivelor. Având cunoștințele și maturitatea de a excita și a ghida cel mai valoros activ al unei companii este de personalul său. [-]

Maestru En Dirección Entidades Deportivas

UNISPORT MANAGEMENT SCHOOL
Online 16 luni Înscriere Deschisă Spania Barcelona

Capacitar al alumno como profesional de la Gestión Deportiva, adquiriendo las Competências necesarias para todo tipo dirigir de organizaciones Deportivas con claro ne Enfoque internacional. [+]

Objetivo del Programa: Capacitar al alumno como profesional de la Gestión Deportiva, adquiriendo las Competências necesarias para todo tipo dirigir de organizaciones Deportivas con claro ne Enfoque internacional. Destinatarios: Personas apasionadas del deporte, vinculadas o nu deportivo sector al, y que quieran desarrollar su carrera en sector ne de Futuro si con grandes necesidades de profesionalización. Carga lectiva: 1175h (ECTS equivalência: 47 créditos) MÓDULOS DEL CURSO B101 El Entorno del deporte B102 La Empresa Deportiva B103 Dirección Económica y Financiera B104 Marketing deportivo B105 Gestion de Personas B125 Diseño y Gestión de Instalaciones Deportivas B108 Dirección estratégica B109 Derecho deportivo B110 Habilidades Directivas y Etica Empresarial B111 Sport 2.0. Redes Sociales en la ENTIDAD Deportiva B112 Deporte Responsabil TFM (Trabajo Final de Master) Metodología Metodologia adaptada flexibil o tu vida Campus on-line 24 de ore / 365 disponible días Tutorización personalizada Material didactico siempre actualizado Clase individuales por videoconferencia Estudio de casos prácticos Campus adaptado un dispositivos Móviles Suscripción gratuita a revistas del sector Acceso o Recursos especializados Estancias técnicas Internacionales Presenciales ACTIVIDADES Prácticas en Empresas Empleo Los alumnos de Unisport pueden disfrutar de distintos Servicios exclusivos relacionados con su empleabilidad: Programa de prácticas en Empresas y entidades Deportivas. Buscador exclusivo de Ofertas de Empleo y Bolsa de trabajo Servicios de Apoyo al emprendimiento Validación de tu modelo de negocio Búsqueda de FINANCIACION Formación Aceleración de proyectos Innovadores relacionados con del deporte [-]

Maestru în Comerțul Internațional

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online Cu jumătate de normă 14 luni September 2017 Spania Madrid

Master în Afaceri Internaționale forma profesional fata-linie, capabil să înțeleagă și să rezolve problemele de diferite tipuri, în special referitoare la managementul afacerilor eficient și comerțul internațional. Acesta se realizează prin dobândirea de cunoștințe și abilități de obicei legate de comerțul exterior, în plus față de pozițiile lor de competențe proprii ... [+]

Masterate în Studii de afaceri. Master în Comerț internațional Master în Afaceri Internaționale forma profesional fata-linie, capabil să înțeleagă și să rezolve problemele de diferite tipuri, în special referitoare la managementul afacerilor eficient și comerțul internațional. Acesta se realizează prin dobândirea de cunoștințe și abilități de obicei legate de comerțul exterior, împreună cu cele de posturi de conducere într-un aptitudinile de afaceri. Dublu de ieri Universidad Rey Juan Carlos Cu acordul Institutului European Universitar cu Universitatea Carlos Regele Juan de la Madrid, MBA online in Management General este oferit cu dual grad de la ambele instituții de mare prestigiu în Spania și la nivel internațional. De ce noi? Metodologia de învățare se bazează pe "metoda de caz", clasele de video, sesiuni virtuale și exerciții interactive. Studentul are un program săptămânal de lucru și personal urmeze un tutore. Facultatea este format din profesionisti in afaceri. Proximitate și personalizare Contactul de studenți, profesori și tutori, este continua prin intermediul platformei virtuale pentru dezvoltarea programului. Elevii vor avea: Disponibilitate totală de material 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână Prezintă întrebări în orice moment al zilei Comunicare continuă prin forumuri de discuții Sistemul de evaluare Evaluarea programului este, în esență, practic, și se bazează pe patru aspecte: Exerciții practice programate Individuală și de grup de lucru Participarea la activități Maestru tezei de doctorat de proiect Procesului de admitere Pentru fiecare apel următoarea procesul de admitere se face pe baza unei selecții a studenților pentru locuri limitate oferite: Consilierii de afaceri IEP informează candidatul cu privire la toate aspectele legate de program și cerințele de procesare și de admitere (condițiile de finanțare, burse, etc.). Candidatul trebuie să completeze "formularul de cerere", care va fi trimis, și trimite-l la IEP, împreună cu următoarele documente: Curriculum vitae Titulación Universitaria La primirea documentației, candidatul pentru un interviu telefonic va fi convocată pentru a finaliza procesul de evaluare. Comitetul Admitere va lua în considerare înregistrarea și în termen de aproximativ o săptămână vor primi certificatul de admitere, atunci când capabil, care dă loc pentru a studia programul. La primirea certificatului de admitere, elevii vor oficializa înscrierea lor. Burse de studiu / Burse Institutul are un program de granturi de până la 35% din costul de școlarizare. Pentru fiecare apela un număr limitat de burse pe baza situația personală, profesională și economică a candidaților sunt oferite. Pentru adjudecare, o bază a servit-follow riguros. Modalitate de finanţare Există, de asemenea, condiții de finanțare speciale promovate de ambele instituții, cu scopul de a ajuta pe elevi să-și asume costul cursului printr-un sistem de plăți amânate în rate lunare confortabile și adaptate la nevoile elevilor. [-]

Master (mdes) Inovare De Management De Proiectare

Ravensbourne
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii August 2017 Regatul Unit Londra

Maestru de curs de design oferă posibilitatea pentru tine de a dezvolta gândirea creativă și strategii inovatoare printr-o înțelegere avansată a aplicării în practică a proiectare [+]

MDes Proiectare Managementul inovației

Maestru de curs de design oferă posibilitatea pentru tine de a dezvolta gândirea creativă și strategii inovatoare printr-o înțelegere avansată a aplicării practice a gândirii de design și strategie de design care pot fi aplicate într-un context global.

În lumea corporatistă manageri de proiectare supraveghea dezvoltarea de produse și servicii și de a gestiona fluxul de lucru procesul de inovare. Cu toate acestea, ele au, de asemenea, un rol strategic important în gestionarea articularea unei valori de servicii de strategie de afaceri, produse și, necesitând îmbunătățirea continuă a experienței clienților și implicarea adesea managementul specialiști externi. În plus, ele pot fi implicați în probleme mai largi de dezvoltare organizațională.... [-]


Master în Marketing și Vânzări

ADEN Business School
Online Cu normă întreagă February 2017 Argentina Mendoza

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

Masterate în Studii de afaceri. MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților. Scopuri La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer: Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari Profesioniștii care dețin funcții de conducere legate de zonele comerciale, proprietarii de afaceri și cei care doresc să învețe un nou mod de a face marketing și de a stimula abilitățile lor de management al vânzărilor. conținut academic MODULUL 1: Marketing și Oportunități MODULUL 2: Companie Raportul - Piata MODULUL 3: Planuri și propuneri de valoare MODULUL 4: Strategic Service Management. Modulul 5: Planificarea și organizarea Sales Management. MODULUL 6: Factorul uman în Eficacitate echipa de vânzări. MODULUL 7: Monitorizare și control Managementul vânzărilor Modulul 8: Modulul Integrativa Modulul 9: Etica în afaceri și responsabilitatea socială a întreprinderilor. SFÂRȘITUL MASTER DE LUCRU cunoștințe aplicate Caracteristica principală a ADEN International Business School este sa se concentreze pe cunoștințele și abilitățile aplicate au învățat să lucreze. Acest lucru permite studenților noștri să conducă proiecte de afaceri legate de fiecare dicteze de formare. Pentru a face acest lucru în timpul programului finalizat studentul trebuie să activ analize de caz, dezvoltare de proiect, ateliere specializate, management de proiect și activități direct legate de gestionarea participare. Aceste aplicații sunt realizate prin intermediul unui software specializat, conferințe video, platforma de simulare și alte resurse tehnice. Videoconferințele INTERACTIVE Integrative în fiecare modul de prezentare și de videoconferinte. Printr-o tehnologie revolutionara încorporată ca un mijloc de interacțiune participant / cadru didactic, o platformă de videoconferință prin care promovează mentorat, crearea unei rețele în reuniuni de prezentare, întâlniri de integratori din fiecare modul și să aplice noi activități de învățare ca rezoluția cazuri și dezvoltarea de proiecte de colaborare. Certificare La sfârșitul programului de certificare de EUNCET - Universitatea Politehnica din Catalonia, creditat finalizarea studiilor relevante pentru Masterat în Marketing și Sales Management (*), cu aprobat final de lucru. Împreună cu certificatul va primi un raport academic detalierea tuturor elementelor pe ordinea de zi și notele respective realizate de către student. Participantul va primi, de asemenea, un certificat eliberat de Universitatea din California din Irvine - Extindere și ADEN International Business School, creditare evaluare completat cu program de 140 de ore de specializare în Neuromarketing (^). Certificatul trebuie să fie însoțit de un raport care detaliază academic temele relevante (primele 4 module) pentru program recunoscut de Universitiy din California din Irvine - Extension. Participantul va primi, de asemenea, o dubla certificare ADEN International Business School și McKenna School of Business (Pennsylvania, SUA), creditarea evaluarea programului completat cu specializare in Customer Services si Sales Management (^) de 140 de ore. Certificatul trebuie să fie însoțit de un raport academic care detaliază subiectele relevante ale programului recunoscut de McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE a realizat în 10 de ani, o experiență educațională inovatoare pentru directori și manageri de afaceri. Programul a fost conceput pentru un completat de 100% on-line cu flexitime geografică largă și independență absolută. Directori din întreaga lume aleg acest program ca o oportunitate de a se mai bine la cel mai înalt nivel, fără interferențe cu responsabilități de lucru, timpul lor de familie sau activități recreative. Motorul principal al procesului de predare-învățare a specializării este dată de un context în care studentul este în mod constant contestată, motivată și însoțită de o interactivitate constantă cu directorul de program și specialiștii responsabili pentru fiecare subiect. Participanții să intre pe platforma ar trebui să abordeze următoarele activități săptămânale: Să analizeze valorile și desfășurării de activități de cercetare și dezvoltare legate de acestea. Analiza și răspunde de chestionare asociate materiale multimedia. Studierea studiilor de caz propuse și să propună soluții Participa la forumuri furnizarea de opinii cu fundamentarea teoretică și practică. Interacționând cu colegii de trupa, să ia decizii și să le pună în aplicare în simulator. Participa la integrarea videoconferință și virtuale ateliere de lucru cu specialiști. Profesor / elev și interacțiunea elev / student a fost ridicat și sincronă / sau asincronă, adică profesorii și elevii pot sau pot să nu corespundă orele de intrare la platforma și în mod similar interacționează în mod constant în timp ce rezolvarea toate interogări. Pe lângă întâlnirile prin videoconferință, în timp real, pe tot parcursul programului optimiza relația dintre toți participanții. Spațiul geografic definit de student la conectarea de la domiciliu, aeroport, etc. fie de la un PC, notebook, tabletă sau un smartphone. Adică sălile de clasă nu fizice, este necesară care necesită deplasarea fizică, sau programe de conformare, dar schimb constant de idei, propuneri, proiecte și dezvoltarea de rețele între participanți sub îndrumarea condusă de directorul comandantului în calitate de specialiști profesioniști responsabil de fiecare subiect. platformă educațională interactivă. acompaniament personalizat. Paced. excelență academică. Nr orare sau deplasarea geografică fixă. legătură directă cu activitatea de muncă. Videoconferințe programată. Analiza de caz și de dezvoltare de proiect. învățarea multiculturală. 100% de acceptare pentru mobil. Accesul la campus virtual Participantul va primi un nume de utilizator și a parolei personale cu care vor fi identificate în Virtual Campus ADEN (www.aden.org/online). Prin accesarea campusul va fi activat secvențial conținutul fiecăruia dintre modulele care cuprinde programul. Conținuturile sunt compuse din: Materiale medii dezvoltate de către experți în subiect, prezentate în diferite formate digitale (documente, materiale video, prezentări, diagrame, hărți conceptuale, link-uri specializate etc.). exerciții de aplicare, auto-evaluări, jocuri și dezvoltare de caz. Videoconferințe. Discuții și consultări. [-]