Masterat Psihologie Marea Britanie - Aici gasesti masterat in Marea Britanie

Masterat Psihologie Marea Britanie - Cauta aici masterat in Psihologie

Psihologie

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proiectului.

O diplomă de master 's în psihologie este conceput pentru absolvenții care doresc să își dezvolte cunoștințele la un nivel avansat, îmbunătățirea abilităților lor clinice, ca un rezultat.

Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, cunoscut sub numele de Regatul Unit și Marea Britanie, este un stat suveran situat pe coasta de nord-vest a Europei continentale.Cele două cele mai renumite universități (și mai vechi) sunt Oxford și Cambridge (adesea menționată ca Oxbridge de mulți britanici), Anglia are, de asemenea, o serie de alte instituții de clasă mondială, inclusiv mai multe de la Londra (în special Imperial College, London School of Economics, University College Londra și Regele 's College din Londra, toate fac parte din Universitatea din Londra)

Masterat Psihologie în Marea Britanie - Găseşte informaţii despre masterat în Psihologie. Contactează universitatea din Marea Britanie direct de aici!

Read more

Master In Psihologie Organizationala Si De Afaceri

Online September 2015 Marea Britanie Liverpool

Spori perspectivele de carieră ca un expert și strateg pentru îmbunătățirea organizațională - o zonă de cererea tot mai mare pe plan internațional - sau sa te pregatesti pentru succes diplomă de doctorat cu acest masterat complet online din organizaționale și de afaceri [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Spori perspectivele de carieră ca un expert și strateg pentru îmbunătățirea organizațională - o zonă de cererea tot mai mare pe plan internațional - sau sa te pregatesti pentru succes diplomă de doctorat cu acest masterat complet on-line în domeniul psihologiei organizaționale și de afaceri de la o universitate de frunte din Marea Britanie, în partea de sus de 1% la nivel mondial. Programul echilibrează abilități practice și de cercetare și vă conectează cu o gamă diversă de profesioniști care lucrează într-o sală de clasă on-line dinamic. Gain cunoștințele, aptitudinile și sensibilitatea culturală necesară pentru a aplica psihologie ca un instrument de succes organizatoric și bunăstarea individuală la locul de muncă de pe tot globul. Cerințe de intrare - Online Master în Organizarea și Afaceri Psihologie Programul nostru de Master on-line în Psihologie Organizațională și de afaceri se adresează profesioniștilor care doresc să continue cariera lor în domeniul și câștiga cunoștințele pe care le pot aplica imediat în munca lor. Ambele studii și experiență de muncă sunt luate în considerare atunci când se aplică la Universitatea. În general, veți fi de așteptat să aibă: - o diplomă de licență de la o universitate sau colegiu acreditate sau o diplomă de la o instituție recunoscută comparabile și / sau echivalent cu un onoruri grad britanic - experiență de lucru de un an (pentru absolvenții de psihologie) - doi sau experiență de lucru mai mulți ani "(pentru toate celelalte absolvenți). Solicitanții care nu îndeplinesc în mod direct cerințele educaționale vor fi evaluate pe o bază individuală, luând în considerare profesională și calificările profesionale și experiența de lucru relevante. Limba engleză de competență În cazul în care engleza nu este limba ta maternă, va trebui să demonstreze competență în limba engleză comparabil cu IELTS 6.5 generală (7 Academica de citire / scriere), TEEP 6.5, TOEFL 570 pe suport de hârtie sau 88-bazate pe internet (22 de citire / scriere), GCSE C. MATEMATICĂ În plus, solicitanții nevoie de un GCSE C sau o calificare echivalentă în matematică. [-]

Analiza Master Și Intervenție În Dizabilități Intelectuale Și De Dezvoltare

Campus September 2015 Marea Britanie Kent

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. În ciuda succeselor rămân multe provocări. Mulți copii și adulți, în special a celor cu nevoi complexe, continuă să trăiască din zonele lor locale instituționale. Mulți copii și familii nu primesc intervenția timpurie sau susținerea de care au nevoie. Majoritatea adulților nu au posibilitatea de a lucra. Asistența medicală rămâne de o calitate foarte proastă. Pe scurt, mulți copii și adulți cu dizabilități și / sau autism intelectuale continuă să fie discriminate și excluse de la multe aspecte ale o viață obișnuită. Schimbarea aceasta stare de lucruri necesită personal cu aptitudini deosebite. Aceste competențe includ capacitatea de a înțelege și de a lucra cu persoane fizice de exemplu, asigurându-vă că "provocatoare" comportament nu împiedică participarea la activități obișnuite. Aceste competențe includ, de asemenea, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu sisteme de exemplu, asigurându-vă că comisarii sunt conștienți de nevoile familiilor sau care politica și practica sunt în concordanță. Căutăm să dezvolte această gamă de abilități, astfel încât absolvenții de succes au o înțelegere în profunzime a tuturor aspectelor necesare pentru îmbunătățirea furnizării de servicii, comportamentul individual, atitudini și răspunsuri de personal, organizațiile și rezistența lor de a schimba, de sunet se apropie de colectarea și evaluarea dovezi și contextul social / politica. Aplicare Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Cursurile Cursurile noastre postuniversitare toate au una sau mai multe dintre cele trei componente: - cursuri, prelegeri, seminarii și misiuni academice asociate cu privire la probleme de serviciu, Metode de cercetare, Psihologie Socială din intelectuală și de handicap de dezvoltare, analiza comportamentală și Intervenție și inclusiv un eseu extins - plasamente - clinice și plasamente prestatoare de servicii experiență supravegheat și dezvoltare abilităților practice - disertație - un proiect de cercetare supravegheate pe un aspect de handicap postuniversitare studenților certificat intelectuală / de dezvoltare de cursuri complet peste unul sau doi ani. Elevii diploma de studii postuniversitare combină cursuri, fie cu destinații de plasare sau o disertație, din nou, de obicei, peste 1-2 ani. Masteranzi combina cursuri cu o disertație mai mult. Masteranzi completeze toate cele trei componente în 1 an (full-time) sau doi ani (part-time). Alegerea este a ta! [-]

Ma Intelectuale Și De Dezvoltare Handicap *

Campus September 2015 Marea Britanie Kent

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituții [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. Cine sunt elevii? Studentii nostri provin din medii diferite (profesionale și nici unul), oameni cu mulți ani (sau foarte puțin) de experiență. Principalul calificarea este o dorinta de a gândi din nou și de a avea opinii existente contestat. Făcând cursul poate fi o experiență de transformare. Medii de studenți recente au inclus: un grad de psihologie si ceva experienta de voluntariat; vorbire și terapie limbă; de mai mulți ani de lucru ca un specialist de comportament; terapie ocupațională; lucrează în carcasă a sprijinit sau prevedere zi; de predare, etc Amestecul de studenți este un element-cheie al cursului, cu diversitatea lor de experiențe și opinii care contribuie foarte mult la predare și învățare. [-]

Master Aplicat Analiza Comportamentului

Campus September 2015 Marea Britanie Kent

[+]

Înțelegerea noastră a comportamentului uman continuă să rămână în urmă capacitatea noastra de a controla lumea naturală. Probleme cum ar fi încălzirea globală sunt susceptibile de a necesita schimbări în comportamentul nostru la fel de mult sau mai mult decât soluții tehnologice. Applied Behavior Analysis este o abordare coerentă a înțelegerii și schimbarea comportamentului, cu aplicatii la o gamă largă de probleme sociale cu care ne confruntăm astăzi. Cursurile noastre postuniversitare în Comportamentul Analiza Aplicată oferă o serie de oportunități profesional valoroase pentru a dobândi cunoștințe, înțelegere și competențe în organizarea și furnizarea de sprijin pentru persoanele cu dizabilități de învățare, autism și dificultățile aferente. Mixul de programe disponibile include atât învățământul la distanță și opțiuni de campus pe bază, practici sau de cercetare rute și un mix flexibil de metode de predare și învățare. Continutul cursului Ai dezvolta o înțelegere critică a conceptelor și principiilor de Applied Behavior Analysis cu cunoștințe detaliate de dizabilități intelectuale și de dezvoltare și experiență de practică sau care efectuează cercetare în acest domeniu. Veti dezvolta, de asemenea, metode de observare, înregistrarea și analizarea comportamentului și au posibilitatea de a efectua un studiu de cercetare sau proiect de învățare la locul de muncă. Cine ar trebui să se aplice Un grad onoruri într-o disciplină bună știință socială este de obicei necesar, și vom accepta, de asemenea, cereri de la persoanele cu calificări profesionale sau cu un nivel de studii mai puțin tradițional. [-]

Studiile Ma Autism

Campus September 2015 Marea Britanie Kent

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Vă rugăm să rețineți că toate cererile primite înainte de 04 aprilie sunt garantate pentru a fi luate în considerare pentru 2014 intrare. Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Metode de predare Modulele vor fi predate printr-un amestec de texte bazate pe web, lectură recomandată, studiu ghidate, predarea pe bază de campus, resurse video și discuții on-line. Moodle va fi folosit ca mediu virtual de învățare. Elevii vor fi prevăzute cu material de lectură substanțială, dar va fi, de asemenea, de așteptat să urmeze propria lor lectură prin reviste (în mare parte disponibile on-line sau prin livrare de documente) și cărți (prin biblioteca Kent și bibliotecile locale). Studenții campus pe bază vor avea suport regulat în timpul workshop-uri și prin e-mail de la lor de supraveghetor disertație / tutore. Toți elevii de învățământ la distanță va avea un supraveghetor alocat disertație și / sau tutore, care le va oferi sprijin prin e-mail, prin discuții on-line și prin Skype sau alte software-uri de video-conferințe. Elevii de învățământ la distanță se pot întâlni, de asemenea, tutorele lor în persoană în cazul în care locuiesc la distanță de călătorie. Cerințele de admitere Elevii sunt de așteptat să aibă o primă diplomă (echivalent cu un grad mai scăzut de clasa a doua (2: 2) sau mai mare), în mod ideal, într-o disciplină relevantă științe sociale. Cu toate acestea, vom lua în considerare alte calificări de la caz la caz. Admiterea necesită în mod normal o experiență anterioară de voluntariat, profesional sau familial de copii sau adulți cu conditions.Applicants din spectrul autismului pot fi admise fără o astfel de experiență în cazul în care se angajează să obțină experiență relevantă înainte sau în timpul studiilor. Pentru studenții care nu-UK pe bază, va fi necesară o dovadă de capacitatea de a citi, înțelege, scrie și să vorbească limba engleză. Sunt necesare două referințe, cel puțin una dintre acestea ar trebui să fie o referință academic. Elevii care au terminat primul lor grad cu mult timp în urmă ar trebui să ne contactați pentru sfaturi. [-]

Masterat În Principiile De Aplicat Neuropsihologie

Campus September 2015 Marea Britanie Baie

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. [+]

Masterat în Principiile Aplicată neuropsihologie

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. Studierea modul in care creierul functioneaza este crucială pentru psihologie și de înțelegere a comportamentului uman. Neuropsihologie este esențială pentru dezbaterea despre scânteia de individualitate fiecare spectacole umane. Acest curs se uită la cogniției sociale și afective Neuroscience, precum și studierea domeniul emergente de neuropsihologie de psihopatologie. Cursul este o extensie de inserție profesională centrată la un grad de psihologie de licență. Acesta este axat pe neuropsihologie, dar este potrivit pentru orice student interesat în pregătirea pentru o eventuală carieră ca un psiholog profesionist. Structura și conținutul cursurilor Cursul are patru 30-credit module de bază și un modul de 60 de credit disertație.Aceste module sunt un introductivă Cognitive neuropsihologie modul, Complex neuropsihologie, psihopatologie avansată și Probleme în practica profesională. Pentru a obține Master trebuie să completați toate modulele predate și patru module disertație. Există, de asemenea, un Certificat de Studii Postuniversitare, dobândită prin completarea cu succes două module predate, precum și o Diplomă de studii aprofundate pentru finalizarea cu succes a patru module predate. Cursul ruleaza pe o după-amiază pe săptămână pentru a vă permite timp pentru a obține experiență practică relevantă, ar trebui să vă doriți să faceți acest lucru. Puteți studia pe bază de full-time sau part-time, cu o valoare maximă de trei ani cu normă întreagă sau cinci ani part-time pentru Master.... [-]


Psychology specialisms - MPhil

Campus September 2015 Marea Britanie Bolton

The MPhil Psychology course is aimed at psychology graduates, without a masters degree or equivalent postgraduate experience, who are seeking to develop their knowledge and produce research in a specific area of psychology to a high level of academic achievement. Initially, you will be registered for an MPhil and will carry out research towards this end. Assuming satisfactory progress, as indicated by a transfer report, you will have the option to... [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Psychology specialisms - MPhil The MPhil Psychology course is aimed at psychology graduates, without a masters degree or equivalent postgraduate experience, who are seeking to develop their knowledge and produce research in a specific area of psychology to a high level of academic achievement. Initially, you will be registered for an MPhil and will carry out research towards this end. Assuming satisfactory progress, as indicated by a transfer report, you will have the option to request a transfer to the award of PhD. Alternatively you have option of writing-up for an MPhil only if you so wish. Either qualification is awarded subsequent to the production of a thesis and oral examination. Careers & professional development The course is useful for people wishing to become psychology lecturers and researchers in higher education. If you are wishing to develop areas of expertise related to your present or intended career outside higher education, then this course is also designed to fulfil your needs. The University of Bolton has a long standing reputation for working closely with professional bodies, organisations and industry. On completion of your MPhil, you will also become a member of the University's alumni association. You can be a lifelong member of the University's community, able to access careers information and guidance, as well as the University's library and periodicals, and other facilities. Subject overview Psychology staff in the School of Health and Social Sciences value their relationships with students, and provide friendly and supportive postgraduate research supervision. The MPhil course is followed mainly by supervised independent study. You will produce a thesis under the supervision of a member of staff with expertise in the area chosen (the Director of Studies). Additional support is available from other internal/external academics. A programme of related studies that may involve formal taught courses is agreed with the director of studies each year. The broad topic to be investigated is usually determined by you, with more specific details being determined via discussions with the Director of Studies. At the start of the course you will be expected to broaden your research training by participation in sessions on the MSc Psychology ‘Advanced Methods’ module (this does not incur any extra tuition fees). Throughout your period of study, you will be encouraged to present your work to internal audiences via a school seminar series. If you continue your studies to PhD level you will be encouraged to present your work to external academic audiences at relevant conferences and to submit papers to academic journals. Research topics Applications are considered in the following areas (these will vary from time to time as notified on our website): Decision research and economic psychology: particularly, personal and household financial decision making; decision, risk and uncertainty; adaptation to new and unfamiliar currencies; perceptions of price changes and inflation. Computer-related and internet psychology, including individual differences in computer-related behaviour and attitudes, computer-mediated communication, aspects of cyberpsychology and technology-enhanced learning. Cognitive and neuropsychology: particularly, memory and rehabilitation after brain injury; object and word recognition; cognition in the neurologically impaired; cerebral asymmetry, motor programming and hand preference. Theoretical and critical psychology: particularly, psychoanalysis and gender. Applied psychology, focusing on: aspects of mental and physical health and disability; forensic psychology, including risk assessment, offence-related distress, and working with offenders who minimize offence-responsibility. Developmental psychology, especially children’s cognitive and social development and social decision making. Available projects Projects are available in the areas detailed in the 'research topics' section. Before submitting a formal application you should contact the postgraduate research degree admissions tutor in psychology to discuss the area in which you wish to work. A more detailed proposal of a research topic will then be agreed between you and your supervisor(s) as part of the formal application process. [-]

Psychology - MRes

Campus September 2015 Marea Britanie Bolton

The MRes Psychology is for psychology graduates who wish to continue their studies to an advanced level and may be considering progression to a doctorate. The main focus of the course is the study of research methods, which will give you an advanced critical appreciation of contemporary methods, theories and issues in psychology and will build upon and enhance the skills you acquired from your undergraduate studies... [+]

Psychology - MRes The MRes Psychology is for psychology graduates who wish to continue their studies to an advanced level and may be considering progression to a doctorate. The main focus of the course is the study of research methods, which will give you an advanced critical appreciation of contemporary methods, theories and issues in psychology and will build upon and enhance the skills you acquired from your undergraduate studies. In advanced research methods modules you will develop in-depth research skills for psychology and apply them to a substantial piece of independent research, ensuring that you apply your knowledge and understanding of appropriate ethical issues. You will develop your intellectual and thinking skills to a very high academic standard, which will be reflected in your studies, in particular your dissertation. About the course The Psychology department at the University of Bolton is one of the oldest and most established psychology departments in the UK with a long history of teaching the subject at undergraduate and postgraduate levels. Teaching will be carried out in small groups to encourage interaction and in-depth discussion of ideas and specialist knowledge. There are many opportunities to develop key and transferable skills for example presentation, research and numeracy skills, critical thinking, personal development and self awareness. A variety of innovative teaching and learning methods are employed throughout the degree to ensure the acquisition and development of appropriate concepts, knowledge and skills. Tutors are active researchers within the areas of psychology that are taught and supervised on the degree and are always happy to speak with students and involve them in their research activities. The department operates an effective academic personal tuition system providing support to students at all levels to ensure they achieve at the highest level possible. Graduates are welcome to attend the research seminar programme and become active postgraduates within the University. The department boasts a number of past students who have successfully gained places on clinical and educational psychology programmes or remained at the University to pursue MPhil and PhD research. Special features At MRes stage students have the option of developing their research as part of a research team within the department. The course is flexible with opportunities for independent study. What you will learn You will develop and master a high level of complex specialist knowledge and skills in the field of psychology and you will have the opportunity to use these skills to conduct your research. You will be expected to take responsibility for all aspects of your studies and will apply your knowledge and understanding of appropriate ethical issues in the context of your research. In addition to enhancing your specialist knowledge in the field of psychology, you will enhance your key and transferable skills such as leadership, teamwork, data handling and project management. These skills are developed and practiced using traditional learning and teaching methods including lectures, seminars, workshops and practicals. Tutors may also introduce techniques which they view as especially suitable in aiding learning in their specialist area. Areas of study are regularly updated to reflect the research activity within the department. What you will study You will study six modules worth 20 credits each and a 60 credit dissertation, a total of 180 credits. You will study four core modules covering advanced methods in psychology. These are: Concepts and Principles of Research Design; Qualitative Inquiry; Quantitative Inquiry 1 – Analysing Multivariate Relationships; Quantitative Inquiry 2 – Advanced Experimental and Non-experimental Techniques. You will also choose two optional modules from the following: Cognitive and Neuropsychological Assessment for Clinical Populations; Psychoanalytic Approaches to Psychotherapy; Psychology of Decision Making; Computing & Cyberpsychology; Current Issues in Developmental Psychology; Current Issues in Cognitive Psychology. Entry requirements You must hold at least an upper second class honours degree (2.1) in psychology that is recognised by the British Psychological Society for the Graduate Basis for Chartership (formerly known as the Graduate Basis for Registration). If English is not your first language you will also normally need IELTS 6.5 (or equivalent). If you do not have the required English level, you can study English with us from IELTS 4.0 (or equivalent). [-]

De Master În Psihologie

Campus September 2015 Marea Britanie Cheltenham

Programul nostru de conversie Master Psihologie este conceput pentru absolvenții de studii în orice domeniu care doresc să urmeze o carieră în psihologie profesională. Dacă le-ați studiat în psihologie, dar nu a obținut acreditarea cu British Psychological Society, sau căutați [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Programul nostru de conversie Master Psihologie este conceput pentru absolvenții de studii în orice domeniu care doresc să urmeze o carieră în psihologie profesională. Dacă le-ați studiat în psihologie, dar nu a obținut acreditarea cu British Psychological Society, sau sunteți în căutarea de a schimba carieră, completarea acestui program vei califica pentru intrarea la formare continuă, în domenii precum medico-legale, la locul de muncă, clinic și psihologie sport. Programul urmeaza curriculum-ul de bază BPS, cu o margine critic distinctiv care promovează angajament puternic cu subiectul. Este predată de către personalul care sunt experți în domeniile lor date, care sunt studenților concentrat, și care se angajează să ofere o experiență excelentă de învățare. Studenții noștri psihologie raporta un nivel ridicat de satisfacție și de ședere în mod frecvent cu noi pentru a urmări programele noastre MSc în Forensic Psihologie și ocupaționale. Cu o echipă puternică Experților Psihologii suntem capabili de a oferi sfaturi excelente și îndrumări cu privire la cariere rute în psihologie după finalizare. Beneficii - Elev-concentrat cu învățarea de înaltă calitate și de predare și de sprijin excelent - rute complementare în cursurile de Master BPS-acreditate în Psihologie ocupaționale, Forensic Psihologie și Sportului Psihologie; și în cercetare postuniversitare - perspectivă critică distinctă, cu acoperire puternic de probleme conceptuale Căi de carieră - Forensic Psihologie - Psihologie ocupațională - Sport Psihologie - Psihologie Clinică Cum vor fi evaluate cursul? Raport de cercetare, eseuri, prezentari, examene și o disertație. Cerințe de intrare - Un grad ordinară sau Onoruri în orice subiect, inclusiv de grade în psihologie care nu sunt acreditate de către BPS - studenții internaționali au nevoie de IELTS 6.5 generală (nu mai puțin de 6.0 în scris și 5,5 în orice altă bandă) sau echivalent Opțiuni de studiu Full-time / Part-time [-]

Ma Psihologia Religiei

Campus September 2015 Marea Britanie Londra

Investigarea intersecția de psihologie, filozofie și studii religioase. Programul se apropie de religie din punctul de vedere al psihologiei, fără să își asume adevărul creanțelor religioase și [+]

Investigarea intersecția de psihologie, filozofie și studii religioase. Programul se apropie de religie din punctul de vedere al psihologiei, fără să își asume adevărul a creanțelor și a valorilor religioase. De a cere ceea ce psihologia poate oferi intelegerea noastra de credințele religioase ale oamenilor, valori și comportamente, va explora relațiile dintre credința religioasă și comportament, precum și cele între religie, sănătatea mintală și bunăstarea, precum și importanța socială și contextuală factori în dezvoltarea religioasă. Acesta atrage profesori de educație religioasă, profesionistii din domeniul sanatatii mintale, lucrătorilor de asistență pastorale, preoți și slujitori ai religiei. Acest grad ia în considerare faptul că elevii vor veni din medii academice variate și salută această diversitate. MODULE - Psihologie și Religie - Perspective psihologice asupra dezvoltării religioase - studiu științific de Religie - Sanatate Mintala, Religie și Cultură Intrarea Un grad onoruri (în mod normal 2.1 sau mai nou) sau echivalent în psihologie, studii religioase, teologie sau un alt subiect adecvat Premii intermediare - Psihologie PGCert de Religie - PGDip Psihologie de Religie Durata cursului - 1 ani full-time - 2 ani part-time [-]

Masterat În Dezvoltarea Copilului

Online September 2015 Marea Britanie Londra

Ca o disciplină Child Development se concentreaza pe probleme specifice (ceea ce, și cum) dar acoperă o gamă largă de subiecte. Un mod simplu, teoretic de rupere jos disciplinei este de a lua în considerare trei domenii principale de studiu. [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Dezvoltarea copilului se concentrează pe modificările care au loc de la naștere până la adolescență. Se încearcă în primul rând pentru a identifica repertoriul unui copil de comportamente la un anumit moment. În al doilea rând, disciplina isi propune sa identifice factorii care influenteaza anumite procese de dezvoltare: care este, pentru a specifica modul în care se produce de dezvoltare. Ca o disciplină Child Development se concentreaza pe probleme specifice (ceea ce, și cum) dar acoperă o gamă largă de subiecte. Un mod simplu, teoretic de rupere jos disciplinei este de a lua în considerare trei domenii principale de studiu. Aceste zone descriptive se referă la subiectul de investigație, mai degrabă decât o orientare specifică la o problemă. Modificări fizice: Creșterea a corpului oferă oportunitate extraordinară pentru schimbare. Un copil care este suficient de puternic pentru a mers pe jos se poate explora un mediu mult mai larg. Un copil a cărui abilități motorii fine sunt întârziate vor avea dificultăți scris în sala de clasă. Schimbările fizice ale pubertatii sunt exemple clasice de modul în care schimbările în organism poate influenta procesele psihologice mai ample în individ. Dezvoltarea cognitivă: Schimbări în modul în care copiii se gândească la lumea lor măsură ce se maturizează are un efect profund asupra capacității lor de a face față cerințelor de școală și pentru viața de zi cu zi. Capacitatea de a procesa cantități mai mari de informație complex oferă posibilități pentru dobândirea de noi competențe și cunoștințe. Dezvoltarea socio-emoțională: Aici accentul a anchetei este relațiilor copilului are cu alte persoane, inclusiv părinți, colegi și prieteni. Nu a fost un interes de lunga durata in subiecte, cum ar fi atașamentul față de îngrijitori, precum și dezvoltarea de moralitate. Mai recent, modul în care copiii dezvolta o înțelegere de gen, extinde abilitățile lor în prietenie de comunicare și forma interpersonale au devenit zone noi si interesante de cercetare. [-]