Program de Masterat în Psihologie în Marea Britanie

Vezi Diplome de Master în Psihologie în Marea Britanie 2017

Psihologie

Un masterat vă oferă posibilitatea de a continua, fie înțelegerea dumneavoastră de o anumită întrebare sau decolare într-un mod complet diferit folosind abilitatile pe care le au câștigat de gradul dumneavoastră de licență anterior.

Psihologia este studiul minții umane. Psihologii lucrează în spitale, clinici și facilități de sănătate mintală, dar și în instituții academice ca profesori sau cercetători. Psihologii pot lucra în multe alte industrii deoarece cunoștințele legate de comportamentul uman sunt la mare cerere peste tot.

Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, cunoscut sub numele de Regatul Unit și Marea Britanie, este un stat suveran situat pe coasta de nord-vest a Europei continentale.Cele două cele mai renumite universități (și mai vechi) sunt Oxford și Cambridge (adesea menționată ca Oxbridge de mulți britanici), Anglia are, de asemenea, o serie de alte instituții de clasă mondială, inclusiv mai multe de la Londra (în special Imperial College, London School of Economics, University College Londra și Regele 's College din Londra, toate fac parte din Universitatea din Londra)

Studii Postuniversitare Top în Psihologie în Marea Britanie 2017

Citește Mai Mult

Specialități Psihologie - MPhil

University of Bolton
Campus Cu normă întreagă 2 - 4 anii August 2017 Regatul Unit Bolton

Cursul Psihologie MPhil se adresează absolvenților de psihologie, fără o diplomă de masterat sau studii postuniversitare experiență echivalentă, care caută să își dezvolte cunoștințele și să producă cercetare într-o anumită zonă de psihologie la un nivel ridicat de realizare academice. Inițial, va fi înregistrat un MPhil și va desfășura activități de cercetare în acest sens. Presupunând progrese satisfăcătoare, așa cum este indicat printr-un raport de transfer, veți avea opțiunea de a ... [+]

Cele Mai Bune Masterate în Psihologie în Marea Britanie 2017. Specialități Psihologie - MPhil Cursul Psihologie MPhil se adresează absolvenților de psihologie, fără o diplomă de masterat sau studii postuniversitare experiență echivalentă, care caută să își dezvolte cunoștințele și să producă cercetare într-o anumită zonă de psihologie la un nivel ridicat de realizare academice. Inițial, va fi înregistrat un MPhil și va desfășura activități de cercetare în acest sens. Presupunând progrese satisfăcătoare, așa cum este indicat printr-un raport de transfer, veți avea opțiunea de a solicita un transfer la atribuirea de doctorat. Alternativ aveți opțiunea de a scris-up pentru un MPhil doar dacă doresc acest lucru. Fie calificare este acordată ulterior producerea unei teze și examen oral. Cariere & dezvoltare profesională Cursul este util pentru persoanele care doresc să devină profesori de psihologie și cercetători în domeniul învățământului superior. Dacă sunteți în care doresc să dezvolte domenii de expertiza legate de cariera ta prezent sau destinate învățământului superior în afara, atunci acest curs este, de asemenea, conceput pentru a îndeplini nevoile dumneavoastra. Universitatea din Bolton are o reputație de lungă durată pentru a lucra îndeaproape cu organismele profesionale, organizații și industria. La finalizarea MPhil, veți deveni, de asemenea, un membru al asociației absolvenților Universității. Puteți fi un membru pe tot parcursul vieții al comunității Universității, putea accesa carierei informare și orientare, precum și bibliotecă și periodice Universității, și alte facilități. Privire de ansamblu asupra subiect Personalul psihologie la Scoala de Sanatate si Stiinte Sociale valoarea relatiile lor cu elevii, și să ofere supraveghere prietenos și de susținere cercetare postuniversitare. Cursul MPhil este urmată în principal de studiu supravegheat independent. Veți obține o teză, sub supravegherea unui membru al personalului cu experiență în domeniul ales (Directorul de Studii). Sprijin suplimentar este disponibil de la alte cadre universitare interne / externe. Un program de studii aferente care pot implica cursuri formale predate este de acord cu directorul de studii în fiecare an. Subiectul larg să fie investigate este de obicei determinată de tine, cu detalii mai specifice fiind determinată prin discuții cu directorul de studii. La începutul cursului va fi de așteptat să extindă formarea dumneavoastră de cercetare prin participarea la sesiuni de pe Psihologie Master modulul "Metode avansate" (aceasta nu implica nici costuri suplimentare de școlarizare). De-a lungul perioadei de studiu, vă vor fi încurajate să prezinte munca publicului interne printr-o serie seminar școală. Dacă veți continua studiile la nivel de doctorat va fi încurajați să prezinte munca pentru publicul academice externe la conferințe relevante și să prezinte lucrări la reviste academice. Teme de cercetare Cererile sunt luate în considerare în următoarele domenii (acestea vor varia din timp în timp notificat pe site-ul nostru): Decizia de cercetare și psihologie economică: în special, personal și de luare a deciziilor financiare de uz casnic; decizie, risc și incertitudine; adaptarea la noi valute și necunoscute; percepția modificări de preț și a inflației. Informatică și psihologie internet, inclusiv diferentele individuale in comportament legate de calculator și atitudini, de comunicare mediată de computer, aspecte legate de CyberPsychology și învățare tehnologie îmbunătățită. Cognitive și neuropsihologie: în special, de memorie și de reabilitare dupa traumatisme cerebrale; recunoașterea obiectelor și cuvânt; cunoaștere în neurologic deficiențe; asimetrie cerebrala, programare de motor și preferința de mână. Teoretică și critică psihologie: în special, psihanaliza si sex. Psihologie Aplicată, cu accent pe: aspecte legate de sănătatea mentală și fizică și de invaliditate; psihologie medico-legale, inclusiv evaluarea riscurilor, legate de infracțiune primejdie, și de lucru cu infractorii care a minimiza infracțiune responsabilitate. Psihologia dezvoltării, în special dezvoltarea cognitivă și socială a copiilor și de luare a deciziilor sociale. Proiecte disponibile Proiectele sunt disponibile în zonele detaliate în secțiunea "teme de cercetare. Înainte de a depune o cerere formală trebuie să contactați postuniversitar de admitere gradul de cercetare tutorele în psihologie pentru a discuta despre zona în care doriți să lucrați. O propunere mai detaliată a unui subiect de cercetare va fi convenită între dumneavoastră și superiorul dumneavoastră (e), ca parte a procesului de aplicare formală. [-]

Psihologie - MRes

University of Bolton
Campus Cu normă întreagă 3 - 5 semestre August 2017 Regatul Unit Bolton

MRes Psihologie este pentru absolvenții de psihologie care doresc să își continue studiile la un nivel avansat si poate fi considerând progresia la un doctorat. Principalul obiectiv al cursului este studiul metodelor de cercetare, care vă va oferi o apreciere critică avansat de metode contemporane, teorii și probleme de psihologie și se va baza pe și îmbunătăți abilitățile te dobândite de la studiile universitare de licență ... [+]

Psihologie - MRes MRes Psihologie este pentru absolvenții de psihologie care doresc să își continue studiile la un nivel avansat si poate fi considerând progresia la un doctorat. Principalul obiectiv al cursului este studiul metodelor de cercetare, care vă va oferi o apreciere critică avansat de metode contemporane, teorii și probleme de psihologie și se va baza pe și îmbunătăți abilitățile te dobândite de la studiile universitare de licență. Module Metode de cercetare avansată va dezvolta în profunzime abilități de cercetare pentru psihologie și să le aplice la o bucată substanțială de cercetare independente, asigurându-vă că aplice cunoștințele și înțelegerea problemelor etice adecvate ta. Veti dezvolta abilitățile intelectuale și de gândire la un standard academic foarte ridicat, care se va reflecta în studiile, în special disertație dumneavoastră. Despre curs Departamentul de Psihologie de la Universitatea din Bolton este unul dintre cele mai vechi și mai stabilit departamente de psihologie din Marea Britanie, cu o lungă istorie de predare subiectului la nivel universitare și postuniversitare. Predarea se va face în grupuri mici pentru a încuraja interacțiunea și discuții aprofundate de idei și cunoștințe de specialitate. Există multe oportunități de a dezvolta competențe cheie și transferabile, de exemplu prezentare, de cercetare și de competențe numerice, gândirea critică, dezvoltarea personală și conștiința de sine. O varietate de metode de predare și de învățare inovatoare sunt folosite de-a lungul gradul de a asigura achiziționarea și dezvoltarea de concepte adecvate, cunoștințe și abilități. Tutorii sunt cercetători activi în domeniile de psihologie, care sunt predate și supravegheate de gradul și sunt întotdeauna fericit să vorbească cu elevii și să le implice în activitățile lor de cercetare. Departamentul funcționează un sistem eficient de predare universitar personal acordarea de sprijin pentru studenții de la toate nivelurile pentru a se asigura că acestea obține la cel mai înalt nivel posibil. Absolvenții sunt bineveniți să participe la programul de seminar de cercetare și a devenit absolventi activi în cadrul Universității. Departamentul are un număr de studenți din trecut care au câștigat cu succes de locuri pe programe de psihologie clinica si educationale sau au rămas la Universitatea de a urmări și de cercetare MPhil doctorat. Caracteristici speciale La MRes elevii etapă au posibilitatea de a dezvolta cercetarea lor ca parte a unei echipe de cercetare în cadrul departamentului. Cursul este flexibil cu posibilități de studiu independent. Ce veți învăța Veti dezvolta și stăpânească un nivel ridicat de cunoștințe de specialitate complexe și competențe în domeniul psihologiei și veți avea posibilitatea de a utiliza aceste abilitati pentru a desfășura activități de cercetare dumneavoastră. Veți fi de așteptat să își asume responsabilitatea pentru toate aspectele legate de studiile tale și va aplica cunoaștere și înțelegere a problemelor etice adecvate în contextul cercetării dumneavoastră. În plus față de îmbunătățirea cunoștințelor de specialitate în domeniul psihologiei, va spori cheia și aptitudini transferabile, cum ar fi leadership, lucrul în echipă, de manipulare a datelor și management de proiect. Aceste competențe sunt dezvoltate și practicate cu ajutorul învățării tradiționale și metodele de predare, inclusiv cursuri, seminarii, ateliere de lucru și practice se. Tutorii pot introduce, de asemenea tehnici care le considera adecvat în special în sprijinirea învățării în zona lor de specialitate. Domeniile de studiu sunt actualizate în mod regulat pentru a reflecta activitatea de cercetare în cadrul departamentului. Ceea ce va studia Tu va studia șase module în valoare de 20 de credite fiecare și o disertație 60 de credit, un total de 180 de credite. Tu va studia patru module de bază care acoperă metode avansate în psihologie. Acestea sunt: Concepte și principii de design de cercetare; Anchetă calitativ; Anchetă cantitativă 1 - Analiza cu variabile multiple Relații; Anchetă cantitativă 2 - experimental și tehnici avansate non-experimentale. Veți alege, de asemenea, două module opționale din următoarele: Cognitivă și neuropsihologică Evaluare pentru Populații clinice; Abordări psihanalitice la Psihoterapie; Psihologie de luare a deciziilor; Computing & CyberPsychology; Probleme actuale în psihologia dezvoltării; Probleme actuale în psihologia cognitivă. Cerințe de intrare Tu trebuie să dețină cel puțin un grad superior onoruri clasa a doua (2.1) în psihologie, care este recunoscut de British Psychological Society pentru Baza Absolvent de Chartership (cunoscut anterior ca Baza Absolvent de înregistrare). Dacă engleza nu este limba dvs. primul va, de asemenea, în mod normal, trebuie IELTS 6.5 (sau echivalent). Dacă nu aveți nivelul de limba engleză este necesar, puteți studia limba engleză, cu noi de la IELTS 4.0 (sau echivalent). [-]

MRE în Cercetarea Criminologică

University of Stirling
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 12 - 30 luni January 2017 Regatul Unit Stirling + 1 mai mult

Cursul este potrivit pentru solicitanții care văd cariera lor viitoare în cercetare, management de cercetare și punerea în funcțiune sau utilizarea de cercetare. Absolvenții sunt bine echipate cu competențele și cunoștințele necesare pentru a crea o carieră de succes în sectorul public, privat și al treilea. Cu abilități noi obținute în gândire critică, metodologii de cercetare, și skills. analitice și de comunicații [+]

Cele Mai Bune Masterate în Psihologie în Marea Britanie 2017. Cursul este potrivit pentru solicitanții care văd cariera lor viitoare în cercetare, management de cercetare și punerea în funcțiune sau utilizarea de cercetare. Absolvenții sunt bine echipate cu competențele și cunoștințele necesare pentru a crea o carieră de succes în sectorul public, privat și al treilea. Cu abilități noi obținute în gândire critică, metodologii de cercetare, și skills. analitice și de comunicații recunoaştere Cursul a fost recunoscut de Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC) și îndeplinirea cerințelor sale de formare în cercetare postuniversitare. Acreditare Cursul este recunoscut ca formare în cercetare de către ESRC pentru cei care studiaza sau întâmplă să studieze pentru un doctorat (+3), și este, de asemenea, recunoscut de ESRC pentru curs de master plus Cercetare Doctorat (1 + 3) scopuri. MREs sau Master? În mod unic, vă oferim posibilitatea de a absolvi cu un MREs sau studenți Master întreprindere Master of Science sau Master of Research să urmeze aceleași căi exacte. Alegerea de atribuire este conceput pentru a oferi libertate studenților în a stabili ce rezultat se va potrivi cu aspirațiile lor viitoare. MSC Cercetări Sociale Aplicate (criminologie) Master of Science este pregătirea ideală pentru cercetarea socială și de evaluare în justiție penală și criminalistică și se va potrivi cu cei care doresc să urmeze o carieră în mediul academic și doresc să utilizeze Master ca precursor completarea unui doctorat. MREs criminologică Masters of Research este cel mai potrivit pentru solicitanții care văd cariera lor viitoare în cercetare, management de cercetare și punerea în funcțiune sau utilizarea de cercetare. Obiectivele cursului MREs criminologică oferă cursuri de formare în metodele și abordările utilizate în cercetarea criminologică. Obiectivele sunt: A vă oferi cu abilitățile și baza de cunoștințe necesare pentru a colecta, analiza și raportarea datelor calitative și cantitative, ținând cont de etică, fiabilitate și validitate Vă permit să examineze critic fundamentele teoretice care stau la baza de cercetare criminologică și socio-legale Vă permit să examineze aspecte privind criminologice comparativ și de cercetare socio-legal Dezvoltarea înțelegere a relației dintre cercetare criminologică și politica, precum și semnificațiile de evaluare, terminologia sa, practica și utilizarea Ceea ce ne face diferit? cerinţe de intrare Cerințele academice Un minim de un clasa a doua de gradul Onoruri (2.1 preferat) sau echivalent într-un domeniu relevant. Solicitanții fara aceste oficiale de calificare, dar cu experiență în muncă / viață semnificativ adecvat / relevant sunt încurajate să aplice. Cerințe de limbă engleză Dacă engleza nu este limba dvs. primul trebuie să aveți una dintre următoarele calificări ca dovadă a competențelor lingvistice engleza: IELTS: 6.5 cu 6.0 minim in fiecare abilitate Cambridge Certificat de Competență în limba engleză (CPE): Grad C Cambridge Certificat de Advanced English (CAE): Grad B Pearson Test de limba engleza (Academic): 60 cu 56 în fiecare componentă IBT TOEFL: 90 cu nici un subtest mai puțin de 20 Dacă nu îndeplinesc necesar porții ați putea fi capabil să se înregistreze pentru unul dintre cursurile noastre de engleza pre-sesiuni. Pentru a înregistra trebuie să dețină o ofertă condiționată pentru curs si au un IELTS scor de 0,5 sau 1,0 sub standardul cerut. Livrare și de evaluare Metode de predare sunt proiectate pentru fiecare modul pentru a facilita dobândirea de competențe și dumneavoastră dezvoltare progresivă. Sunteți așteptați să participe la cursuri, seminarii, tutoriale, ateliere de lucru pe calculator și lucrul în grup. Full-time și part-time MRes / studenți Diploma experimenta o serie de diferite forme de evaluare în întreaga modulelor obligatorii învățat. Printre acestea se numără eseuri, eseuri analiză critică, recenzii de carte, propuneri de cercetare, o evaluare pe baza de laborator de informatică pentru analiza datelor cantitative și disertație de cercetare. Nu există examene. Studenții sunt responsabili pentru a propune propriul lor subiect de cercetare de fond. Directorul de curs și alte categorii de personal academic va oferi îndrumări cu privire la fezabilitatea proiectului și a metodologiilor utilizate în cadrul acestuia. Un supraveghetor este numit pentru fiecare disertație și acest membru al personalului va fi în măsură să acorde sprijin și expert în cunoștințele lor pe tot parcursul procesului de scriere. Oportunități de carieră Absolvenții noștri sunt bine echipate cu competențele și cunoștințele necesare pentru a crea o carieră de succes în sectorul public, privat și al treilea. Cu abilități noi obținute în gândirea critică, metodologii de cercetare, precum și abilități analitice și de comunicare, absolvenți Stirling sunt Criminologie atractive pentru angajatori dintr-o serie de sectoare. absolvenți au plecat să urmeze o carieră în cadrul sistemului de justiție penală, care unește organizații precum Funcției Publice, Parchetul Coroanei, Scoția de poliție și alte servicii din Marea Britanie. Alti absolventi au orientat cariera lor către mediul academic, de management de cercetare sau plecat să facă un studiu suplimentar, cum ar fi cercetarea aplicativă socială (doctorat) sau doctorat. Industrie Conexiuni Cursul este susținut de către personalul de atât Centrul scoțian pentru Criminalității și Cercetare Justiție (SCCJR) și Legea. SCCJR găzduiește, evenimente regulate de stat-of-the-art, la care sunt invitați studenți. Centrul scoțian pentru Criminalității și Cercetare Justiție este o colaborare a mai multor universități din Scoția. Ea are drept scop de a produce cercetare excelente și pentru a dezvolta cercetătorilor excelente, astfel încât să se mai bine dezvoltarea de politici, practici și dezbateri publice cu privire la criminalitate și justiție. Chiar dacă sediul în Scoția și hotărât să analizeze și criminalitatea adresa și justiția în Scoția, munca noastră este internațională, atât în ​​influențele sale și influența sa. Noi lucrăm pentru, cu și prin academicieni colegi, politicieni, practicieni și alte persoane implicate cu dreptate peste tot în lume, considerând că criminologie scoțian și de justiție penală scoțian are multe de învățat de la și multe să-i învețe pe alții. Există, de asemenea, legături puternice cu crima aplicate și sectorul justiției penale, inclusiv Scoția Poliție și Serviciul Penitenciar din Scoția. [-]

Ma Intelectuale și De Dezvoltare Handicap *

University of Kent, School of Social Policy, Sociology and Social Research
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii September 2017 Regatul Unit Canterbury

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituții [+]

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. Cine sunt elevii? Studentii nostri provin din medii diferite (profesionale și nici unul), oameni cu mulți ani (sau foarte puțin) de experiență. Principalul calificarea este o dorinta de a gândi din nou și de a avea opinii existente contestat. Făcând cursul poate fi o experiență de transformare. Medii de studenți recente au inclus: un grad de psihologie si ceva experienta de voluntariat; vorbire și terapie limbă; de mai mulți ani de lucru ca un specialist de comportament; terapie ocupațională; lucrează în carcasă a sprijinit sau prevedere zi; de predare, etc Amestecul de studenți este un element-cheie al cursului, cu diversitatea lor de experiențe și opinii care contribuie foarte mult la predare și învățare. [-]

Master Aplicat Analiza Comportamentului

University of Kent, School of Social Policy, Sociology and Social Research
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă September 2017 Regatul Unit Canterbury

Înțelegerea noastră a comportamentului uman continuă să rămână în urmă capacitatea noastra de a controla lumea naturală. Probleme cum ar fi încălzirea globală sunt susceptibile de a necesita schimbări în comportamentul nostru la fel de mult sau mai mult decât soluții tehnologice. Applied Behavior Analysis este o abordare coerentă a înțelegerii și schimbarea comportamentului, cu aplicatii la o gamă largă de probleme sociale cu care ne confruntăm astăzi. [+]

Cele Mai Bune Masterate în Psihologie în Marea Britanie 2017. Înțelegerea noastră a comportamentului uman continuă să rămână în urmă capacitatea noastra de a controla lumea naturală. Probleme cum ar fi încălzirea globală sunt susceptibile de a necesita schimbări în comportamentul nostru la fel de mult sau mai mult decât soluții tehnologice. Applied Behavior Analysis este o abordare coerentă a înțelegerii și schimbarea comportamentului, cu aplicatii la o gamă largă de probleme sociale cu care ne confruntăm astăzi. Cursurile noastre postuniversitare în Comportamentul Analiza Aplicată oferă o serie de oportunități profesional valoroase pentru a dobândi cunoștințe, înțelegere și competențe în organizarea și furnizarea de sprijin pentru persoanele cu dizabilități de învățare, autism și dificultățile aferente. Mixul de programe disponibile include atât învățământul la distanță și opțiuni de campus pe bază, practici sau de cercetare rute și un mix flexibil de metode de predare și învățare. Continutul cursului Ai dezvolta o înțelegere critică a conceptelor și principiilor de Applied Behavior Analysis cu cunoștințe detaliate de dizabilități intelectuale și de dezvoltare și experiență de practică sau care efectuează cercetare în acest domeniu. Veti dezvolta, de asemenea, metode de observare, înregistrarea și analizarea comportamentului și au posibilitatea de a efectua un studiu de cercetare sau proiect de învățare la locul de muncă. Cine ar trebui să se aplice Un grad onoruri într-o disciplină bună știință socială este de obicei necesar, și vom accepta, de asemenea, cereri de la persoanele cu calificări profesionale sau cu un nivel de studii mai puțin tradițional. [-]

Analiza Master și Intervenție în Dizabilități Intelectuale și De Dezvoltare

University of Kent, School of Social Policy, Sociology and Social Research
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 2 anii September 2017 Regatul Unit Canterbury + 1 mai mult

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. În ciuda succeselor rămân multe provocări. Mulți copii și adulți, în special a celor cu nevoi complexe, continuă să trăiască din zonele lor locale instituționale. Mulți copii și familii nu primesc intervenția timpurie sau susținerea de care au nevoie. Majoritatea adulților nu au posibilitatea de a lucra. Asistența medicală rămâne de o calitate foarte proastă. Pe scurt, mulți copii și adulți cu dizabilități și / sau autism intelectuale continuă să fie discriminate și excluse de la multe aspecte ale o viață obișnuită. Schimbarea aceasta stare de lucruri necesită personal cu aptitudini deosebite. Aceste competențe includ capacitatea de a înțelege și de a lucra cu persoane fizice de exemplu, asigurându-vă că "provocatoare" comportament nu împiedică participarea la activități obișnuite. Aceste competențe includ, de asemenea, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu sisteme de exemplu, asigurându-vă că comisarii sunt conștienți de nevoile familiilor sau care politica și practica sunt în concordanță. Căutăm să dezvolte această gamă de abilități, astfel încât absolvenții de succes au o înțelegere în profunzime a tuturor aspectelor necesare pentru îmbunătățirea furnizării de servicii, comportamentul individual, atitudini și răspunsuri de personal, organizațiile și rezistența lor de a schimba, de sunet se apropie de colectarea și evaluarea dovezi și contextul social / politica. Aplicare Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Cursurile Cursurile noastre postuniversitare toate au una sau mai multe dintre cele trei componente: - cursuri, prelegeri, seminarii și misiuni academice asociate cu privire la probleme de serviciu, Metode de cercetare, Psihologie Socială din intelectuală și de handicap de dezvoltare, analiza comportamentală și Intervenție și inclusiv un eseu extins - plasamente - clinice și plasamente prestatoare de servicii experiență supravegheat și dezvoltare abilităților practice - disertație - un proiect de cercetare supravegheate pe un aspect de handicap postuniversitare studenților certificat intelectuală / de dezvoltare de cursuri complet peste unul sau doi ani. Elevii diploma de studii postuniversitare combină cursuri, fie cu destinații de plasare sau o disertație, din nou, de obicei, peste 1-2 ani. Masteranzi combina cursuri cu o disertație mai mult. Masteranzi completeze toate cele trei componente în 1 an (full-time) sau doi ani (part-time). Alegerea este a ta! [-]

Studiile Ma Autism

University of Kent, School of Social Policy, Sociology and Social Research
Campus Cu normă întreagă September 2017 Regatul Unit Canterbury

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

Cele Mai Bune Masterate în Psihologie în Marea Britanie 2017. Vă rugăm să rețineți că toate cererile primite înainte de 04 aprilie sunt garantate pentru a fi luate în considerare pentru 2014 intrare. Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Metode de predare Modulele vor fi predate printr-un amestec de texte bazate pe web, lectură recomandată, studiu ghidate, predarea pe bază de campus, resurse video și discuții on-line. Moodle va fi folosit ca mediu virtual de învățare. Elevii vor fi prevăzute cu material de lectură substanțială, dar va fi, de asemenea, de așteptat să urmeze propria lor lectură prin reviste (în mare parte disponibile on-line sau prin livrare de documente) și cărți (prin biblioteca Kent și bibliotecile locale). Studenții campus pe bază vor avea suport regulat în timpul workshop-uri și prin e-mail de la lor de supraveghetor disertație / tutore. Toți elevii de învățământ la distanță va avea un supraveghetor alocat disertație și / sau tutore, care le va oferi sprijin prin e-mail, prin discuții on-line și prin Skype sau alte software-uri de video-conferințe. Elevii de învățământ la distanță se pot întâlni, de asemenea, tutorele lor în persoană în cazul în care locuiesc la distanță de călătorie. Cerințele de admitere Elevii sunt de așteptat să aibă o primă diplomă (echivalent cu un grad mai scăzut de clasa a doua (2: 2) sau mai mare), în mod ideal, într-o disciplină relevantă științe sociale. Cu toate acestea, vom lua în considerare alte calificări de la caz la caz. Admiterea necesită în mod normal o experiență anterioară de voluntariat, profesional sau familial de copii sau adulți cu conditions.Applicants din spectrul autismului pot fi admise fără o astfel de experiență în cazul în care se angajează să obțină experiență relevantă înainte sau în timpul studiilor. Pentru studenții care nu-UK pe bază, va fi necesară o dovadă de capacitatea de a citi, înțelege, scrie și să vorbească limba engleză. Sunt necesare două referințe, cel puțin una dintre acestea ar trebui să fie o referință academic. Elevii care au terminat primul lor grad cu mult timp în urmă ar trebui să ne contactați pentru sfaturi. [-]

Master în Fiziologie Clinică - Cardiologie (msc)

Middlesex University London
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 2 anii October 2017 Regatul Unit Londra + 1 mai mult

Rezultatele fiziologi cardiace și analiza datelor fiziologice pentru a diagnostica si trata boli cardiace. Acestea joacă un rol esențial în domeniul asistenței medicale, salvarea multor vieți și îmbunătățirea mai multe. fiziologi cardiace in spitale se ocupe cu pacientii prima mana, ceea ce inseamna ca nu au nevoie doar de cunoștințe foarte specializate și abilități analitice, dar abilități de oameni buni excelent. [+]

De ce studiu Master cardiace fiziologie la Middlesex? Cursurile noastre biomedicale si Stiinta biologice au o reputație internațională înfloritoare, datorită cercetărilor noastre de clasă mondială în domenii, inclusiv biomarkeri, sănătatea publică și biomodelling. Universitatea este acasa, la Centrul de Investigații și diagnostic Oncologie, care a fost un pionier tehnici pentru diagnosticul si tratamentul cancerului, inclusiv descoperirea noastra in dezvoltarea unui vaccin pentru cancerul de vezica urinara. Facilitățile noastre de predare și de cercetare depășesc cele în unele școli medicale din Marea Britanie, iar cursul nostru vă va oferi atât în ​​profunzime experiența practică și actualizarea cunoștințelor teoretice cuprinzătoare, actualizare. specialist în laboratorul nostru fiziologie clinică găzduiește o gamă largă de echipamente de diagnosticare si este condus de către practicieni cu experiență. Precum și participarea la cursuri practice în laborator, veți putea să-l folosească pentru studiu independent și de cercetare, și vor avea acces la reviste de specialitate. Repere de curs - Precum și o cunoaștere solidă a modului în care diferitele probleme afectează inima și tehnicile de diagnosticare și moderne de cercetare, veți dezvolta abilitățile de analiză critică necesare pentru analiza literaturii de specialitate și o înțelegere a problemelor etice relevante. - Conducerea noastră unic și modul de management vă va oferi abilități suplimentare pentru a vă ajuta să progreseze pe scara carierei. Vei acoperi conducerea și teoria de management, sănătate și siguranță, de control al calității, de cercetare și metode statistice. - Personalul nostru de susținere și hands-on - mereu gata cu sfaturi cu privire la studiile, acestea sunt, de asemenea, cunoscute pentru îngrijirea lor puternică pastorală și pentru a merge mile suplimentare pentru elevii lor. Toți membrii personalului nostru didactic sunt implicați în cercetare și mulți sunt pionieri în propriul lor domeniu. - Cursul se va îmbunătăți, de asemenea, IT, numerație, cercetare, comunicare, lucrul în echipă, management, prezentare și abilități de rezolvare a problemelor. - Ca student al acestui curs veți primi un manual electronic gratuit pentru fiecare modul. [-]

Masterat în Principiile De Aplicat Neuropsihologie

Bath Spa University
Campus Cu normă întreagă 1 an September 2017 Regatul Unit Bath

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. [+]

Masterat în Principiile Aplicată neuropsihologie

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. Studierea modul in care creierul functioneaza este crucială pentru psihologie și de înțelegere a comportamentului uman. Neuropsihologie este esențială pentru dezbaterea despre scânteia de individualitate fiecare spectacole umane. Acest curs se uită la cogniției sociale și afective Neuroscience, precum și studierea domeniul emergente de neuropsihologie de psihopatologie. Cursul este o extensie de inserție profesională centrată la un grad de psihologie de licență. Acesta este axat pe neuropsihologie, dar este potrivit pentru orice student interesat în pregătirea pentru o eventuală carieră ca un psiholog profesionist. Structura și conținutul cursurilor Cursul are patru 30-credit module de bază și un modul de 60 de credit disertație.Aceste module sunt un introductivă Cognitive neuropsihologie modul, Complex neuropsihologie, psihopatologie avansată și Probleme în practica profesională. Pentru a obține Master trebuie să completați toate modulele predate și patru module disertație. Există, de asemenea, un Certificat de Studii Postuniversitare, dobândită prin completarea cu succes două module predate, precum și o Diplomă de studii aprofundate pentru finalizarea cu succes a patru module predate. Cursul ruleaza pe o după-amiază pe săptămână pentru a vă permite timp pentru a obține experiență practică relevantă, ar trebui să vă doriți să faceți acest lucru. Puteți studia pe bază de full-time sau part-time, cu o valoare maximă de trei ani cu normă întreagă sau cinci ani part-time pentru Master.... [-]


MRes Metode De Cercetare științelor Sociale

University of East Anglia Faculty of Social Sciences
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 2 anii August 2017 Regatul Unit Norwich + 1 mai mult

Gradul Metode de cercetare MRes Științe Sociale oferă un program avansat de formare în cercetare. Cursul este ideal pentru solicitanții care au în vedere întâmplă să studieze pentru un doctorat. Tu va studia module de bază, care includ Facultatea generice abilități de cercetare științelor sociale, de formare pe baza largă în metode de cercetare științelor sociale, și instruire avansată în metodele calitative și cantitative. [+]

O Studii Metode de cercetare MRes Științe sociale ofera un program avansat de formare în cercetare. Cursul este ideal pentru solicitanții care au în vedere întâmplă să studieze pentru un doctorat. Tu va studia module de bază, care includ Facultatea generice abilități de cercetare științelor sociale, de formare pe baza largă în metode de cercetare științelor sociale, și instruire avansată în metodele calitative și cantitative. Veți primi, de asemenea, abilități de cercetare Scoala bazate pe și de formare pe bază de subiect de la care veți dobândi cunoștințe de specialitate, care vă va permite să aplice principiile de bază ale cercetării și proiectare științele sociale pentru dvs. proiecte de cercetare proprii. La Universitatea din East Anglia a fost locul 10 în Marea Britanie pentru calitatea rezultatelor de cercetare și 21 de ansamblu între toate instituțiile britanice de masă din Cadrul Cercetare de Excelenta (REF) 2014. Rezultatele arată că mai mult de 82 la suta de cercetare UEA este clasificat ca fiind fie sau "excelent pe plan internațional", confirmând poziția UEA ca o instituție de cercetare premier a face un impact substanțial asupra provocărilor globale cu care se confruntă societatea "lider mondial". Cursul este disponibil în următoarele specializări care fac obiectul: Educația și învățarea continuă Asistență Socială și Politicii Sociale psihologie lege Afaceri și management Dezvoltare Internațională Gradul poate fi studiat timp de un an full-time, sau doi ani part-time. Data de înregistrare este: Septembrie. Profesională, de angajare și abilități practice O serie de seminarii și ateliere opționale sunt oferite în timpul programului dumneavoastră de masterat, cu scopul de a consolida de abilitățile dumneavoastră. Sesiuni de consilier pentru a sprijini învățarea și dezvoltarea carierei apar pe tot parcursul anului. Cerințe de intrare Gradul Subiect: Științe Sociale Gradul Clasificare: 2.1 sau echivalent [-]

Ma Psihologia Religiei

Heythrop College - University Of London
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 2 anii September 2017 Regatul Unit Londra + 1 mai mult

Investigarea intersecția de psihologie, filozofie și studii religioase. Programul se apropie de religie din punctul de vedere al psihologiei, fără să își asume adevărul creanțelor religioase și [+]

Cele Mai Bune Masterate în Psihologie în Marea Britanie 2017. Investigarea intersecția de psihologie, filozofie și studii religioase. Programul se apropie de religie din punctul de vedere al psihologiei, fără să își asume adevărul a creanțelor și a valorilor religioase. De a cere ceea ce psihologia poate oferi intelegerea noastra de credințele religioase ale oamenilor, valori și comportamente, va explora relațiile dintre credința religioasă și comportament, precum și cele între religie, sănătatea mintală și bunăstarea, precum și importanța socială și contextuală factori în dezvoltarea religioasă. Acesta atrage profesori de educație religioasă, profesionistii din domeniul sanatatii mintale, lucrătorilor de asistență pastorale, preoți și slujitori ai religiei. Acest grad ia în considerare faptul că elevii vor veni din medii academice variate și salută această diversitate. MODULE - Psihologie și Religie - Perspective psihologice asupra dezvoltării religioase - studiu științific de Religie - Sanatate Mintala, Religie și Cultură Intrarea Un grad onoruri (în mod normal 2.1 sau mai nou) sau echivalent în psihologie, studii religioase, teologie sau un alt subiect adecvat Premii intermediare - Psihologie PGCert de Religie - PGDip Psihologie de Religie Durata cursului - 1 ani full-time - 2 ani part-time [-]

Masterat în Dezvoltarea Copilului

American University of London
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 an August 2017 Regatul Unit Londra + 1 mai mult

Ca o disciplină Child Development se concentreaza pe probleme specifice (ceea ce, și cum) dar acoperă o gamă largă de subiecte. Un mod simplu, teoretic de rupere jos disciplinei este de a lua în considerare trei domenii principale de studiu. [+]

Dezvoltarea copilului se concentrează pe modificările care au loc de la naștere până la adolescență. Se încearcă în primul rând pentru a identifica repertoriul unui copil de comportamente la un anumit moment. În al doilea rând, disciplina isi propune sa identifice factorii care influenteaza anumite procese de dezvoltare: care este, pentru a specifica modul în care se produce de dezvoltare. Ca o disciplină Child Development se concentreaza pe probleme specifice (ceea ce, și cum) dar acoperă o gamă largă de subiecte. Un mod simplu, teoretic de rupere jos disciplinei este de a lua în considerare trei domenii principale de studiu. Aceste zone descriptive se referă la subiectul de investigație, mai degrabă decât o orientare specifică la o problemă. Modificări fizice: Creșterea a corpului oferă oportunitate extraordinară pentru schimbare. Un copil care este suficient de puternic pentru a mers pe jos se poate explora un mediu mult mai larg. Un copil a cărui abilități motorii fine sunt întârziate vor avea dificultăți scris în sala de clasă. Schimbările fizice ale pubertatii sunt exemple clasice de modul în care schimbările în organism poate influenta procesele psihologice mai ample în individ. Dezvoltarea cognitivă: Schimbări în modul în care copiii se gândească la lumea lor măsură ce se maturizează are un efect profund asupra capacității lor de a face față cerințelor de școală și pentru viața de zi cu zi. Capacitatea de a procesa cantități mai mari de informație complex oferă posibilități pentru dobândirea de noi competențe și cunoștințe. Dezvoltarea socio-emoțională: Aici accentul a anchetei este relațiilor copilului are cu alte persoane, inclusiv părinți, colegi și prieteni. Nu a fost un interes de lunga durata in subiecte, cum ar fi atașamentul față de îngrijitori, precum și dezvoltarea de moralitate. Mai recent, modul în care copiii dezvolta o înțelegere de gen, extinde abilitățile lor în prietenie de comunicare și forma interpersonale au devenit zone noi si interesante de cercetare. [-]

De Master în Psihologie

University of Aberdeen
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă August 2017 Regatul Unit Aberdeen

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. [+]

Masterat în Psihologie

Grade de cercetare: Master, Master, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare

Cercetarea cogniția în tema Cognition explorează procese, cum ar fi atenția, limbajul și memoria. Se pune un accent special pe modul în care cunoașterea și emoția sunt influențate de durata de viata de dezvoltare și de condițiile neuropsihologice.Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), National Institutes of Health (NIH) si Trust Leverhulme. Liderul Tema este Prof Louise Phillips și alți membri se numără dr. Rebecca Bull, Dr. Sandie Cleland, Prof Ioan Crawford, dr. Judith Hosie, Dr. Kathryn Mearns, Dr. David Pearson și Gillian Dr Slessor. Cercetare percepție și atenție în Percepția și tema Atenție explorează relația dintre percepție și parametrii fizici ai mediului în populațiile sănătoase și clinice, utilizând o gamă largă de tehnici comportamentale și electrofiziologice. Activitățile noastre de cercetare sunt finanțate de către diverse organizații de caritate medicale și Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC). Liderul Tema este Prof Arash Sahraie și alți membri se numără Dr. Rachael Bannerman, Dr. Philip Benson, Dr. David Carey, dr. Amelia Hunt, Dr. Jasna Martinovic, profesorul Peter McGeorge, Dr. Maarten Milders si Dr Rachel Swainson.Cercetarea cogniția socială în tema cogniția socială investighează factorii implicați în interacțiuni sociale și decizii utilizând o gamă largă de tehnici de-comportamentale și neuroimagistice. Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC) și Consiliul European de Cercetare (ERC). Liderul Tema este Prof Mike Burton și alți membri se numără Dr. Kevin Allan, Dr. Lisa DeBruine, Prof Rhona Flin, Dr. Benedict Jones, profesorul Neil Macrae, dr. Douglas Martin, Dr. Lynden Miles, Dr. David Turk și dr. Steven Yule. ... [-]


Masterat în Neuropsihologie

University of Aberdeen
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă August 2017 Regatul Unit Aberdeen

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. [+]

Masterat în neuropsihologie

Grade de cercetare Sc, MPhil, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare

Cercetarea cogniția în tema Cognition explorează procese, cum ar fi atenția, limbajul și memoria. Se pune un accent special pe modul în care cunoașterea și emoția sunt influențate de durata de viata de dezvoltare și de condițiile neuropsihologice.Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), National Institutes of Health (NIH) si Trust Leverhulme. Liderul Tema este Prof Louise Phillips și alți membri se numără dr. Rebecca Bull, Dr. Sandie Cleland, Prof Ioan Crawford, dr. Judith Hosie, Dr. Kathryn Mearns, Dr. David Pearson și Gillian Dr Slessor. Cercetare percepție și atenție în Percepția și tema Atenție explorează relația dintre percepție și parametrii fizici ai mediului în populațiile sănătoase și clinice, utilizând o gamă largă de tehnici comportamentale și electrofiziologice. Activitățile noastre de cercetare sunt finanțate de către diverse organizații de caritate medicale și Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC). Liderul Tema este Prof Arash Sahraie și alți membri se numără Dr. Rachael Bannerman, Dr. Philip Benson, Dr. David Carey, dr. Amelia Hunt, Dr. Jasna Martinovic, profesorul Peter McGeorge, Dr. Maarten Milders si Dr Rachel Swainson.Cercetarea cogniția socială în tema cogniția socială investighează factorii implicați în interacțiuni sociale și decizii utilizând o gamă largă de tehnici de-comportamentale și neuroimagistice. Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC) și Consiliul European de Cercetare (ERC). Liderul Tema este Prof Mike Burton și alți membri se numără Dr. Kevin Allan, Dr. Lisa DeBruine, Prof Rhona Flin, Dr. Benedict Jones, profesorul Neil Macrae, dr. Douglas Martin, Dr. Lynden Miles, Dr. David Turk și dr. Steven Yule. ... [-]


Master în Psihologie De Sănătate și Industriale

University of Aberdeen
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă August 2017 Regatul Unit Aberdeen

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme cu toate ... [+]

Master în Psihologia Sănătății și industriale

Grade de cercetare: Master, Master, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare ... [-]