Masterat Psihologie Marea Britanie - Aici gasesti masterat in Marea Britanie

Masterat Psihologie Marea Britanie - Cauta aici masterat in Psihologie

Citește mai multe despre studii în Marea Britanie
Psihologie

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proiectului.

O diplomă de master 's în psihologie este conceput pentru absolvenții care doresc să își dezvolte cunoștințele la un nivel avansat, îmbunătățirea abilităților lor clinice, ca un rezultat.

Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, cunoscut sub numele de Regatul Unit și Marea Britanie, este un stat suveran situat pe coasta de nord-vest a Europei continentale.Cele două cele mai renumite universități (și mai vechi) sunt Oxford și Cambridge (adesea menționată ca Oxbridge de mulți britanici), Anglia are, de asemenea, o serie de alte instituții de clasă mondială, inclusiv mai multe de la Londra (în special Imperial College, London School of Economics, University College Londra și Regele 's College din Londra, toate fac parte din Universitatea din Londra)

Masterat Psihologie în Marea Britanie - Găseşte informaţii despre masterat în Psihologie. Contactează universitatea din Marea Britanie direct de aici!


Citiți mai mult în limba engleză: Psihologie -->

13 Rezultate din Psihologie, Marea Britanie

MSc in Organisational and Business Psychology

Online Marea Britanie Liverpool
martie 2015

Enhance your career prospects as an expert and strategist for organisational improvement – an area of growing demand internationally – or prepare yourself for doctoral degree success with this fully online masters in organisational and business [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Enhance your career prospects as an expert and strategist for organisational improvement – an area of growing demand internationally – or prepare yourself for doctoral degree success with this fully online masters in organisational and business psychology from a leading UK University, in the top 1% worldwide. The programme balances practical and research skills and connects you with a diverse range of working professionals in a dynamic online classroom. Gain the knowledge, skills and cultural sensitivity required to apply psychology as a tool for organisational success and individual wellbeing in workplaces across the globe. Entry Requirements - Online MSc in Organisation and Business Psychology Our online MSc programme in Organisational and Business Psychology is aimed at professionals looking to further their careers in the field and gain knowledge they can apply immediately in their work. Both educational qualifications and work experience are taken into consideration when you apply to the University. In general, you will be expected to have: - a bachelors degree from an accredited college or university or a degree from a recognised institution comparable and/or equivalent to a British honours degree - one year’s working experience (for graduates in psychology) - two or more years’ working experience (for all other graduates). Applicants who do not directly meet the educational requirements will be evaluated on an individual basis, taking into account vocational and professional qualifications, and relevant working experience. English proficiency If English is not your native language, you will need to demonstrate English proficiency comparable to IELTS 6.5 overall (7 for Academic Reading/Writing), TEEP 6.5, TOEFL 570 paper-based or 88 internet-based (22 for reading/writing), GCSE C. Mathematics In addition, applicants require a GCSE C or equivalent qualification in mathematics. [-]

Analiza Master Și Intervenție În Dizabilități Intelectuale Și De Dezvoltare

Campus Marea Britanie Kent
septembrie 2015

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. În ciuda succeselor rămân multe provocări. Mulți copii și adulți, în special a celor cu nevoi complexe, continuă să trăiască din zonele lor locale instituționale. Mulți copii și familii nu primesc intervenția timpurie sau susținerea de care au nevoie. Majoritatea adulților nu au posibilitatea de a lucra. Asistența medicală rămâne de o calitate foarte proastă. Pe scurt, mulți copii și adulți cu dizabilități și / sau autism intelectuale continuă să fie discriminate și excluse de la multe aspecte ale o viață obișnuită. Schimbarea aceasta stare de lucruri necesită personal cu aptitudini deosebite. Aceste competențe includ capacitatea de a înțelege și de a lucra cu persoane fizice de exemplu, asigurându-vă că "provocatoare" comportament nu împiedică participarea la activități obișnuite. Aceste competențe includ, de asemenea, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu sisteme de exemplu, asigurându-vă că comisarii sunt conștienți de nevoile familiilor sau care politica și practica sunt în concordanță. Căutăm să dezvolte această gamă de abilități, astfel încât absolvenții de succes au o înțelegere în profunzime a tuturor aspectelor necesare pentru îmbunătățirea furnizării de servicii, comportamentul individual, atitudini și răspunsuri de personal, organizațiile și rezistența lor de a schimba, de sunet se apropie de colectarea și evaluarea dovezi și contextul social / politica. Aplicare Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Cursurile Cursurile noastre postuniversitare toate au una sau mai multe dintre cele trei componente: - cursuri, prelegeri, seminarii și misiuni academice asociate cu privire la probleme de serviciu, Metode de cercetare, Psihologie Socială din intelectuală și de handicap de dezvoltare, analiza comportamentală și Intervenție și inclusiv un eseu extins - plasamente - clinice și plasamente prestatoare de servicii experiență supravegheat și dezvoltare abilităților practice - disertație - un proiect de cercetare supravegheate pe un aspect de handicap postuniversitare studenților certificat intelectuală / de dezvoltare de cursuri complet peste unul sau doi ani. Elevii diploma de studii postuniversitare combină cursuri, fie cu destinații de plasare sau o disertație, din nou, de obicei, peste 1-2 ani. Masteranzi combina cursuri cu o disertație mai mult. Masteranzi completeze toate cele trei componente în 1 an (full-time) sau doi ani (part-time). Alegerea este a ta! [-]

Ma Intelectuale Și De Dezvoltare Handicap *

Campus Marea Britanie Kent
septembrie 2015

La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituții [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. La nivel global, aproximativ 70 de milioane de oameni au un handicap și / sau autism intelectual. Modelul de furnizare de servicii în țările cu venituri mari este de multe ori similară cu cea din Marea Britanie, deși prin nici un mijloc universal cam asa ceva. Instituțiile rămâne singura opțiune în multe țări și chiar de astfel de servicii rudimentare ca instituții nu sunt disponibile în multe țări cu venituri mici. Cine sunt elevii? Studentii nostri provin din medii diferite (profesionale și nici unul), oameni cu mulți ani (sau foarte puțin) de experiență. Principalul calificarea este o dorinta de a gândi din nou și de a avea opinii existente contestat. Făcând cursul poate fi o experiență de transformare. Medii de studenți recente au inclus: un grad de psihologie si ceva experienta de voluntariat; vorbire și terapie limbă; de mai mulți ani de lucru ca un specialist de comportament; terapie ocupațională; lucrează în carcasă a sprijinit sau prevedere zi; de predare, etc Amestecul de studenți este un element-cheie al cursului, cu diversitatea lor de experiențe și opinii care contribuie foarte mult la predare și învățare. [-]

Studiile Ma Autism

Campus Marea Britanie Kent
septembrie 2015

Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele aplicații aprilie post-4-a pentru 2014 intrare, ar trebui să devină disponibil prin spații [+]

Vă rugăm să rețineți că toate cererile primite înainte de 04 aprilie sunt garantate pentru a fi luate în considerare pentru 2014 intrare. Cererile primite după 04 aprilie vor fi luate în considerare pentru 2015 intrare. Ar putea fi posibil, în circumstanțe excepționale, să ia în considerare unele post-4-lea aplicații aprilie 2014 pentru intrare, ar trebui să devină disponibil spatii prin intermediul elevilor retras. Toți elevii au oferit un loc de 2014 de intrare trebuie să îndeplinească condițiile de ofertă de 23 mai 2014. Dacă acest lucru nu se face, le vom amâna pentru 2015. Metode de predare Modulele vor fi predate printr-un amestec de texte bazate pe web, lectură recomandată, studiu ghidate, predarea pe bază de campus, resurse video și discuții on-line. Moodle va fi folosit ca mediu virtual de învățare. Elevii vor fi prevăzute cu material de lectură substanțială, dar va fi, de asemenea, de așteptat să urmeze propria lor lectură prin reviste (în mare parte disponibile on-line sau prin livrare de documente) și cărți (prin biblioteca Kent și bibliotecile locale). Studenții campus pe bază vor avea suport regulat în timpul workshop-uri și prin e-mail de la lor de supraveghetor disertație / tutore. Toți elevii de învățământ la distanță va avea un supraveghetor alocat disertație și / sau tutore, care le va oferi sprijin prin e-mail, prin discuții on-line și prin Skype sau alte software-uri de video-conferințe. Elevii de învățământ la distanță se pot întâlni, de asemenea, tutorele lor în persoană în cazul în care locuiesc la distanță de călătorie. Cerințele de admitere Elevii sunt de așteptat să aibă o primă diplomă (echivalent cu un grad mai scăzut de clasa a doua (2: 2) sau mai mare), în mod ideal, într-o disciplină relevantă științe sociale. Cu toate acestea, vom lua în considerare alte calificări de la caz la caz. Admiterea necesită în mod normal o experiență anterioară de voluntariat, profesional sau familial de copii sau adulți cu conditions.Applicants din spectrul autismului pot fi admise fără o astfel de experiență în cazul în care se angajează să obțină experiență relevantă înainte sau în timpul studiilor. Pentru studenții care nu-UK pe bază, va fi necesară o dovadă de capacitatea de a citi, înțelege, scrie și să vorbească limba engleză. Sunt necesare două referințe, cel puțin una dintre acestea ar trebui să fie o referință academic. Elevii care au terminat primul lor grad cu mult timp în urmă ar trebui să ne contactați pentru sfaturi. [-]

Master Aplicat Analiza Comportamentului

Campus Marea Britanie Kent
septembrie 2015

[+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Înțelegerea noastră a comportamentului uman continuă să rămână în urmă capacitatea noastra de a controla lumea naturală. Probleme cum ar fi încălzirea globală sunt susceptibile de a necesita schimbări în comportamentul nostru la fel de mult sau mai mult decât soluții tehnologice. Applied Behavior Analysis este o abordare coerentă a înțelegerii și schimbarea comportamentului, cu aplicatii la o gamă largă de probleme sociale cu care ne confruntăm astăzi. Cursurile noastre postuniversitare în Comportamentul Analiza Aplicată oferă o serie de oportunități profesional valoroase pentru a dobândi cunoștințe, înțelegere și competențe în organizarea și furnizarea de sprijin pentru persoanele cu dizabilități de învățare, autism și dificultățile aferente. Mixul de programe disponibile include atât învățământul la distanță și opțiuni de campus pe bază, practici sau de cercetare rute și un mix flexibil de metode de predare și învățare. Continutul cursului Ai dezvolta o înțelegere critică a conceptelor și principiilor de Applied Behavior Analysis cu cunoștințe detaliate de dizabilități intelectuale și de dezvoltare și experiență de practică sau care efectuează cercetare în acest domeniu. Veti dezvolta, de asemenea, metode de observare, înregistrarea și analizarea comportamentului și au posibilitatea de a efectua un studiu de cercetare sau proiect de învățare la locul de muncă. Cine ar trebui să se aplice Un grad onoruri într-o disciplină bună știință socială este de obicei necesar, și vom accepta, de asemenea, cereri de la persoanele cu calificări profesionale sau cu un nivel de studii mai puțin tradițional. [-]

Masterat În Principiile De Aplicat Neuropsihologie

Campus Marea Britanie Baie
septembrie 2015

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. [+]

Masterat în Principiile Aplicată neuropsihologie

Master în Aplicata Principiile neuropsihologie examinează utilizări ale neuropsihologiei din lume clinică. Studierea modul in care creierul functioneaza este crucială pentru psihologie și de înțelegere a comportamentului uman. Neuropsihologie este esențială pentru dezbaterea despre scânteia de individualitate fiecare spectacole umane. Acest curs se uită la cogniției sociale și afective Neuroscience, precum și studierea domeniul emergente de neuropsihologie de psihopatologie. Cursul este o extensie de inserție profesională centrată la un grad de psihologie de licență. Acesta este axat pe neuropsihologie, dar este potrivit pentru orice student interesat în pregătirea pentru o eventuală carieră ca un psiholog profesionist. Structura și conținutul cursurilor Cursul are patru 30-credit module de bază și un modul de 60 de credit disertație.Aceste module sunt un introductivă Cognitive neuropsihologie modul, Complex neuropsihologie, psihopatologie avansată și Probleme în practica profesională. Pentru a obține Master trebuie să completați toate modulele predate și patru module disertație. Există, de asemenea, un Certificat de Studii Postuniversitare, dobândită prin completarea cu succes două module predate, precum și o Diplomă de studii aprofundate pentru finalizarea cu succes a patru module predate. Cursul ruleaza pe o după-amiază pe săptămână pentru a vă permite timp pentru a obține experiență practică relevantă, ar trebui să vă doriți să faceți acest lucru. Puteți studia pe bază de full-time sau part-time, cu o valoare maximă de trei ani cu normă întreagă sau cinci ani part-time pentru Master.... [-]

Master in Child Development

Online Marea Britanie Londra
martie 2015

As a discipline Child Development focuses on specific questions (the what, and the how) yet it covers a wide range of topics. A simple, theoretical way of breaking down the discipline is to consider three main areas of study. [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Child development focuses on the changes that occur from birth to adolescence. It attempts in the first instance to identify a child’s repertoire of behaviours at a particular time. Secondly, the discipline aims to identify the factors that influence particular development processes: that is, to specify how development occurs. As a discipline Child Development focuses on specific questions (the what, and the how) yet it covers a wide range of topics. A simple, theoretical way of breaking down the discipline is to consider three main areas of study. These descriptive areas refer to the topic of investigation rather than a specific orientation to a problem. Physical changes: The growth of the body offers tremendous opportunity for change. An infant who is strong enough to walk can explore a much wider environment. A child whose fine motor skills are delayed will have difficulty writing in the classroom. The physical changes of puberty are classic examples of how changes in the body can influence wider psychological processes in the individual. Cognitive development: Changes in the ways in which children think about their world as they mature has a profound effect on their ability to cope with the demands of school and daily life. The ability to process greater amounts of complex information offers scope for learning new skills and knowledge. Social-emotional development: Here the focus of investigation is the relations the child has with others, including parents, peers and friends. There has been a long-standing interest in topics such as attachment to caretakers and the development of morality. More recently, the ways in which children develop an understanding of gender, expand their skills in interpersonal communication and form friendships have become new and exciting areas of research. [-]

Masterat În Medicina Muncii Mediu &

Campus Marea Britanie Aberdeen
martie 2015

Institutul de Stiinte Aplicate Sanatate (IAHS) oferă un mediu dinamic de cercetare multidisciplinara pentru personalul de cercetare, cu peste 300 de granturi active de mai mult de £ 40 milioane de euro. Institutul dispune de o gamă largă de expertiză de cercetare necesare pentru activități de cercetare pe baza de populatie, inclusiv epidemiologie ... [+]

Masterat în Medicina Mediu & Muncii

Grade de cercetare: Master, MPhil, PhD

Fundal

Misiunea Institutului este: Pentru a îmbunătăți sănătatea și de sănătate de livrare de ingrijire prin excelență în cercetare științelor aplicate de sănătate.

Institutul de Stiinte Aplicate Sanatate (IAHS) oferă un mediu dinamic de cercetare multidisciplinara pentru personalul de cercetare, cu peste 300 de granturi active de mai mult de £ 40 milioane de euro. Institutul dispune de o gamă largă de expertiză de cercetare necesare pentru activități de cercetare pe baza de populatie, inclusiv epidemiologie, sociologie medicala, psihologie, economie de sănătate, informatică de sănătate, serviciile de sănătate și de cercetare statistica.Cercetarea Institutului contribuie la nivel local, național și internațional pentru a bazei de dovezi necesare de către persoane fizice, furnizorii de asistenta medicala si organizatii atunci când iau decizii cu privire la creșterea sănătății și optimizarea serviciilor de ingrijire a sanatatii. Precum și producerea de rezultate de înaltă calitate de cercetare, Institutul contribuie la consolidarea capacităților în domeniul cercetării de servicii de sanatate prin oferirea de oportunități de formare și dezvoltare pentru membrii săi și un număr tot mai mare de studenți postuniversitare. ... [-]

Mres / Pgcert În Psihologie

Campus Marea Britanie Bangor
martie 2015

Programul MRes asigură o rută dedicat pentru studenții de mare calibru, care (poate avea un scop specific de cercetare în minte) sunt gata să efectueze independent ... [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. MRes / PgCert în Psihologie

Scoala de Psihologie de la clasează printre Bangor mai bun în Marea Britanie în ceea ce privește performanța de cercetare, cât și excelență de predare. Grade școlii de masterat Psihologie acoperă o serie de domenii de specialitate care reflectă amestec de expertiza de cercetare în cadrul departamentului. Exercițiu de cercetare de evaluare a văzut 2008 Bangor Psihologie a apreciat 7-a (din 76) pentru putere cercetare. Școala are, de asemenea, o serie de centre de cercetare de prestigiu, care, ca și fiind în avangarda cercetării academice, studenți oferă oportunități unice pentru munca de proiect în cadrul autorităților de supraveghere recunoscute pe plan internațional. Școala face o mare parte din Colegiul de Sanatate si Stiinte Comportamentale, un colegiu, care se mândrește cu o cercetare foarte puternic, și etos de predare, care se traduce în cursuri excelente. Programul MRes asigură o rută dedicat pentru studenții de mare calibru, care (poate avea un scop specific de cercetare în minte), sunt gata să efectueze cercetări independente care să conducă la nivel de studiu de doctorat sau care sunt în căutarea de sine stătătoare de calificare bazate pe cercetare potrivite pentru o carieră în de cercetare cu aptitudini transferabile pentru ocuparea forței de muncă absolvent. Este normal ca speranța de cercetare independente (120 de credite) ar trebui să fie de la un standard publicabil într-un peer de înaltă calitate revizuite jurnal. ... [-]

Master În Psihologie De Sănătate Și Industriale

Campus Marea Britanie Aberdeen
martie 2015

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme cu toate ... [+]

Master în Psihologia Sănătății și industriale

Grade de cercetare: Master, Master, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare ... [-]

De Master În Psihologie

Campus Marea Britanie Aberdeen
martie 2015

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Masterat în Psihologie

Grade de cercetare: Master, Master, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare

Cercetarea cogniția în tema Cognition explorează procese, cum ar fi atenția, limbajul și memoria. Se pune un accent special pe modul în care cunoașterea și emoția sunt influențate de durata de viata de dezvoltare și de condițiile neuropsihologice.Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), National Institutes of Health (NIH) si Trust Leverhulme. Liderul Tema este Prof Louise Phillips și alți membri se numără dr. Rebecca Bull, Dr. Sandie Cleland, Prof Ioan Crawford, dr. Judith Hosie, Dr. Kathryn Mearns, Dr. David Pearson și Gillian Dr Slessor. Cercetare percepție și atenție în Percepția și tema Atenție explorează relația dintre percepție și parametrii fizici ai mediului în populațiile sănătoase și clinice, utilizând o gamă largă de tehnici comportamentale și electrofiziologice. Activitățile noastre de cercetare sunt finanțate de către diverse organizații de caritate medicale și Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC). Liderul Tema este Prof Arash Sahraie și alți membri se numără Dr. Rachael Bannerman, Dr. Philip Benson, Dr. David Carey, dr. Amelia Hunt, Dr. Jasna Martinovic, profesorul Peter McGeorge, Dr. Maarten Milders si Dr Rachel Swainson.Cercetarea cogniția socială în tema cogniția socială investighează factorii implicați în interacțiuni sociale și decizii utilizând o gamă largă de tehnici de-comportamentale și neuroimagistice. Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC) și Consiliul European de Cercetare (ERC). Liderul Tema este Prof Mike Burton și alți membri se numără Dr. Kevin Allan, Dr. Lisa DeBruine, Prof Rhona Flin, Dr. Benedict Jones, profesorul Neil Macrae, dr. Douglas Martin, Dr. Lynden Miles, Dr. David Turk și dr. Steven Yule. ... [-]

Masterat În Neuropsihologie

Campus Marea Britanie Aberdeen
martie 2015

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. [+]

Masterat în neuropsihologie

Grade de cercetare Sc, MPhil, MRes, dr.

Fundal

Scoala de Psihologie este dedicat cercetării producerea de cea mai înaltă calitate, care atât informeaza intelegerea noastra a proceselor de bază ale omului și problemele mentale adresele importante în societatea de astăzi. Cercetare in Scoala este organizat în jurul a trei teme, cu întregul personal și postuniversitari în primul rând afiliate cu o singură temă. Există, de asemenea, o serie de grupuri de interese specifice, în cadrul fiecărei teme. Percepția cunoastere si Cognitie Atenție Sociale

Nostru de cercetare

Cercetarea cogniția în tema Cognition explorează procese, cum ar fi atenția, limbajul și memoria. Se pune un accent special pe modul în care cunoașterea și emoția sunt influențate de durata de viata de dezvoltare și de condițiile neuropsihologice.Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), National Institutes of Health (NIH) si Trust Leverhulme. Liderul Tema este Prof Louise Phillips și alți membri se numără dr. Rebecca Bull, Dr. Sandie Cleland, Prof Ioan Crawford, dr. Judith Hosie, Dr. Kathryn Mearns, Dr. David Pearson și Gillian Dr Slessor. Cercetare percepție și atenție în Percepția și tema Atenție explorează relația dintre percepție și parametrii fizici ai mediului în populațiile sănătoase și clinice, utilizând o gamă largă de tehnici comportamentale și electrofiziologice. Activitățile noastre de cercetare sunt finanțate de către diverse organizații de caritate medicale și Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC). Liderul Tema este Prof Arash Sahraie și alți membri se numără Dr. Rachael Bannerman, Dr. Philip Benson, Dr. David Carey, dr. Amelia Hunt, Dr. Jasna Martinovic, profesorul Peter McGeorge, Dr. Maarten Milders si Dr Rachel Swainson.Cercetarea cogniția socială în tema cogniția socială investighează factorii implicați în interacțiuni sociale și decizii utilizând o gamă largă de tehnici de-comportamentale și neuroimagistice. Proiecte recente au fost finanțate de către Consiliul de Cercetare Economică și Socială (ESRC), Biotehnologie si Stiinte biologice de Cercetare (BBSRC) și Consiliul European de Cercetare (ERC). Liderul Tema este Prof Mike Burton și alți membri se numără Dr. Kevin Allan, Dr. Lisa DeBruine, Prof Rhona Flin, Dr. Benedict Jones, profesorul Neil Macrae, dr. Douglas Martin, Dr. Lynden Miles, Dr. David Turk și dr. Steven Yule. ... [-]

De Master În Psihologie

Campus Marea Britanie Aberdeen
martie 2015

el MRes program de gradul este proiectat pentru a vă oferi o pregătire temeinică în abilitățile necesare pentru o carieră în cercetare psihologică. Veți dobândi o înțelegere a punctelor forte și a punctelor slabe ale perspective teoretice particulare, metode de cercetare, modele experimentale și proceduri statistice. [+]

Masterat Psihologie Marea Britanie - Masterat. Masterat în Psihologie

Durata programului: MRes 12 luni full-time

Are drept scop

Programul de gradul MRes este proiectat pentru a vă oferi o pregătire temeinică în abilitățile necesare pentru o carieră în cercetare psihologică. Veți dobândi o înțelegere a punctelor forte și a punctelor slabe ale perspective teoretice particulare, metode de cercetare, modele experimentale și proceduri statistice.

Pe parcursul desfășurării proiectului dumneavoastră de cercetare proprii, va dezvolta capacitatea de a evalua critic propriile dvs. date și ipoteze. Până la sfârșitul cursului, veți fi dobândit expertiză în design de cercetare avansată și metodologia, în plus, va fi echipat cu tine transferabile, ocuparea forței de muncă legate de aptitudini, cum ar fi managementul de proiect, abilitati de prezentare și pregătirea interviului.... [-]